Yine okuldayım. Uyumaktan başka yaptığım bir şey yok bu okulda amk. Ha arada bir de Jisung yakışıklı çocuk kessin diye bahçeye çıkıyoruz. Yine her günki gibi bahçeye çıkmış öylece durup çocuk kesiyorduk.
"İyi misin?!"
Jisung kafama gelen futbol topuyla endişe içinde bana bakıyordu. Ben ise hiçbir şey olmamış gibi öylece yerimde duruyordum.
"Artık alıştım etki etmiyor."
"Sarışın topu atsana!"
"Gel kendin al amk veleti!"
Bücür dediğimi duyunca yanıma geldi. Sinirli gözüküyordu.
"Büyüğünle doğru konuş."
"Sen misin büyüğüm?"
"Changbin hyung topu al da devam edelim!"
Bunu diyen benim sınıfımdaki bir çocuktu. Siktir. Siktir. Siktir. Siktir.
"Ver lan topu."
"Doğru düzgün oynayın."
"Bizim bir suçumuz yok. Top topu çekiyor işte."
Bücür piç piç sırıtıp yerdeki topu aldı ve maça geri döndü.
"Gerizekalı neden bir şey demedin?"
"Kolaysa sen söyleseydin am suratlı it."
"SÖYLEYİM Mİ?"
"SÖYLE LAN"
"SÖYLÜYORUM AMK"
"Söyleme üst sınıfımız şimdi bir olay olsa sıçarız."
"SUS ONU SIÇTIRTIP KENDİ BOKUNU YEDİRTİCEĞİM."
"HAYIR."
Jisung'a dediklerim işe yaramadı ve Jisung maçın tam ortasına geçti. Tabi herkes durup Jisung'un yanına gitti. Changbin bücürü Jisung'un önüne geçti elindeki topla.
Jisung ile uzun süre bakıştıktan sonra Jisung Changbin'in elindeki topu alıp Changbin'in kafasına topu attı ve bileğimden tuttu. Beraber kaçmaya başladık.
"İT OĞLU İTLER."
Changbin arkamızdan koşarken Jisung daha da hızlandı ve kısa süreliğine olsa da Changbin'in görüş alanından çıkıp tuvalete gitti. Ben de peşinden geldim. İkimiz de nefes nefeseyken Jisung kabinlere bakıyordu. Kimsenin olmadığını fark edince bana döndü.
"İkimiz farklı kabinlere girelim eğer gelirse tek taşta iki kuş vurmuş olmasın."
"Senin beynini sikiyim."
"Eyvallah, saklan şimdi."
"Saklanmıyorum amk ben bir şey yapmadım."
Biz tartışırken kapının kapanma sesi geldi. İkimizin de götü tutuştu ve kabinlere saklandık.
"Sarışın?"
Changbin bir kabini açmıştı ama boştu.
"Çilli sarışın elma dersem çık armut dersem çıkma."
Kabinimi açmaya çalışmıştı ama kilitliydi.
"Elma."
Kapıyı zorlamayı bırakmıştı. Çıkacağımı mı düşünüyor bu amcık.
"Elma."
Cidden çıkacağımı düşünüyor.
Çıktım.
"Ne var?"
"Büyüğünle doğru konuş."
"Boyundan büyük işlere kalkışma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top||Changlix
FanfictionOkul sahibinin oğlu Seo Changbin, kafasına top atan iki çocuğu kovalamaya başlar.