12.bölüm: Tae şimdi daha iyi

153 42 18
                                    

Multimedya: Rosé💖💖💖

Bir süre yürüdük ve evimin önüne geldik.Ve...

Y/n: Tae,dudağın kanıyor.Benimle gel,orası mikrop kapmadan temizliyim.

Tae:  Yok,gerek yok ben kendim hallederim.

Y/n: İtraz kabul etmiyorum,zaten benim yüzümden oldu bari bırakta ben yardım edeyim.

Ve bir şey demesine fırsat vermeden hemen eve kadar sürükledim.

Y/n: Sen,burada otur ben ilk yardım çantasını alıp hemen getiriyorum.

Tae: Tamam,bekliyorum.
Ve hemen ilk yardım çantasını alıp Tae'nin yanına gittim.Bir pamuğa kolanya döküp Tae'nin dudağına yavaşça bastırdım.

Tae: Aah,acıdı.

Y/n: Özür dilerim ama mikrop kalmaması için biraz bastırmam lazım.

Tae:Yok,sorun değil.

Bir süre daha kolanyayı hem dudağına bastırıyor hemde öflüyordum ki çok acımasın diye.

Y/n: Tamam,hemen bir bant takayım.

Tae:Yok,yok hiç gerek yok.

Y/n: İfraz etme,o bantı takmam lazım.

Tae: Ama...

Y/n:Aması maması yok takıcam o kadar.

Sonra hemen bantı açıp dudağına taktım.Ve sonra...

Y/n: Yarayı temizlediğime göre artık evine gidebilirsin.

Tae:Tamam,ama unutma eğer bir sorun olursa hemen ara beni.

Y/n:Tamam,ararım.Hadi dikkatlice evine git.

Dedim.Ve dışarı kadar eşlik edip vedalaşıtık.Ve telefonum çaldı,arayan Rosé'.

Rosé:Naber,canım nasıl gidiyor? Çok konuşamıyoruz ama anca müsait olabilidim.

Y/n: Anlıyorum,canım hiç sıkıntı değil.Aslında sana anlatmam gerek bazı olaylar oldu.

Başıma gelen herşeyi anlattım.

Rosé: Oha,sen ciddi mısın? Vay canına o seni kurtar çocuk kim bakıyım.Yoksa eniştem mi?

Y/n: Saçmalama,o sadece arkadaşım sadece çok nazik,yakışıklı ve korumacı biri o kadar.

Rosé: Neden ise,bana ondan hoşlanıyormuşsun gibi geldi.

Y/n: Hayır,niye hoşlanıyım.Sadece iyi bir arkadaşım olarak görüyorum onu o kadar.

Rosé: Hadi ama Y/n. Bu kadar korkak olma.

Y/n: Ya,sen kime korkak diyorsun.İyki yakınımda değilsin yoksa valla seni öldürürdüm.

Rosé: Tabi tabi,neyse canım geç olmuş hadi iyi geceler.

Y/n: İyi geceler.

Acaba yarın neler olucak umarım Jungkook bu duruma çok kızmaz.Kısa bir süre sonra uydum.

....

Bölümün sonuna geldik,bölümü nasıl buldunuz ? Eğer beğendiyseniz vote verip yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum 💖💖💖

Sen Benim Olacaksın [ TAMAMLANDI ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin