Sonra doktor gitti ve babama dönerek.
Y/n: Baba,bundan sonra bir kaç gün ben sana bakmak için izin alıcam.
Y/n Babası: Gerek yok, ben kendime bakarım benim için işinden kalma.
Y/n: Ama baba....
Y/n Babası: Aması yok ben kendime bakarım bebek değilim artık eve gidelim sıkıldım burdan.
Y/n: Tamam baba gidelim.
Sonra beraber eve gittik ve babamı bir yatağa yatırdım ve...
Y/n: Sen burda kal ilaçları alıp geliyorum.
Dedim ve gidip ilaçlar aldım.Sonra hemen eve gittim.Tek tek ilaçlarını içirdim ve yatmak istediğini söyledi bende onu yanlız bıraktım.
Bir kaç saat sonra zil çaldı kim geldi acaba ? Hemen kapıyı açtım ve karşımda Tae vardı.
Tae: Y/n sen iyi misin? Babanın başına gelenleri duydum seni ziyaret etmemde sorun olmaz dimi ?
Y/n: Hayır sorun olmaz,ama sana bunu Jungkook mu söyledi o niye gelmedi ?
Tae: Çok işinin olduğunu kendisi yerine benim seni ziyaret edip iyi olup olmadığını kontrol etmemi istedi.
Y/n: Ah..anlıyorum.Hadi içeri gel.
Dedim sonra mutfağa gidip,bir şeyler pişirmeye başladım.
Tae: Y/n yemek mi yapıyorsun?
Y/n: Evet,acıkmışsındır sana ramen yapıyorum.Ramen seviyorsun dimi ?
Tae: Tabi ki seviyorum.Bu arada babanın durumu nasıl iyi mi ?
Y/n: Evet,çok daha iyi.
Birden bir ses geldi bu babamın sesiydi.Hemen babamın yanına koştum ve yemeğe Tae'nin bakmasını istedim.
Y/n: Baba ne oldu ? Bir yerin mi acıyor?
Y/n Babası: Şu ağrı kesiciyi verir misin ?
Hemen ağrı kesiciyi verdim ve...
Y/n: Daha iyi misin baba ?
Y/n Babası: Evet iyiyim, ama biraz açım.
Y/n: Sen burada bekle sana bir çorba yapıp geliyim.
Y/n Babası: Hayır,çorba istemiyorum.Bana Bulgogi yapar mısın? Canım çok çekti.
Y/n: Ama gerekli malzemeler bende yok.
Y/n Babası: O zaman gidip marketten alsana lütfen.
Y/n: İyi tamam baba gidip alıyım bari.
Dedim ve sonra Tae'ye markete gideceğimi söyledim o da benimle gelmek istedi.Bende kabul ettim,sonra birlikte malzemeleri aldık geldik.
Geldimizde babam salonda tek başına oturup dışarı bakıyordu.Yanına gidip...
Y/n: Baba niye yatağında değilsin? Dinlenmen lazım.
Y/n Babası: Yat,yat sıkıldım ya,bu çocukta kim ? Hatırladım sen kafedeki tatlı çocuksun.
Tae: Merhaba efendim,o zaman kendimi tam tanıtamadım ben Tae.
Y/n Babası: Ne kadar güzel,sen daha önce burda mıydın ?
Tae: Evet efendim, Y/n'yi ziyarete gelmiştim.Ve sizin durumunuz nasıl diye kontrol etmeyede geldim.
Y/n Babası: Ben gayet iyiyim.Neyse hadi kızım sen bize yemek yapsana.
Y/n: Peki,baba.
Tae: Yardıma ihtiyacın var mı?
Y/n: Yok,hem sen misafirsin sen otur ben yemek yaparım.
...
Bu bölümde sonuna geldik sizce nasıl olmuş bölüm? Eğer beğendiyseniz vote verip yorum yapar mısınız? Lütfen bol bol yorum yapın 💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Olacaksın [ TAMAMLANDI ]
RomanceY/n Üniversiteyi iyi bir şekilde bitirmiş ama doğru düzgün bir işe girememiş ve farklı bir şehire taşınmaya karar vermiş.Bakalım bu farklı bir şehirde başına neler gelecek hadi hep beraber öğrenelim 💖💖💖