Seokyoon
Geçen gecenin özürü olarak hyungun gömleğinin düğmelerini diktim eskisinden daha güzel oldu sonrasında vermek için yatağıma koydum ve pratik yapmak için binadan ayrıldım.
Gihyeok
İkizler mutfakta tahta dizme oyunu oynarken bende paslanmış çekicimi temizlemeye çalışıyodum.
Temizleme suyunu odamdan almak için kalktım suyu alıp kapımı geri kapatırken jongwoonun odadan çıktığını gördüm.Beni görünce normalde gözlerini kaçırırdı bu sefer öyle yapmadı,
"Hayrola bir yere mi gidiyorsun?"
Eliyle gömleğinin içindeki tişörtü düzeltti,
"Evet iş yerine uğramam gerek."
"Bugün tatil değil mi?"
"Öyle fakat birikmiş işlerim var patronum mesai yapıp bitirmemi istiyor geç saatlere kadar çalışmam gerek."
Kafamla onaylayıp o binadan ayrılırken bende mutfağa geri döndüm.Geçen gün eom hanımı dolandırmaya çalışan kadın hâlâ 2. Kattaydı ikizler oyun oynarken o kadının nasıl öleceği ile ilgili iddiaya girmişlerdi bile.
Onları siklemeden çekicimi temizlemeye devam ederken suan burda bulunan herkesin beklediği zamanın geldiğini moonjonun mutfağa gelip hepimize bakmasıyla anlamıştık.
•
Moonjo,ikizler, ben ve namı değer gözlüklü piç hepimiz kadının başındaydık nambok çoktan kadını tekrardan bağlamıştı.Eom hanım ise kadının ölüp ölmediğini anlamak için elini gıdıklamaya çalışıyordu.
Kadın dayanamayıp tepki verdiğinde eom hanım güldü, "sanırım hâlâ kan dolaşımı var" dedi ve odadan çıktı.
Kadın umutlu gözlerle hemen yanımda duran moonjoya baktı,
"Bayan eom ile kilisedeyken kardeşi gibiymişsiniz."
Kadın korkuyla konuştu, "özür dilerim, özür dilerim" iki elini birleştirip özür dilemeye devam etti.Moonjo kadına yaklaştı, "yalvarmayı kes. Nasıl olsa öleceksin" moonjo gülerek kenara çekildiğinde ikizler ve nambok hizla kadının kollarından tuttu o sırada eom hanim elinde kan dolu şişeyle içeri girdi.
Diğerleri kadını tutarken eom hanımda şişeyi zorla kadına içirmeye çalışıyodu.Moonjo yanımdaki duvara yaslandı.
"'Aman ne sıkıcı' diye düşünüyorsun yine değil mi?"
Diğerlerinden gözümü ayırmadan konuştum,
"Ne zaman zevk aldığımı gördün?"
İç çekti ve elini boynuma koydu,
"Bu yüzden umutsuz vakasin işte.." sertçe elini ittim ve diğerlerinin yanına gidip kadının kafasına elimdeki çekiçle vurup daha huzurlu ölmesini sağladımMoonjo dışında diğerleri şaşkınlıkla bakarken konuştum, "işkence etmenin mânası yok uzatmayalım." Onlar yavaşça kadını diğer odaya taşımaya çalışırken daha az önce tertemiz yaptığım çekicime uzun uzun baktım.
"Aish.." çekiçteki kanın çoğunu sandalyeye silmeye çalıştım.
Moonjo hâlâ burda olduğunu belli etmeye çalışırcasına boğazından kikirdadi,
"Manipüle edilmen neden bu kadar kısa sürüyor hiç düşündün mu gihyeok?" Eliyle saçını düzeltti,
"Meydan okuman hoşuma gidiyo"İçimden uzun küfürler ederek odadan çıktım.
°°°°°Nedensiz bir şekilde eom hanım yılbaşı gibi özel günlere çok önem verir bugünde yılbaşı olduğundan heyecanlı heyecanli pansiyonu süslüyordu.
Kim inanır bu kadının az önce bir arkadaşının canını aldığına.
Sinirimin geçmesi umuduyla eom hanıma süsleri asmasına yardım ederken Seokyoon çoktan eve gelmiş ve bir merdiven yardımıyla koridorun borularına süs astığımı görmüştü..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Other woMAN (Strangers From Hell Vers.)
Fanfiction"dedim sana sevme onu gözyaşıyla biter sonuu" 😭😭😭😣😣😣 [Devam ediyor]