4.bölüm

1.4K 131 66
                                    

Peter okula doğru yürümeye başladı. 1 haftadan beri hayatı normal ilerliyordu, tabii babası ona kostüm yapıp ona vermeseydi daha normal olabilirdi.

°Flashback°

Örümcek Adam bir çatıda uzanmış yıldızları izliyordu. May bir iş bulmuştu çoğu zaman gece vardiyasına kalıyordu. Peter, May'i özlesede yine de iş bulduğuna seviniyordu, olumlu tarafından bakılırsa geceleri pencereden gizli gizli girmek yerine kapıdan giriyordu.

Örümcek Adam yıldızları izlerken önüne birisi geçti ve ona bakmaya başladı.

Demir Adam yüzünü açıp "Örümcek çocuk sana birşeyim var." dedi, elindeki siyah poşete sarılmış kostümü ona attı. Örümcek Adam bir elindekine bir de Demir Adam'a baktı.

"Sana kostüm yaptım. O üstündeki pijamadan farksız kıyafeti giymene gerek yok." dedi. Örümcek adam elindeki kostümü inceledi şuanda üstündeki kostümü ile neredeyse aynıydı sadece göğsünün ortasında bir örümcek motifi duruyordu.

"Teşekkür ederim Bay Stark ama benim zaten bir kostümüm var." dedi ve kostümü Demir Adam'a, Tony'e, uzattı.

"Üstündeki şeye kostüm mü diyorsun? Hem herkese oturup kostüm yapmıyorum. Keyfini çıkar." Örümcek adam tam konuşacakken Tony uçup gitti.

Örümcek Adam ise sadece arkasında bakakaldı.

°Flashback son°

Peter kulaklıklarını takıp biraz daha hızlı yürümeye başladı. Okulun kapısından girerken bir anda örümcek hisleri onu uyardı ve öne doğru atıldı.

Arkasına baktığında bir araba onu eziyordu. Flash kahkaha attı. "Ezileceksin patlak Parker." dedi ve yoluna devam etti. Peter gözlerini devirip okula girdi.

Dolabından kitabını alırken bir kol onun omzuna dokundu ve onu dolaba çarptı. Peter örümcek hisleri sayesinde aslında bunun olabileceğini biliyordu. Flash, Peter'ı bir kere daha dolaba çarptı.

"Ne oldu patlak Parker? göz devirdiğini gördüm sabah yürek falan mı yedin!?" dedi. Peter ise "İşine bak Flash!" dedi ve gitmek için hazırlanırken Flash Peter'ın karnına tekme attı.

Peter iki büklüm kaldı. Tam konuşacakken bir ses duydu.

"Flash kendi işine baksana seni hocaya söylerim." konuşan kişi Michelle idi.

Flash ordan uzaklaştı. Mj Peter'ın yanına gelip "Sen de biraz kendini korumayı öğren." dedi ve gitti.

Peter sınıfa doğru ilerlemeye başladı.

Ders bittikten sonra teneffüste Ned yanına gelip "Dostum sabah ne oldu? sende bir şey yok değil mi?" diye sordu, Peter kafasını olumsuz anlamda sağa sola sallayıp "Bir şeyim yok Ned zaten Mj oradaydı." dedi. Ned sırıtarak ona bakmaya başladı.

Peter Mj'den hoşlanıyordu zaten okulda ki neredeyse herkes bunu biliyordu. Peter hoşlandığını söylemekten korkuyordu çünkü Mj onunla konuşurken sürekli ezik diyordu ve Peter duygularının karşılıklı olmadığını hissediyordu.

Peter son dersi dakika sayarak geçirdi zaten konuları hızlı öğreniyordu evde birkaç kere okusa onun için yeterdi.

Zilin çaldığını duyduğu an yerinden kalktı ve çıkışa doğru ilerledi çıkışın önüne geldiğinde etrafına baktı ve herkesin çıktığını gördüğünde demir korkuluklu kapıdan zıplayarak geçti.

Bay Dalmer'a gidip bir şeyler aldıktan sonra ara sokağa girip kostümünü giyecekken niye yeni kostümü giymeyeyim ki deyip yeni kostümü giydi kostüm üstüne çok bol geldi eliyle örümcek motifini dokunduktan sonra kostüm bedenine göre oldu.

Çok fazla ağ atıcı özelliği vardı bunu sevmişti biraz örümcekçilik yaptıktan sonra evine gitti. Bugün Cafe'ye gitmemişti çünkü izinliydi Patron gelmesine gerek olmadığını söylemişti.

Biraz atıştırdıktan sonra ödevlerini yapıp uyuya kaldı.

________

Sabahleyin kalktı ve May ile kahvaltı yapıp okula doğru gitmeye başladı.

Sınıfa girdikten sonra bir şeyler olduğu belli oluyordu Ned Peter'ı gördüğünde hemen yanına gelip "Dostum okula yeni birisi gelecekmiş." dedi ve yanına oturdu bu birisi niye bu kadar önemliydi ki Müdür koridoru geziyordu.

Derse girdikten bir 20 dakika sonra kapı çalınıp müdür ile Harley girdi.
Harley mi!?

Müdür "Dersinizi böldüğüm için kusura bakmayın hocam yeni öğrencimizi sınıfına getirmek istemiştim." dedi ve sınıfın karşısında durdu. Herkes ayağa kalktı ve müdür oturun dedikten sonra herkes oturdu.

Bayan Marshall "Kendini tanıt tatlım" dedi.
Harley boğazını temizledi ve "Ben Harley Stark umarım güzel bir yıl geçiririz" dedi.

Herkes şaşırmış bir şekilde baktı Peter ise yeri izliyordu.

Sınıftan birisi "Tony Stark'ın neyi oluyorsun?!" diye sordu herkes şu anda cevabı bekliyordu.

Harley gülümseyerek "Oğluyum." dedi.
Bayan Marshall Harley'i göstererek "Arkadaşınızla teneffüste tanışırsınız iyi anlaşın." dedi. Son kelimesini biraz daha sesli bir şekilde söylemişti.

Müdür ise Peter'ın yanındaki boş yere bakarak "Parker'ın yanına oturabilirsin hem teneffüste de seni okulu gezdirir." dedi. Peter'ın gözleri hayretle açıldı hemen bir bahane bulması lazımdı.

"Ama-" sözünü bitiremeden Müdür yine konuştu. "Bir şey söylemene gerek yok Parker kim Tony Stark'ın oğluna okul gezdirmek istemez ki!" dedikten sonra müdür sınıftan çıktı.

Peter arkasından bakakaldı Harley yanına oturdu ve yan gözle "Zaten seninle tanışmıştık garson çocuk." dedi ve dersi dinlemeye başladı.

༼ つ ◕‿◕ ༽つ

Medyaya sevdiğim videoları koymak kadar eğlenceli bir şey yok kdksksms

İşte bir bölümünde sonuna geldik

Nasıl buldunuz??

Ve

Bıy bıy 👋

Daddy Issues - Peter ParkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin