Korkudan gözümü kapattım bir kaç saniye geçti hiç bir şey olamadığını anlayınca gözlerimi açtım.
Jungkook adamın kolundan tutmuş ve elini hızlıca ters çevirip bıçağını düşürdü sonra bıçağı yerden alıp uzak bir yere fırlatı.
X: Sen kimsin be ? Burda ne işin var ? Sana tek gel demedi mi?!
Y/n: Jungkook burda olduğumu nerden bildin ?
Jungkook: Gelip bana bugün işe gelmeyeceğini ve yüklü bir miktarda borç para isteyince şüphelendim ve bu yüzden seni takip ettim.
X: Bu kadar yeter !!!
Dedi ve hızlıca elini kurtarıp Jungkook'a vurmaya başladı tabi Jungkook'ta karşılık verdi.
Hem kendini savunuyor hemde adama vuruyordu.Sonra birden polis siren sesleri geldi bu sesi duyunca kaçmaya çalıştı.
Ama Jungkook buna engel oldu adam çok güçlü olduğundan Jungkook'u atlattı ama bu seferde Tae onu yakaladı.
Sonra Jungkook'la beraber polise teslim ettiler.Bende hemen babamın yanına gidip onu çözdüm.
Y/n: İyi misin baba ? Hemen ambulansı arayın.
Tae: Ben aradım bile gelmek üzeredirler.
Hemen babama dönüp baktım çok kötü durumdaydı.Her yeri kan içindeydi,pislik herifler nasılda babama kıydılar?
Y/n: Baba beni duyuyor musun ? Sen iyi misin?
Y/n Babası: İyim kızım endişelenme.
Dedi sonra ambulans geldi ve hastaneye gittik.
Çok korkuyorum babam zaten hastaydı durum daha kötü oldu mu acaba ?
Yaklaşık 20 dakika sonra doktor geldi,hemen nasıl olduğunu sordum.
Doktor: Biraz yaralanmış ama şuan gayet iyi durumda.
İçim çok rahatladı,neyse ki babama bir şey olmadı ama aklımda hala bir soru var o adam kimdi babama niye saldırdı ?
Tae: Y/n iyi misin ? Daldın gittin.
Y/n: Sadece...düşünüyordum o adam kim diye ?
Jungkook: Endişelenme eminim bu olanlardan sonra hapise atılır.Ve bir daha size zarar veremez.
Y/n: Çok teşekkürler yanımda olduğunuz için.
Dedim ve ikisinede sarıldım,iyki varlar gerçekten onlar olmasaydı kim bilir başıma neler gelirdi ?
Neyse çok uzatmadan bir gün sonra babam taburcu oldu ve eve gelmiştik.
...
Bu bölümünde sonuna geldik beğendiyseniz lütfen vote verip yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum 💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Olacaksın [ TAMAMLANDI ]
Storie d'amoreY/n Üniversiteyi iyi bir şekilde bitirmiş ama doğru düzgün bir işe girememiş ve farklı bir şehire taşınmaya karar vermiş.Bakalım bu farklı bir şehirde başına neler gelecek hadi hep beraber öğrenelim 💖💖💖