MJ telefonu kulağına daha çok yaklaştırdı ve "Dediğini anlamadım Peter, tekrar eder misin?" diye sordu.
Telefonda Peter'ın sesi duyuldu. "Yarın saat kaçta buluşmak için müsait olursun diye sordum."
MJ televizyonun sesini duyduğunda o tarafa doğru döndü gözlerini kıstı ve "Sen şu anda bir banka soygununu mu engelliyorsun?" dedi. Peter adamların birine bir yumruk daha attı ve "Görüyor musun televizyonlara çıkmışım sevgilin artık ünlü." dedi ve güldü.
MJ hâlâ televizyonu izlemeye devam ediyordu. Peter bir adamı daha bayılttıktan sonra "MJ orada mısın?" diye sordu.
MJ gözlerini kırpıştırdı ve "Evet buradayım senin dikkatini dağıtmayayım hırsızları polislere teslim ettikten sonra ararsın." dedi.
Peter "Aslında dikkatim-" bir adamın ona yumruk atmasıyla bölündü. "Ayıp be kardeşim telefonla konuşuyorum burada!"
Adama yumruk attı ve "Seni işim bitince arayacağım görüşürüz." dedi.
MJ telefon kapanınca "Ben de aynısını söylemiştim ama..." dedi ve gülümsedi.
~~~~
Ned "Sonunda mezun oluyoruz dostum." dedi ve Peter'ın omzuna vurdu. Peter kafasını salladı. Ned "Annem bir hafta içinde takım almam gerektiğini söyledi." eliyle anlına vurdu.
Ellerini iki yana açarak "Ne olur ki normal kıyafetlerle mezun olsam." dedi.
Peter Ned'in söylediği şeye kıkırdadı. "Harley şimdiden kıyafet bakmaya başlamıştır. Alt tarafı mezun oluyoruz sade bir şey yeterli olur bence." dedi.
Ned gözlerini büyüttü ve "Dostum farkında mısın baban Tony Stark sence sana sade bir şey giydirir mi?" dedi.
Peter omuz silkti. "MJ nasıl bir şey giyecek acaba?" dedi ve gülümsedi.
Ned elini anlına vurdu ve "Haftaya göreceksin Peter." dedi.
Peter yerinde kıpırdandı ve "Doğru göreceğim." derin nefes aldı. "Ned inanabiliyor musun? Mezun oluyoruz." dedi.
"Evet dostum ben de inanamıyorum zaman ne çabuk geçti." dedi ve gülümsedi. Ned "Mezun olunca zaten ayrılmayacağız sadece etrafımızdaki gereksiz insanlardan kurtulacağız." dedi.
~~~~~
Peter üstünü bir kere daha baktı. Aynaya bakarak saçlarını düzeltmeye devam etti.
"Hadi ama Fanboy acele et!" dedi Harley ve Peter'ın yanına doğru yürümeye başladı. Harley aynaya biraz daha yaklaştı. Peter Harley'e doğru döndü ve kafasına vurdu.
"Bana diyorsun ama aynaya bakıyorsun." dedi. Harley kafasını eliyle ovdu. "Senden yakışıklı olduğum için kıskanma." dedi.
Peter gözlerini devirdi ve "Yakışıklı olduğun için sevgilin var değil mi?" dedi. Harley saçlarını bir kere daha arkaya doğru attı ve "Ben istesem saniyesinde sevgili yaparım ama istemiyorum." dedi.
"Erkeklerden hoşlanıyorum demiyor da istemiyorum diyor." Harley gözlerini büyüttü ve "Bunu da nereden çıkardın?" diye sordu.
Harley Peter'ın elini tutup öptü ve "Eğer seninle sevgili olacaksam olabilir tabii." dedi.
Peter elini hemen çekti. "Sözümü geri alıyorum.Senin erkeklerden hoşlanman imkansız!" dedi.
Peter odadan hemen ayrılıp Tony'in yanına doğru gitmeye başladı. Odasının kapısını tıklattı ve "Baba hadi geç kalmak istemiyorum." dedi.
"Tamam geliyorum oğlum." dedi Tony.
~~~
Peter Tony'e doğru döndü ve "Baba bu kadarı fazla değil mi?" dedi. Tony saatine doğru baktı ve "Aslında altın olanı takacaktım ama ucu kırılmış bu yüzden çelik kuvars olanı takmak zorunda kaldım." dedi.
Peter gözlerini büyüterek "Anlıyorum seni baba." dedi. Tony elleri havada alkışladı ve "Hadi çıkalım bakalım." dedi.
Harley arabaya baktı ve "Happy yok mu?"diye sordu. Tony kafasını olumsuz anlamda salladı ve "Ben süreceğim." dedi.
~~~
Arabadan indikten sonra Ned, Harley ve Peter'a seslendi ve onlara doğru yürümeye başladı. Peter etrafa bakmaya başladı. Ned Peter'ı farkettiğinde Peter'ı dürtüp "MJ ailesiyle daha yeni geldiler." dedi.
Peter kafasını salladı ve yanlarından ayrılarak MJ'i aramaya başladı. MJ'i gördüğünde yanına gitti. Peter MJ'e bir bakış attı ve "Çok güzel olmuşsun." dedi.
MJ Peter'ın elini tuttu ve "Sen de çok yakışıklı olmuşsun." dedi. MJ Peter'ın dudaklarına yaklaşırken Peter hızlıca MJ'i belinden kavradı ve hemen dudaklarına yapıştı. Ayrıldıklarında birbirlerine gülümsediler.
Müdür kürsüye çıktı ve mikrofona kontrol etmek için birkaç kere vurdu. Konuşmaya başladı "Lütfen mezun olacak arkadaşlarımız yerlerine geçebilir mi?" dedi.
Öğrenciler kürsünün yanında ilerlediler. Keflerini fırlattılar. Herkes ailelerinin yanlarına gittiler. Müdür mikrofondan konuşmaya başladı.
"Okulumuzu birincilik ile bitiren Peter Benjamin Parker'ı belgesini alması için kendisini ve ailesini kürsüye davet ediyoruz." dedi.
Peter yutkundu. Müdür bir kere daha konuşmaya başladı. "Pardon bir yanlışlık olmuş Peter Benjamin Stark demek istemiştim." dedi, Peter gözlerini büyüttü. Hemen Babasına baktı. Tony ona kocaman gülümsedi ve Peter'ın omuzlarından tutup kürsüye çıkarttı. Fotoğraf çekildiler ve indiler.
Peter "Baba bunu niye bana söylemedin." dedi. Tony gülümseyerek "İşte senin mezuniyet hediyen oğlum." dedi, birbirlerine sarıldılar. "İyi ki varsın baba." dedi. Tony biraz daha sıkı sarılmaya başladı ve "İyi ki varsın oğlum." dedi.
~~~~
"Bu çocuk niye gülümsüyor?"
"Bize ne hayal falan kuruyordur. Neden hâlâ uyanmadı bu velet patron bize patlayacak."
乁| ・ 〰 ・ |ㄏ
Bıy bıy 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues - Peter Parker
General FictionPeter'ın babası Tony Stark'tı tabi bunu bilen sadece kendisi ve May olunca hiç bir işe yaramıyordu. ⊚ Kapak cr: @iremzmo Başlangıç : 17/04/22 Bitiş: 26/06/22