yeşil top

358 21 48
                                    

Bolum gihyeok ve moonjonun hikayesinin bir kısmını barindiriyo derbeder gihyeok seokyoonla çatıda dertlesirken lana del rey eşliğinde derdini dokuyo 😘😘

Umarim okurken sıkılmazsiniz azicikta olsa smut ekledim iyi okumalar 😍

Seokyoon

Telefonu cebime atip hyeok'un yanına geri döndüm,
"Hyung, kavga eden sizdiniz değil mi?"

İç çekti.
"Biliyosan neden soruyosun?"

"Sadece emin olmak için" tüm enerjimle cevap verdim.

"Sigaran var mı?"
Bana dönüp korkuluğa yaslanirken sordu.

"Üzgünüm hyung, kullanmıyorum."

"Niye özür diliyosun?"
Cebinden sigara paketini çıkarıp dudaklarının arasına bir dal sigara yerleştirip yaktı.

Sende varsa neden soruyosun?? Ne tuhaf adam ama

Paketi bana uzattı.
"Ah hayır içmeyeyim."
Bana uzattığı sigara paketini kendimden uzaklastirdim.

"İç ölmezsin"
Israr ettiğinde mecburen bir dal aldım. dudaklarımın arasına sıkıştırdığımda hyung çakmağı bana doğru uzatıp benim için sigarami yaktı ve çakmağı geri cebine koydu.

İçime çeker cekmez sigarayi geri parmaklarımın arasına aldım ve öksürdüm.
Sigara dumanından gözlerim yaşarırken hyeok hyungun bana güldüğünü farkettim.

"Cidden ilk defa mi deniyorsun."
Gülmesini durdurmaya çalışırken ağzını eliyle kapattı.

"E..ogho ogho..evet"
Gözlerimi ovaladiktan sonra biraz toparladım.

"Bu arada hyung neden moonjo ile kavga ettiniz?"

Gülüşü aniden soldu ve sigarasini tekrar içine çekti.
"Bu halde bile hâlâ meraklisin demek"

"Ölmedim ya sonuçta sadece bir duman. Ama solgun gözüküyorsun hyung sebebi neydi kavganın?"

"Önemli bir şey değil endişelencek bir şey yok" cidden önemli değilmiş gibi davranıyordu.

"Hyung ama ağladığını duydum hem gözlerin şişmiş??"

Gülümsedi ama gülümsemesi güler gibi değil beni susturmaya çalışır gibiydi korkumdan sustum.

"Moonjo.. onunla ilişkim sıradan değil."
Biraz duraksadiktan sonra kendiliğinden konuşmaya başladı.

"Sıradan değil mi? Uzun zamandir komşu olduğunuzu biliyorum yakın olmalısınız"

Güldü
"Yakınız bedenen."

Kaşlarımı çattım ve usulca sordum
"..bedenen..?"

"Seokyoon burda durmaya niyetli gibi mi gozukuyorum?"

"Moonjo hyung için katlandığını düşünüyodum aslında..?"

Sigarasini içine çekerken gözlerimin içine baktı.
"Başlarda öyleydi fakat sonrasında katlanılamaz bir hâl aldı"

Söylediklerinin anlaminu anlayamasamda hyungun cok kirgin olduğu her halinden belliydi.
"O hâlde neden hâlâ burdasin hyung?"

"Gidecek yerim yok. kalmadı daha doğrusu.
Tekrar duraksadı daha fazlasını anlatmak istiyormuş fakat bir his onu zorluyomuş gibiydi.

"Hyung, ne kadar meraklı biri olsamda birinin anlattıklarını baskalarina anlatacak kadar embesil değilim" güven verme umuduyla gözlerine bakarak konuştum.

The Other woMAN (Strangers From Hell Vers.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin