Ajunsesem acasa si nimeni nu ma intrebase nimic, erau prea ocupati sa vorbeasca cu fratele meu mai mare, Reika, care tocmai se intorsese din Now York, unde terminase o facultate. Dupa ce vorbesc putin cu el ma duc in camera mea si ma intind putin in pat, insa nu stau mult deoarece ma apuc sa imi fac curat in camera. Imediat ce termin imi suna telefonul, iar pe ecran era afisat un numar pe care nu il cunosc.
- Alo ?! *Raspund eu incet*
- Hei, draguto ! In 15 minute ne intalnim in fata parcului, ok ?
- Ce ?! Acum imi dai ordine ?! Mai lasa-ma cu asta, nu vin nicaieri.
- Te-a intrebat cineva ? In 15 tminute sa fi acolo ! *Spuse pe un ton dur apoi inchise*
Off, ce ma enerveaza, nu il mai suport, il urasc. Ei bine, fac un dus scurt apoi ma imibrac si ma duc in fata usii incepand sa ma incalt.
- Pleci undeva ? *ma intreaba fratele meu care venise acolo*
- Ma intalnesc cu cineva in fata parcului. *Ii raspund eu in timp ce imi leg sireturile adidasilor*
- Ce coincidenta, si eu la fel. Se pare ca mergem impreuna.
Zis si facut. Plecam de acasa si in cam 10 minute ajungem acolo, unde Kazuki ma astepta. Langa el statea un baiat cam de inaltimea lui, imbracat intr-o camasa alba, blugi negri cu lanturi, parul alb si o banderola neagra legata pe cap. Rei se incrunta cand ne apropiem de cei doi si observ ca si Kazuki face acelasi lucru.
- In sfarsit, ce a durat atat ? *il intreaba baiatul cu par alb pe Rei*
Deci cu el trebuia sa se intalneasca fratele meu…poate e doar o coincidenta ca acel baiat il cunoaste pe criminal.
- Parca am spus 15 minute, nu 30. *imi spune Kazuki pe un ton apasat*
- Cu el trebuia tu sa te intalnesti, Say ?! *ma intreaba Rei foarte incruntat strangand pumnii tare*
- D-da…va cunoasteti ?
- Putem vorbi un minut ? *ii spune Rei criminalului, apoi il trage de mana mai departe de mine si de celalalt baiat*
- Daca te atingi cu un deget de sora mea, te fac bucati, ai inteles ?!
- Prea tarziu, amice...dar stai calm, nu am obligat-o.
- De ce tocmai ea, Kazuki ?!
- Pai da, chiar am visat intr-o noapte ca ea e sora ta. Si care e faza ?! Nu i-am facut nimic rau, in schimb, tu esti cel care traieste in minciuna, de ce nu ii spui ca esti un criminal ?! *Incepuse Kazuki sa se rasteasca*
- Ma intreb cand o sa observe ca suntem langa ei..*spuse baiatul cu parul alb uitandu-se la mine*
Cei doi se intorc spre noi, iar Rei se uita cu o privire vinovata la mine. Il privesc dezamagita, nu pot sa cred ca ascundea asta, el imi spunea totul..
- Say, eu…
- Nu, e in regula…*il intrerup eu* Sunt dezamagita ca nu mi-ai spus, dar in ultimul timp nu ma mai uimeste nimic..*continui cu un zambet mic pe buze*
Rei ma imbratisaza strans si isi cere iertare ca a ascuns asta fata de mine.
- Stai sa vezi cand va afla ca frateso e gay..
- CEE ?!?! *tresar eu cand aud* CE NAIBA E IN CAPUL TAU ?! CUM ADICA ESTI GAY ?!?!
- Pe bune ?! *adauga Kazuki* esti in regula ca e criminal, dar sari in sus pentru ca e gay ? Ma intreb cum va fi cand vei afla ca si-a tras-o cu Jeff. *Spune aratand spre baiatul cu par alb*
- Deci, tu esti acel Jeff..*spun uitandu-ma lla el, analizand-ul din cap pana-n picioare* Te urasc ! -_-
- Exact ! Deci, tu esti acea…ăăă...cum te numesti ?
- Sayuri…in fine, Kazuki, de ce m-ai chemat ?
- Ca sa aflii ca frateto e criminal..
Deci asta era un plan…despre care nici Rai nu stia, din cate se pare. Timpul trece repede, afara aproape se intunecase, iar eu si Rei tocmai ajunseseram acasa. Am mai discutat putin despre ce aflasem azi, apoi am stat la tv pana mai tarziu, dupa care am mers la culcare.
----////----
A doua zi ma trezesc de dimineata, fqc un dus, imi iau uniforma apoi plec la scoala, bineinteles dupa ce mananc micul dejun. Prima zi din anul 3 de liceu aproape incepuse. Asteptam in clasa, era galagie, era totusi prima zi. Usa clasei se deschide si intra un baiat tanar, inalt, cu parul saten imbracat formal si cu un catalog sub brat, urmat de o fata blonda inbracata intr-o uniforma scolara neagra, cu o bentita pe cap, uniforma avand insigna scolii noastre. Ridic privirea din caietul in care mazgaleam un desen cand catalogul se loveste de catedra. Raman blocata cand vad cine ne era profesor…Rei…chiar fratele meu.
- Buna dimineata, elevi si bun venit intr-un nou an scolar. Dupa cum probabil ati auzit, eu va voi fi noul diriginte si profesor de istoria artelor, iar domnisoara de langa mine e noua voastra colega de clasa, Miki Sena, sper sa ne intelegem bine in acest an.
Dupa ce prezentarille au fost facute, Miki, noua colega s-a asezat in banca de langa mine, privindu-ma cu un zambet copilaros.- Buna, Sayuri ! Sper sa ne intelegem bine..abia astept sa te cunosc.
Stai…ce ?! Abia am ne-am vazut cateva minute si deja imi stie numelle ?! Ei bine, sa nu fiu nesimtita, sa zic si eu ceva..
- Ăăă...*cred ca fata mea e una de nebuna nedumerita*
- Probabil numele "Kazuki" te va ajuta sa intelegi mai bine.
- Aaa...*wow, dar ce vorbareata pot fi..sunt mandra de mine*
~~In pauza~~
- CAT DE IDIOT POTI FI SA NU IMI SPUI CA ESTI PROFESOR ?! ESTI NEBUN ?! NU MI-AI SPUS CA ESTI CRIMINAL, NU MI-AI SPUS CA ESTI GAY, ACUM NU IMI SPUI CA IMI ESTI PROFESOR ?! IDIOTULE, PROSTULE..
- HUOOOOO !!! PIEI DRACE !! Nu mai urla asa, am vrut sa fie o surpriza..
- In ultimul timp am parte doar de surprize…apropo, care-i faza cu Miki ?
- Pai ne gandeam ca ar fi bine pentru tine sa ai o prietena…
- Una criminala… -_-"
- Acum ai si pretentii ?!
Nu cmai apuc sa spun ceva, usa se deschide si intra Miki.
- Hei, Sayuri, pe tine te cautam. Ce zici sa iesim la o cafenea ?
- Ăăă...pai..
- Hai du-te…*spune ftate-meo impingandu-ma de la spate*
- B-bine, bine, ma duc, lasa-ma, ma descurc singura !
Miki ma ia de mana si ma trage pana la cea mai apropiata cafenea din zona. Mda…abia astept sa vad ce se mai intampla in continuare, desi nu cred ca ma mai poate surprinde ceva…
CITEȘTI
Criminal Cat
Teen FictionTotul se poate schimba într-o noapte. De la un colectiv obișnuit de liceu...la o bandă de asasini. De la petreceri..la crime. De la iubire la ură. Și cel mai înspăimântător este că nu poți ști cum se va termina.