Multimedya: Kim Taehyung
Tae'den
Saat 22:30'ta anca işlerimi bitirdim ve Jungkook'un yanına gittim o da baya yorgun gözüküyordu.
Tae: Jungkook işin bitmedi mi hala ?
Jungkook: Birazcık daha var sen istersen önden gitti.
Tae: Peki ama çok geç kalma.
Dedim sonra eve gittim.Merak ettim için Y/n'ye mesaj attım.
Tae: Y/n eve vardın mı? 22:40
Tae: Y/n uydun mu ? 22:50
Ama hala cevap vermedi belki uyumuştur diye telefonu kapattım ve bende uydum.
Sabah oldu hızlıca giyindim ve kafeye gittim.
Giydiği Şey:
Saat 9.00 oldu ama hala Y/n yok iyice merak etmeye başladım.Yine mesaj attım ama hala cevap yoktu.
Sonra merak edip aradım ama yine açan olmadı.Yoksa dün Y/n'nin başına bir şey mi geldi.
Endişe ve telaşla hemen Jungkook'un yanına gittim.
Tae: Jungkook dün akşamdan beri Y/n'ye ulaşamıyorum Y/n'den bir haber aldın mı?
Jungkook: Hayır bende bir türlü ulaşamıyorum.Panik yapma belki önemli bir işi çıktığı için gelmemiştir.
Tae: Bu saate kadar en azında bize bir mesaj atmaz mıydı?
Sonra Jungkook tam cevap verecekken telefonuna mesaj geldi.Ve telefonuna baktı ama donup kaldı.
Tae: Jungkook ne oldu ? Bir sorun mu var ?!
Jungkook: Şey....hani Y/n'nin babasını kaçıran o pislik herif varya o...o hapisten kaçmış.
Tae: Ne ? Ne zaman kaçmış?!!
Jungkook: Dün gece kaçmış.Sanırım
Y/n'ye bir şey yapmış olabilir.Tae: Orasını anladım kalk hemen polise gidip bunu haber verelim.
Sonra hemen karakola gidip,şikayette bulunduk.Tabi bu sırada da Jungkook'un ablası yani Lisa bakıyordu kafeye.
Jungkook: Tae biraz sakin olur musun ? Bak şikayette bulunduk eminim ki yakında Y/n' yi bulacaklar.
Tae: Nasıl sakin olabilirim ? Ya Y/n'ye zarar verirse ? Ya babasına yaptığı gibi döverlerse ?
Jungkook: Yapacaklarını sanmıyorum sonuçta sorunları Y/n ile değil babasıyla.
Tae: O zaman babasıyla konuşalım.
Jungkook: Bence haber vermesek daha iyi adam daha yeni iyileşti.Biraz sakinleş.
Ne kadar Jungkook beni sakinleştirmeye çalışsa da olmuyor.Sakin olamıyorum
Y/n'ye bir şey olucak diye o kadar korkuyorum ki.Sonra kafeye gittik ve çalışmaya devam ettik ama aklım hala Y/n'de.Akşam oldu ama hala Y/n'den haber yok.
...
Bu bölümünde sonuna geldik beğendiyseniz lütfen vote verip yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum 💖💖💖 ( Lütfen yorum yapmayı unutmayın)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Olacaksın [ TAMAMLANDI ]
RomanceY/n Üniversiteyi iyi bir şekilde bitirmiş ama doğru düzgün bir işe girememiş ve farklı bir şehire taşınmaya karar vermiş.Bakalım bu farklı bir şehirde başına neler gelecek hadi hep beraber öğrenelim 💖💖💖