Adamın şah damarini son refleksimle kestim ve arka koltuğa yaslanip soluklanmistim ki aniden karnimdaki kesici acinin farkina vardim.
Elimle karnımdaki bicak yarasina bastirip ufak bir küfür mirildandim o anda arabanin on kapisinin acildigini farkettim
Kapi acilinca az once öldürdüğüm beden arabanin dışına yere dustu. Ne olduğunu kestiremedim ki zaten mecalimde yoktu, saskinlikla dusen bedene baktim.
Karnımdaki aci beni titretirken gücüm tukenmisti buyuk ihtimal sadece benim abartmamdi cunku bicak o kadar derine gelmemisti fazla kanamam yoktu bile ama bir his vardi icimde.
Tam o sirada benim oturdugum arka koltuğun kapisida acildi acan kisi ses vermeyince istemesemde kafami hafifce kapiyi acan kisiye dogru cevirdim
Acan kisiye bakar bakmaz kalbiminde vucudum gibi titrediginin farkina vardim.
"Ah.." ic cektim. "Buradasın demek.. bunu düzelteceğim." Dedim sakinliğimi koruyabildigim kadar korudugum bir sekilde.
"Seksten sonrs adam oldurmek adilce degil gibi ne dersin gi hyeok?.. yeterince tatmin edici degil miydi yoksa" dedi kapiyi acan moonjo bir bana bir de yerde yatan adama bakarken
"Seks..?" Diye mirildandim anlamsiz bakan gözlerimle
Siritti ve biraz yaklasti bana. O an o yakisikli yuzunu paramparca etmek istedim fakat sadece yaklasmasinin endisesiyle korkarak uzaklasmak icin hafiften yan koltuga kaydim.
"Arabanın sallandigini gordum." Dediginde olayi anladim ve hazir cevapla hızlı bir sekilde;
"bu aksam soğunda boktan bir arabada tanimadigim aptal bir dedektif bozuntusuyla sevismiyorum tabii ki de seo."O kadar sinirlenmistim ki yakasindan tutup kafasini arabaya vurmak istiyodum hâlim olsaydi yapardım belki.
"Ters tarafindan mi kalktin ne bu agresiflik?" Dedi moonjo.
Tekrardan sinirle ne dusundugumu umutdamadan konusmaya baslamistim;"Nerdeyse 1 yildir konusamadik bile ve gelir gelmez diyeceğin sey bu mu?" Alayci bir tavirla cikti cumleler agzimdan. Yuzumde belirsiz bir ifade vardi moonjonun aksine.
Oylece bakti ve eliyle burun kemerini sıktı, bana iyice yaklasti eliyle bicaklanan yarama bastirip diğer eliyle arkamdaki cama elini yaslayarak destek aldı beni sıkıştırırken.
"Ne..?" Aciyla mirildandim. Onu cidden oldurmek icin her seyi yapabilirdim cok ozlemistim onu ama cok sinir bozucuydu
Dusundugum gibi dudaklarini dudaklarımla bulusturdu yoğun ozlem duygusuyla.
Karnımdaki aciyi bir anligina dindirdigini hissettigimde bedenimin atesler icinde yandığını hissettim.
"Sadece ozur diliyorum.. bebegim" sesi kulagimda mirildandi yorgun ve yogun sesiyle beraber.
Bir elini yaramdan çekti ve eliyle belimden beni tutup kendine bastirdiginda tum guvenimle kendimi onun beni tutmasina bıraktım ve koltuktan destek aldığım iki kolumuda moonjonun boynuna doladim.
Beni sertce opmeye devam ettiği anda gozum dışardaki kutuya kaydi.
Moonjo bunu farketmis olsa ki belimi tutan elini gömleğimin altindan sirtima soktu.
"Benimle ilgilen. Benimleyken baska bir seylere odaklanmandan hoslanmiyorum."
Sesi yumusak ama bi' o kadarda kararliydi.
Gerçekten dikkatimi cekmisti ve merak etmistim bu yuzden sormadan edemedim.
"O kutuda ne var?""Hosuna gidecek bir seyler." Dedi siritarak ve elini yavasca belimden asagi kalçalarıma doğru kaydirmaya başladı fakat o anda duydugum sesle irkildim.
Yillardir buralarda sese karsi hassasiyetim vardi sasirlacak bir durum degil acikcasi.
Benim sesten irkilmeme ragmen moonjo sadece sesi algıladığında yuzune bikmis bir ifade takindi fakat o ifadesi uzun surmedi ve boynumu emmeye devam etti.
Uzun suredir alisik olmadigim icin ani hareketiyle inledim. Hosuna gitti siritti ama benim sadece sinirlenmeme sebep oldu.
Moonjoyu ittirmeye calistim
"Moonjo.. ses.." o sirada az once duydugum gülme sesi yaklaştı. Sese dogru baktigimda gulen sesin sahibi byeon deuk'dan baskasi değildi."Ne var ?"dedim bikmis ve agresif ifademle
"B-böldüğüm için özür dilerim D-d-doktor g-gelecek hihi" dedi kekeleyerek ve gülerek.
Moonjo bana dönük oldugu icin moonjoyu gormemisti baska biri sanmis olmali.Moonjo kafasını byeon deuk'a dogru çevirdiginde byeon deuk ciddilesmeye calisti.
"D-doktor sunbaenim..""Cesedi yok et ve git." Diyerek emir verdi moonjo deuk'a
Byeon moonjonun dedigini yaptı cesedi aldi ve gitti.
Moonjo üstümden kalkti arabadan çıkıp ustunu duzeltti.
"Kalkabilecek misin? Yaran..""O kadar derin değil" dedim ve arabadan çıktım
Moonjo her zamanki gulumsemesini yuzune takti elini tekrardan yarama goturdu ve boynuma eğildi o sirada tekrardan ses duyduk ikimizinde dikkatini cekmisti bu sefer
"Orada kimse var mi?" Seslenen sese sirittim bu kisi jongwooydu buraya yeni taşınan kisi suan elinde fenerle katillerini ariyodu
Biliyodum moonjo'nun yeni hedefi bu adam ve çok geçmeden beni ortadan kaldiracak ve bana yaptığı tum o seyleri onada yapacak umarim beni ortadan kaldirma olayinda beni öldürmez sevdiğim adam tarafindan öldürülmek acinasi olurdu ona karşı hep sadik kaldim.
"Misafirimizi bir anligina unutmusum"
Moonjonun bu lafiyla tekrardan yuzune yumruk atma istegim uyandi.
Benim için geldiğini unmuştum en azindan bir süreliğine ama o jongwoo icin gelmis acikca belli
Moonjo'yu beklemeden odama geri döndüm.
Gi hyeokun agzindan yazasim geldi oylesine yazdigim bir sey zaten
Neyse gidiyorum artık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Other woMAN (Strangers From Hell Vers.)
Fanfiction"dedim sana sevme onu gözyaşıyla biter sonuu" 😭😭😭😣😣😣 [Devam ediyor]