15.bölüm: Büyük kavga

143 39 22
                                    

Multimedya: Bu şarkı bence bölüme çok uyuyor.İsteyen hikayeyi okuduktan sonra dinleyebilir 💖

Tae'den:

Y/n içeri girdi ve hemen konuşmaya başladım.

Tae: Sen neden Y/n'nin peşini bırakmıyorsun?

Eunwoo: İlk olarak istediğim yaparım ikinci olarak o benim eski sevgilim ve...

Tae: Ve onunla barışıp tekrar sevgili olabileceğini mi sanıyorsun?

Eunwoo: Evet,daha doğrusu öyle olucak şimdiden arkadaş olduk yani beni affet'i yani tekrar sevgili olmanız yakın.

Tae: Ben Y/n'yi çok iyi tanıyorum senin gibi biriyle bir daha çıkacağını hiç sanmıyorum.

Eunwoo: Sen kimsin ki benimle böyle konuşuyorsun? Y/n'nin patronu musun ? Arkadaşı mısın neyisin ?

Tae: Onun en iyi arkadaşıyım ve onu incitmene veya üzmene asla izin vermiyicem o yüzden ondan uzak dur.

Eunwoo: Bu seni ilgilendirmez.Ve emin ol çok yakında onunla tekrar beraber olucam ve seninle tekrar görüşmemesi için elimden geleni yapıcam.

Tae: Eğer öyle bir şeye kalkışırsan seni öldürürüm.

Eunwoo: Tabi, tabi sen anne kuzusu bir çocuksun.Hem sen niye Y/n ile aramdaki ilişkiye karışıyorsun? Yoksa aşık mısın?

Tae: Bu seni ilgilendirmez Y/n'den uzak duracaksın.

Eunwoo: Buna sen karar vermesin.Ondan asla uzak durmayacağım.Ne yapabilirsin ki ?

Tae: İnan neler yapabileceğimi bilmek istemezsin.

Eunwoo: Öyle mi? Ayy,çok korktum.Ha ha ha komiksin gerçekten.

Bu adama daha fazla dayanamayacağım.Ona bir ders vermenin zamanı geldi.

Kafeden iyice uzaklaştırdım. Ve...

Tae: Y/n için neler yapabileceğimi öğrenmek istiyordun dimi ?

Diyip bir yumruk geçirdim.Ve oldukça sinirli gözüküyordu.Y/n' den asla vazgeçmiyicem.

Eunwoo: Sen ne yaptığını sanıyorsun? Pislik herif.

Dedi ve bana vurmaya çalıştı ama o elini alıp ters döndürdüm ve çok sesli bağırmaya başladı.

Tae: Neler yapabileceğimi anladın dimi?

( O sırada ) Y/n'den

Acaba ne konusucak onunla buraya artık gelememesi hakkında mı yoksa benim peşimi bırakması hakkında mı konuşacak?

Jungkook: Y/n bir sorun mu var?

Y/n: Hayır,hayır yok sadece...

Jungkook: Yine o adam hakkında bir endişelesin dimi ?

Y/n: Yok,neyse ben işime dönüyorum.

Yaklaşık bir 15 dakika geçti ama hala Tae kafe'ye gelmedi onun için endişeleniyorum.

Jungkook: Y/n, Tae hala gelmedi mi? Onu hiçbir yerde göremedim.

Y/n: Bende onu hala göremedim hala konuşuyorlar galiba.
Jungkook: Peki,sen burda kal ve işini yap.Ben Tae'yi getiririm.

Dedi ve gitti umarım kötü bir şey yoktur.Umarım bugün başka bir sıkıntı çıkmaz.

...

Bu bölümünde sonuna geldik beğendiyseniz lütfen vote verip yorum yapmayı unutmayın.Sizi seviyorum 💖💖💖

Sen Benim Olacaksın [ TAMAMLANDI ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin