Tony de o tarafa doğru döndüğünde sanki şaşırmış gibi yapıp "Bay Murdock?" dedi.
Siyah gözlüklü adam biraz geç cevap verdi. "Bay Stark? Bu tesadüf de neyin nesi?" ve devam etti. "Bir vekilim buraya gelecekti galiba biraz erken geldim."
Harley, "Eğer istersen vekilin gelene kadar burada oturabilirsin." dedi. Murdock başını olumlu anlamda salladı ve bastonu ile boş bir yer buldu. Oturduktan sonra bastonunu ayağının ucuna koydu.
Murdock kaşlarını çattı ve "Masada sizden başka birisi daha mı var?" diye sordu. Peter 'bunu nasıl anladı?' diye düşündü. "Kusura bakmayın dalmışım Ben Peter, Peter Parker." dedi.
Harley araya girerek "Stark." dedi.
Matt "Memnun oldum Peter Parker Stark. Ben de Matt Murdock." dedi.
Peter kaşlarını çatarak Harley'e baktı ve "Aslında sadece Peter Parker. Stark yok." dedi. Harley "Bir gün sen de Stark olacaksın fanboy." dedi. Peter gözlerini kıstı ve "Ama şimdi değil." dedi.
Devamı
Matt kafasını salladı ve "Bay Stark sizinle özel bir şey konuşmak istiyorum." dedi. Harley meraklı bir şekilde, "Ne konuşacaksınız ki?" dedi.
Peter da Tony'e dönünce Tony eliyle Matt'i göstererek "Bay Murdock benim avukatım. Muhtemelen evrak işleridir." dedi. Harley'e doğru döndü ve "Siz sıkılmayın bunlarla." cebinden kredi kartını çıkardı. "Gezip kendinize bir şeyler alın." dedi.
Harley kredi kartını aldı ve Peter'ın kolunu tutarak sürüklemeye başladı.
Uzaklaştıktan sonra Matt konuşmaya başladı. "Peter neyiniz oluyor?" dedi.
Tony umursamaz bir şekilde "Hiçbir şeyim." dedi.
Matt kaşlarını çattı. "Ama Harley demişti ki-" derken sözü Tony'in konuşması ile bölündü.
"Şimdilik iyi davranayım yeterli." boğazını temizledi ve devam etti. "Senin Daredevil olduğunu biliyorum."
Matt tam konuşacakken Tony parmağını kaldırdı ve "Ağzını yorma ben her şeyi bilirim." dedi.
"Hydra yeniden ortaya çıktı." derin nefes aldı ve devam etti. "Muhtemelen oğlumu kaçırmak ve işkence etmek isteyecekler. Şu anlık Peter'ı yanımda görünsün. (elini boşver dercesine salladı) Nasıl olsa yetimhanede kalıyor." gözlerini kapatıp açtı, eliyle alnını ovuşturup, "Hydra'yı yeniden bitirecekler bitireceğiz ama ben yine de önlemimi alayım." dedi.
~~~~~~
Peter gözlerini yavaşca açmaya başladı.
Adam "Patron, çocuk kendine geliyor." dedi.Patron olduğu belli olan öne doğru çıktı ve "Güzel, bu kadar erken uyanması şaşırtıcı." ellerini birbirine sürttü ve "Güçlü bir vücudu var. Harika bir asker olacak." dedi.
Peter'a doğru yaklaştı ve "скажите мне ваше имя (Bana ismini söyle! )" dedi.
Peter anlamaz bir şekilde adama bakmaya devam etti.
"Красивый (Güzel)"
Adam arkasına döndü ve gidecekken Peter "Kimsin sen? Ben neredeyim?" diye sordu.
Adam bir kahkaha attı ve "Çocuğu getirin biraz canını yakalım." dedi.Yanlarında silahlı olan adamlar Peter'ın kollarından tutup götürmeye başladılar. Peter kollarını kurtarmaya kaçmaya çalışsa da olmuyordu. Kendini güçsüz hissediyordu.
Yine de vazgeçmedi ve direnmeye devam etti. Kolunu tutan adam kafasına vurdu ve "Bir rahat dur velet!" dedi. "Bırakın beni!" dedi. Peter daha çok hareket etmeye başladı.
"Sana rahat dur dedim." dedi ve elindeki elektronik silahı Peter'ın boynuna yaklaştırdı ve değdirdi. Peter bir anda nefes alamadığını hissetti. Bir daha yaklaştırırken "Bir daha ister misin?" dedi. Peter yavaş bir şekilde kafasını olumsuz anlamda salladı.
Rutubetli bir odaya girdiklerinde Peter'ı bir yere oturttular ve ellerini ayaklarını kelepçelediler. Peter kaçmaya denese de olmuyordu.
"Не пытайся убежать, от них не избавиться (Kaçmaya çalışma onlardan kurtulamazsın)"
Peter duyduğu ses ile o tarafa doğru döndü. Kaşlarını çatarak "Seni anlamıyorum konuşman bir şey ifade etmiyor şu anda." dedi. Az önceki -boynuna silah dayayan- Peter'a doğru yaklaşacakken Patron onu durdurdu ve "Пусть продолжает так говорить. (Bırak böyle konuşmaya devam etsin.)" dedi.
Adam kafasını olumlu anlamda salladı.
2 ay sonra
Peter kendini hiç iyi hissetmiyordu. Bedeni onun kontrolünde değil gibiydi. Her saat başı patron denilen adam konuşup konuşup gidiyordu. Peter ne dediklerini anlamıyordu.
Umarım babam beni hemen bulur diye Tanrıya dua etmeyi bırakmıştı. Burada kalacaktı. Ölmeyi bekleyecekti.
Odanın kapısı açıldı ve adamlar içeri girerek onu dışarı sürüklemeye başlamıştı. Onu büyük karanlık bir odaya götürdüler. Peter artık direnmeyi bırakmıştı bir faydası yoktu.
"как ты мальчик (Nasılsın çocuk? )"
Peter ona doğru baktı, tam konuşacakken yanındaki adamın elinde öncekilerden daha büyük bir silah olduğunu gördü. Her ihtimale karşı cevap vermedi.
Patron gülümsedi ve arkasına dönerken, "Сотри его память (Hafızasını silin!)" dedi.
Peter'ı bir yere yatırdılar ve kafasına bir makine yerleştirdiler. Peter kalkmak için hazırlanırken adamlar ellerini demir zincir ile bağladılar. Ayaklarını da aynı şekilde yaptıklarında Peter'ın kaçması imkansız oldu. Ağzına dişlik gibi bir şey taktıklarında makineyi çalıştırmaya başladılar.
Peter bağırıyordu dişlerini sıkıyordu. Bir süre sonra sesi bile çıkmamaya başladı. Kafasından çıkarttılar ve ellerini ayaklarını çözdükten sonra Peter'ı doğrultular.
Adamlar olumlu anlamda kafasını salladığında Patron, Peter'a doğru yaklaştı.
"Bana ismini söyle" dedi. Peter, Patron'a baktı ve sonra yine yere bakmaya başladı. İsmi neydi?
Patron sesli bir şekilde "Ben bir soru sorduğumda cevabını vereceksin velet!" dedi ve Peter'a yumruk attı.
Peter sessiz bir şekilde "Tamam patron" dedi.
~~~~~~~
Peter elindeki kanı bir bezle temizledi. Odaya biri girdi ve "Aferin Spider." Peter umursamaz bir şekilde kafasını salladı.
Önüne bir evrak atıldı ve "Şimdiki görevin; Tony Stark ve oğlu işlerini bitir." dedi ve odadan çıktı. Peter evrakları incelemeye başladı.
┐( ˘_˘)┌
Bugünlük 2 bölüm :D
Bıy bıy 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues - Peter Parker
Ficción GeneralPeter'ın babası Tony Stark'tı tabi bunu bilen sadece kendisi ve May olunca hiç bir işe yaramıyordu. ⊚ Kapak cr: @iremzmo Başlangıç : 17/04/22 Bitiş: 26/06/22