Selammm uzun zaman sonrasinda bolum atayim dedim (っ˘з(˘⌣˘ )
Seokyoon
Acayip tembel bir şekilde uyandım ilk işim telefonu elime alıp kurcalamaktı. Biraz telefonda takıldıktan sonra gözüm saate kaydi çoktan 2ye gelmek üzereydi. Kalkmak icin tüm tembelliğimle telefonu yatağa bıraktım kalkmak üzereyken yatağın üzerinde biraz daha zaman geçirdim.
Tavanı izleyerek.
Sonunda ani bir güçle yerimden kalkabildim
Tişörtümü giyerken koridordan bazı tıkırdamalar duydum.Sonradan kapım çaldı tişörtümü hızla giyip kapıyı açtım. Karşımdaki kişi eom hanımdı
"Gunaydin"
"Günaydın yeni delikanlı"
Bir kolunun arasında bazı kıyafetlerin olduğu bi' sepet vardı."O da ne?"
"A.. doğru ya bunun için rahatsız etmiştim zaten seni. Geldiğinden beri hiç çamaşır makinesine uğradığını görmedim o yüzden kirli var mı diye sormaya geldim ikizlerde senin gibi sorumsuz o yuzden onlardan da ben alıyorum kıyafetlerini hep."
'sorumsuz mu..' içimden geçirmeden edemedim ne kırıcı kadin ama🙄
"Aslında hafta hafta biriktirmek istiyodum o yuzden sonra ben yıkarım."
"İyi öyleyse." Gülümseyip gitti.
'çok sevimsiz' eom hanımın arkasından bakarken içimden geçirdim. O sırada çarprazımdaki kapının açıldığını ve çıkan kişinin beni izledigini farketmemistim.
"Eom anneme alışırsın yakında, sürekli darlayan biri." Gihyeok hyung kapısından bana seslenmişti.
Onu görünce gülümsemeni yeniden takındım.
'aha doğdu güneşim' diye kendi kendime mirildanirken hemen yanına gittim.Tüm enerjimle "günaydın hyungnim!! Bu arada o kadın cidden annen mi?"
Elindeki gazeteyi hafif büküp kafama fazla sert olmayacak şekilde çarptı. Ben ise süper dramamla kafamı tutarken konuşmaya başladı.
"Salak mısın oğlum? Tabii ki değil."
Tekrar gülümseyip koluna girdim mutfağa doğru yönelttim ikimizide.
"Aç mısın bir şeyler yiyelim ben kurt gibi açım."
"İyi madem."
Biz tam mutfağa girerken jongwoo hyung odasından çıktı. Ona döndüm
"Günaydın hyung. işe mi ?"
Bizi görünce garip bir şekilde paniklemişti.Kafasını olumlu anlamda sallayarak mırıldandı "hmhm"
Eş zamanlı olarak yan odanın kapısıda açıldı.Kapı açılınca gihyeok hyung kolumdan çıkıp benden bir kaç adım uzaklaştı.
Moonjo elinde çanta ve önlükle odasından çıktı ayriyetten elinde gözlük tutuyordu.
"Hayırdır niye toplandınız buraya?"
Dikkatim jongwoodaydı moonjo geldiğinde yüzünü garip bir şekilde etrafta gezdirdi.
"Hyung sen doktor muydun?"yine sessizligi bozan benim boş çenem oldu.
"Sadece diş doktoruyum kliniğe gidiyorum."
"Vay be amma tassakl- ay havalısın hyung!"
Gihyeok cümlemle hafif kikirdamasini gizlemeye çalıştı."Seokyoon yine provaya gideceksen beraber çıkalım."jongwoo hyung bana döndü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Other woMAN (Strangers From Hell Vers.)
Fanfiction"dedim sana sevme onu gözyaşıyla biter sonuu" 😭😭😭😣😣😣 [Devam ediyor]