Dedi ve dizlerinin üstüne çöküp bir buket çiçeği önüme uzattı.Ne diyeceğimi bilemiyordum şok olmuştum.
Y/n: Jungkook...ben...ben bunu kabul edemem.Çok özür dilerim ama ben başka birinden hoşlanıyorum.
Jungkook: Sorun değil endişelenme. ( Zorla gülmesemeye çalışır)
Y/n: Jungkook gerçekten özür dilerim.Sen çok iyi birisin,kibarsın ve harika bir arkadaşsın ama..
Jungkook: Y/n anlıyorum benim üzülmemi istemediğin için böyle söylediğini.
Dedi bir şey diyemeden hızla arabasına binip gitti.Sonra telefonuma mesaj geldi.
Tae: Y/n nerdesin ? [14:30]
Y/N: Bir işim vardı geliyorum aşkım. [14:32]
Tae: Tamam canım ama bir daha bana haber vermeden gitme çok korktum. [14:35]
Y/N: Tamam ben geliyorum. [14:40]
Dedim ve telefonu kapatıp eve doğru yürüdüm neyse ki eve çok uzak değildi.
Bir süre sonra eve vardım,Tae kahvaltı hazırlamış beni bekliyordu.
Tae: Kahvaltı hazırladım gel birlikte yiyelim.
Y/n: Ben aç değilim biraz yorgunum dinlenmek istiyorum
Tam odaya girecekken birden kolumdan tutup kendisine çevirdi.
Tae: Kötü bir şey mi oldu ? Ne oldu anlat bana.
Y/n: Sonra konuşsak olur mu ? Cidden çok yorgunum.
Tae: Hayır şimdi konuşucaz.Ne oldu Y/n ?
Y/n: Şey az önce Jungkookla buluştuk bana önemli bir şey söylemek istediğini ve...
Tae: Neden bunu bana söylemedin ki ? Ne dedi ?
Y/n: Önemli bir şey olduğunu düşünmemiştim.Bana....senden hoşlanıyorum dedi.
Tae: NE ?!!
Y/n: Bende onunla çıkamayacağımı çünkü başka birinden hoşlandığımı söyledim.
Tae: Jungkook şuan nerde ?
Y/n: Bilmiyorum zaten bunu söyledikten sonra hızla arabasına binip gitti.
Tae: Y/n Ben çıkıyorum geç gelebilirim.
Ben bir şey diyemedim çıkıp gitti.
...
Bu bölümünde sonuna geldik beğendiyseniz lütfen vote verip yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum 💜💜💜 ( Bir sonraki bölüm final olucak.Umarım final bölümünü beğenirsiniz. )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Olacaksın [ TAMAMLANDI ]
RomanceY/n Üniversiteyi iyi bir şekilde bitirmiş ama doğru düzgün bir işe girememiş ve farklı bir şehire taşınmaya karar vermiş.Bakalım bu farklı bir şehirde başına neler gelecek hadi hep beraber öğrenelim 💖💖💖