Seokyoon
arabayı durdurur durdurmaz jongwoo hyung arabadan hızla indi peşindende gihyeok hyung indi.
Jongwoo geldiğimiz yazlık yerde olan ama bir o kadarda ıssız duran evi süzdü, elini beline attı, "bahsettiğin arkadaşın yok mu?"
hyeok, " onun yazlık evi. bizim için kendi evine geçti."
jongwoo hyung kafasıyla onayladı. Diğerleri gibi fazla oyalanmadan içeri geçtim.
içeri girmemle ağzımı açılması bir oldu "KOCAMAN" gihyeok'a döndüm, "hyung, moonjo olayını hallettikten sonra binaya dönmemize gerek yok gibi."
lafımı bitirince jongwoo kafasını çevirdi, "Banyo ne tarafta? yolda çok terledim duş almam lazım." Gihyeok, ilerde solda olması lazım."
Jongwoo, Gihyeokun dediği yere giderken ben de Gihyeok hyungun koluna girdim, "Hyung açlıktan bayılmadan bir şeyler mi yesek" yavru köpek bakışlarımı kullandım, "Tabii ki.." gururla başımı kaldıracakken sözüne devam etti, "Dolapta biraz et olacaktı."
-
-
-
Ben mutfakta bahçedeki kamp ateşini yakmak için çakmak ararken Jongwoo ve gihyeok hyung paket ramen hazırlıyolardı... Daha doğrusu hazırlamaya çalışıyolardı.
"4 taneye 9 bardak yazıyo sen burada yanlış yapıyorsun" Jongwoo elindeki ramen paketinin arkasını okurken söyleniyodu. "0,75 0,75 bak buna 1 su bardağına 2 tane doluyo işte"
bu mükkkemmel kaosun içinde ne kadar yaşayabilceğimi düşünürken çoktan akşam olmuş, tartışmaya yol açan ramen pişmişti. Edebiyatı kesersek bizde bahçede oturup ramen yiyorduk işte.
-
-
MOONJO
sıkıntıdan sürekli radyoyla oynayan Hajoon'un mükemmel eğlencesini eline vurarak sonlandırdım,
''Dinliyodum..'' küçük emrah bakışları hemen sertleşti.
''Hocam n'apıyoz arabanın içinde?''
''Bekliyoruz.''
''Kılıçdaroğlunun istifasını mı?''
''Yoookk keep going on''
''LAN MOONJO! SIKILDIM AMK ne yapacaksak yapalım bune''
sessiz kalıp bahçelerindeki ateşin yansımasını ve seslerini dinlemeye devam ettim.
-
SEOKYOON
''la tamam daha ne kadar sızlanacıksın?''
Jongwoo derin bir iç çekti, ''Kitap alamadım, bilgisayarımı benimle değil, en sevvvvmediğim adamla beraber bir katilden kaçtım.... Daha ne olsun''
Anlayışlı bir nefes verdim, ''Bilgisayar önemli tabii..''
Gihyeok kıkırdadığında Jongwoo tekrar yakındı, ''Siz ne anlarsınız zaten''
doğruldum, '' Tch.. tchh.. çok gerildik şarkı söyleyeyim mi?'' İkiside bu fikri beğenmiş olacakki duraksayıp doğruldular.
Dikkatle boğazımı temizledim, ''The other w-'' kafama ramen kasesinin inmesi bir oldu
''söylemiyorum ulan.''
Gihyeok iç çekerken Jongwoo ise bir yere kitlenmişti,bir anda bana döndü,''gitar çalabiliyor muydun sen''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Other woMAN (Strangers From Hell Vers.)
Fanfic"dedim sana sevme onu gözyaşıyla biter sonuu" 😭😭😭😣😣😣 [Devam ediyor]