14.bölüm: Sonunda gerçekler orraya çıktı

142 41 32
                                    

Eunwoo: O gün bir barda arkadaşlarla yeni işimin olmasını kutluyorduk.Sonra yanımıza bir kaç kadın geldi ve bizi zorla bir yerlere çektirdiler.

Y/n: Sende öylece gittin mi yani ?

Eunwoo: Tabi ki hayır anlatmama izin verecek misin?

Y/n: İyi tamam,devam et.

Eunwoo: Ben tabi karşı koydum ama o kadın bir türlü pes etmedi ve sonunda çekti yer gittim ve sonrası karanlık hiç bir şey hatırlamıyorum.

Y/n: Ne yani sadece oraya sızıp kaldığını mı iddia ediyorsun?

Eunwoo: Hayır,iddia etmiyorum öyle oldu.

Y/n: Valla o fotoğrafta hiçte uyuyormuş gibi gözükmüyordun.

Eunwoo: Çok ciddiyim ben en son bir yere çekildiğini hatırlıyorum.Sana yemin ediyorum.

Y/n: Ne yani sana öylece güvenmeli miyim?

Eunwoo: Lütfen inan bana canım.Hem ben sana daha önce hiç yalan söyledim mi ?

Y/n: Hayır,ama....

Eunwoo: Aması ne?

Y/n: Ama onca geçen zamandan sonra sana nasıl güvenebilirim?

Eunwoo: Eski güzel günlerimizin hatırına affedemez misin beni ? Sevgili olmasak bile en azından arkadaş olarak kalalım.

Y/n: Peki,ama asla eskisi gibi olmayacağımızı biliyorsun dimi ?

Eunwoo: Bu kadar emin konuşma güzelim.Emin yine bana aşık olucaksın.

Y/n: Tabi,tabi.Istediğini yaptıma göre buraya bir daha gelmeyeceksin dimi ?

Eunwoo: Benim sözüm sözdür Y/n gelmem ama çıkışta belki takılırız en kötü evine bırakırım seni.

Y/n: Orasına bakıcaz.Biraz düşünücem.

Eunwoo: Peki,güzelim ama iyi düşün, ve hazır burdayken yeni numaranı versene kaydedeyim seni.

Y/n: Tamam,ver telefonunu numaramı yazayım.

Dedim ve numaramı yazdım o da kaydetti.Acaba eskisi gibi olacak mı aramız?

Y/n: İş saatleri içinde beni sakın arama tamam mı?

Eunwoo: Emredersiniz efendim.

Y/n: Saçma Saçma, konuşma,hadi evine git.

Eunwoo: Birlikte gidelim mi ?

Y/n: Yok,benim daha işlerim var.

Eunwoo: O zaman seni bekliyim sonra seni evine bırakırım.

Tae: Gerek yok,onu ben bırakıcam.Hadi Y/n işinin başına geç.

Y/n: Tamam, Tae.Geliyor musun?

Tae: Yok,şu çocukla biraz konusacaklarım var.

Dedi bende başın ile onaylayıp içeri geçtim.Acaba ne konuşacaklar? Neyse ben işime döneyim.

...

Yeni bölümü beğendiniz mi ? Eğer beğendiyseniz lütfen vote verip yorum yapın sizi seviyorum.Bu arada sizce sonraki bölüm ne olucak ? Hadi tahminlerinizi yazın.

Sen Benim Olacaksın [ TAMAMLANDI ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin