Harley sinirle "Peter nerede baba?" dedi. Tony konuşmadı. "Baba konuşsana lanet olsun 2 aydan beri Peter'dan haber yok" dedi. Harley ellerini saçlarının arasına aldı ve "Nerede baba?" dedi.
Tony Harley'e bakarak "Harley bak onu bulacağız." dedi. Harley hızlıca ayağa kalktı ve "2 aydan beri niye bulamadın o zaman." dedi.
Sesini daha yüksek çıkararak "Birden ortadan kayboluyor ama sen daha yeni aramaya başlıyorsun."dedi.
Tony kafasını olumsuz anlamda salladı ve "Yeni aramaya çalışmıyorum ben zaten-" sözünü bitiremeden Harley konuşmaya başladı. "Aynen zaten ben anlamıyorum değil mi kaybolduktan sonra resmen beni dağlık bir eve götürdün ve hapis yaptın" derin nefes aldı ve konuşmaya devam etti.
"Senin Peter'ı bulman gerekirken burada benim yanımda durdun. Sen ikimizin de babasısın ama sadece benim babammış gibi davranıyorsun." dedi.
Tony hızlıca ayağa kalktı. "Ben zaten ona hiç babalık yapmak istemedim." dedi. Harley Tony'i sinirle ittirdi. "O zaman o Cheesburger olayı neydi?" dedi.
Harley bir kere daha ittirdi ve "Baba o zaman orada ne kadar mutlu olduğunu görmedin mi küçücük bir çocuk gibi Sikeyim sanki ilk defa Cheesburger yiyormuş gibi heyecanlandı." dedi.
Harley Tony'in göğsüne vurmaya başladı. "Ona orada ümit verdin bizimle yaşarsın dedin sen?" dedi. Tony Harley'in kollarını tuttu ve "Sen neden bu kadar umursuyorsun ki Peter'ı!" dedi.
Harley'e bakarak "Sadece ikimiz baba oğul olabiliriz Harley!" dedi. Harley kollarını çekti ve "Peter'ı bul baba Peter'ı bulman gerek." dedi.
Koltuğa tekrar oturdu ve "Sen onu bulabilirsin sen Tony Stark'sın baba!" dedi. Harley ellerini saçlarının arasına aldı ve "Ondan hoşlanıyorum. Lütfen onu bul baba." dedi.
Hızlıca odasına doğru gitmeye başladı. Tony girdiği transtan çıkınca hemen arkasından gitti. Harley kapısını kapatmadan Tony eliyle durdurdu ve "Ne demek ondan hoşlanıyorum." dedi.
Tony kaşlarını çattı. Harley sınırlı bir şekilde bakarak "Doğru duydun baba!" dedi. Tony sesini yükselterek "Peter'dan hoşlanamazsın Harley!" dedi.
Harley kaşlarını çattı ve "Niye baba neden ondan hoşlanamayayım." dedi.
Tony kapıyı tamamen açtı ve "Sen kafayı mı yedin o benim oğlum farkındasın değil mi sen de benim oğlumsun." dedi.
Harley "Demek senin oğlun onu oğlun olarak görmediğim için farketmemişim çok pardon." dedi ve kapıyı çarparak kapattı.
~~~~~~~~
Paslı kapı hızlıca açıldı ve Peter'ı patronun yanına götürdüler. Patron Peter'a baktı ve "Harley Stark Midtown lisesinde okuyor okuldan çıktığında onu takip et işini bitir." dedi.
Peter kafasını salladı ve "Tony Stark ölmeyecek mi?" diye sordu. Patron güldü ve "Önce oğlunun ölümünü görsün zaten o onu ölümden beter yapar." dedi.
Peter odadan çıktı.
~~~~~~~
Harley, Ned ve MJ kantinde oturmuşlar düşünüyorlardı. MJ umutla Harley'e döndü ve "Hiç mi haber yok Harley?" dedi.
Harley kafasını olumsuz anlamda salladı ve "Hayır babam aramaya başladı fakat pek işe yaradığı söylenemez." dedi.
Ned ellerini masaya koydu ve "Yani o kaçırıldı ve bir daha onu göremeyeceğiz öyle mi?" dedi. Harley hızlıca kafasını salladı ve "Hayır babam onu bulacak onu tekrar göreceğiz umutsuzluğa kapılmayalım." dedi.
MJ ellerini saçlarının arasına aldı ve "Bulunsa iyi olur o bulunduğunda kafasının ortasına öyle bir vuracağım ki 1 hafta boyunca morlukla gezecek." dedi ve tebessüm etti.
Harley telefonunun çaldığını gördü ve babasının aradığını görünce yüzünü kapattı. Ned ve MJ'e döndü ve "Belki biz bir şeyler yapabiliriz onu bulmak için." dedi.
MJ anlamaz bir şekilde "Ne yapabiliriz ki?" dedi. Harley MJ'e bakarak "Yaklaşık 2 aydan beri kayıp ve biz sadece bekliyoruz." dedi.
Ned "Acaba bir kayıp ilanı mı yaptırsak belki daha kolay bulunur." dedi. Harley ve MJ Ned'e baktılar ve aynı anda "Hayır." deyip kafalarını masaya yasladılar.
~~~~
Harley okul çıkışı Happy'e görünmemek için arka kapıdan çıktı. Hem biraz kafa dinleyecek hem de babasıyla konuşmak istemediği için okuldan gizlice çıktı.
Peter saklandığı yerden "Aferin tek olman benim için daha iyi olur." dedi.
~~~~
Saat geç olmuştu Harley taksi bulmaya çalışıyordu. Telefonuyla babasını aramaya çalıştı ama arayamamıştı. Bir banka oturup bir kere daha denedi bu sefer telefonu tamamen kapandı.
Ofladı ve bir taksi önünde durunca ona bindi.
~~~~
Tony çıldırmak üzereydi. Harley neredeydi?
Friday "Bay Stark bir sorun var!" dedi.
Tony hemen ayağa kalktı. "Ne oldu Friday hemen şöyle Harley'e bir şey mi oldu?" dedi."Efendim, Peter Parker Hydra tarafından kaçırılmış. Kamera kayıtlarında saat 3 civarlarında dışarı çıktığını görüntüledim." dedi.
Tony kaşlarını çatıp düşünceli bir şekilde evden acele ile çıktı.
~~~~~
Peter, Harley'in bindiği taksiyi takip ediyordu. Ormanlık alana girdiklerinde arabanın tekerleğinin bir tanesini silah ile vurdu ve patlattı. Araba'nın dengesi bozuldu ve taksici arabayı durdurmak isterken bir ağaca çarptı.
Arabadan dumanlar çıkmaya başladı. Peter hemen yanına gitti ve arka kapıyı açıp Harley'e baktı. Harley'in yüzü yaralanmıştı çok yaralı değildi.
Harley Peter'ı gördüğünde gözlerini büyüttü ve tam konuşacakken Peter boğazını sıkmaya başladı. Harley son nefeslerini verirken "Yaşıyorsun." dedi.
~~~~~
Tony hemen arabaya atladı ve Harley'i bulmaya gitti. Ağaca çarpan bir araba gördüğünde arabadan indi ve hızlıca oraya doğru koştu.
Peter Tony'i gördüğünde hemen oradan uzaklaştı. Tony'i sonra halledecekti.
Tony Harley'i gördüğünde hemen yanına gitti ve ağlamaya başladı. "Hey Harley!" dedi.
Bir ses gelmedi.
Tony gözlüğünü taktı ve zorla konuşarak "Jarvis..." dedi kendi sesini bile duymamıştı.
Gözyaşlarını sildi ve "O iyi değil mi?" dedi.
"Efendim nabız alamıyorum." dedi Jarvis.
Tony "Hayır, hayır bu olamaz olamaz." dedi. Harley'i kucağına alıp ağlamaya başladı. "Üzgünüm oğlum seni kurtaramadım. Hepsi benim suçum. Seni koruyamadım." dedi.
Peter onu izlerken bir adım geri attı ve kafasını tutmaya başladı ne oluyordu? 'Onu koruyamadım, Halan için üzgünüm, Kardeş değiliz ama bu bir şey ifade etmiyor, Sizinle yaşamak istemiyorum.' sözler kafasında yankılanmaya başladı.
Peter kafasına vurmaya başladı. "Ne oluyor?" dedi. Kafasına daha hızlı vurarak "Sus, sus!" dedi. Peter daha fazla dayanamadı ve bayıldı.
¯\_(☯෴☯)_/¯
Bıy bıy 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues - Peter Parker
General FictionPeter'ın babası Tony Stark'tı tabi bunu bilen sadece kendisi ve May olunca hiç bir işe yaramıyordu. ⊚ Kapak cr: @iremzmo Başlangıç : 17/04/22 Bitiş: 26/06/22