7.bölüm

1.3K 125 41
                                    

Flasback

(Örümcek adam Harley ile konuşup camdan gittikten bir süre sonra)

Tony laboratuvarda bir şeyler ile uğraşırken, "Bay Stark, Örümcek Adam az önce camdan atlayarak kuleden gitti." dedi. Tony kaşlarını çattı. Örümcek Adam'ın sesi genç duruyordu kim olduğunu merak etmişti.

"Friday Örümcek Adam'ın kim olduğunu bul bana."

"Tabii efendim." dedi ve bir hologram açıldı.

'İsmi Peter Parker 16 yaşında ve Midtown lisesine gidiyor.
Annesi ve babasını küçük yaşlarda kaybetmiş. Annesinin adı Mary Parker ve-'

Tony hemen araya girdi. "Bir dakika Mary Parker mı?" düşünmeye başladı. Bu isim bir yerden tanıdık geliyordu.

"Friday Mary Parker ile alakalı özel bir arama başlat." dedi.

"Tabii efendim."

Bu isim nereden tanıdık gelebilirdi ki Playboy'luk yaptığı zamanlarda birimiydi acaba? Ama kadın evliydi evli birisiyle hiç öyle bir şey yapmış mıydı?

"Efendim 2009 yılında Mary Parker buraya gelmiş." Tony anlamamış bir şekilde konuştu.

"Buraya mi gelmiş ama ben böyle bir şey hatırlamıyorum?!" ve hemen devam etti. "Görüntüleri göster Friday."

Görüntüde bir kadın ve elinde bir bebek ile kulenin önünde bekliyordu güvenlik onu içeri sokmuyordu.

Kameraya bakıp konuşmaya başladı. "Tony Stark bu senin oğlun kocam bu çocuğu istemiyor."

Tony kaşlarını çattı oğlu mu?

Mary sinirli bir şekilde konuşmaya devam etti "Çocuğuna kendin bak ben istemiyorum. Ben sadece kocamla mutlu bir hayat istiyorum. Birkaç gün içinde uçakla bir iş gezisine gideceğiz. Ben onu halasına bırakacağım, umarım geldiğimde oğlun seninle olur." dedi yürümeye başladı.

Büyük gösterişli mutfağa yöneldi ve eline bira alıp geri çıktı. Bir oğlu vardı ve şu anda öğreniyordu acaba oğlu babası olduğunu biliyor muydu?

Elindeki şişeyi bitirdikten sonra laboratuvara doğru gitti ve Friday'e bir süre sessiz kalmasını söyledi.

Her birası bittiğinde bir tane daha içiyordu Harley'i evlat edindikten sonra içmeyi bırakmıştı. Şu anda hiçbir şey umurunda değildi.

Kendi oğlunu öksüz ve yetim bırakmıştı. Peter ilk defa mesaj attığında hiç bakmadan mesajı silmişti. Sonraki günlerde mesaj atmaya devam ettiğinde sadece mesaj göründü halinde ayarlayıp Peter'ı engellemişti. Peter ise mesajımı görüyor sanıyordu.

Birkaç saat sonra laboratuvarın kapısı açıldı ve hızlı bir şekilde içeri dalan Harley "Baba Örümcek Adam'ı daha çok çağıralım tamam mı? Hem o niye Avenger değil?" dedi. Harley etrafa bakmaya başladı yerlerde çok fazla bira şişeleri vardı.

"Baba iyi misin bir sorun mu var?" diye sordu Harley. Tony Harley'e baktı ve sonrada kafasına ardı ardına vurarak "İyi bir baba değilim ben. Aynı babam gibiyim... Kendi oğluma bile sahip çıkamadım. Ben bunu istemedim bilmiyordum bilseydim niye bırakırdım. Ben... Ben-" dedi.

Harley hemen Tony'in karşısına geçip ellerini kavradı ve "Sakin ol baba, sakinleş sadece sarhoşsun." demeye başladı.

Ayağa kalkıp bardakta su alıp Tony'e içirdi ve daha iyi göründüğünü kanaat getirerek odasına doğru götürmeye başladı.

"İyi bir baba olamadım."

"Sen çok iyi bir babasın." dedi Harley.

Tony hızla kafasını olumsuz bir şekilde sallayarak "Kendi oğluma bile babalık yapamadım." dedi.

Daddy Issues - Peter ParkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin