SeoKolejidedikoduu:
Okul sahibinin çocuğu olan Seo Changbin'in dün ettiği kavga herkesin dilinde olduğu için bir açıklama yapma gereği duyduk.
Edindiğimiz bilgilere göre olay şu ki dün Changbin, 10. sınıflardan Lee Felix'in kafasına top atıyor. Buna karşın Felix hiçbir şey yapmazken Changbin'in ondan topu istemesiyle aralarında küçük bir tartışma geçiyor. Bu tartışmanın üstüne Lee Felix'in dostu Han Jisung, Changbin'in yanına gidiyor ve topu elinden alıp kafasına atıyor. Bu ikili kaçmaya başladığında Changbin onları kovalıyor. Kimse nereye gittiklerini bilmiyor ve ortaya çıktıklarında yanlarından Jisung ayrılmış, sırılsıklam bir şekilde ikisi de hâlâ koşuyordu. Söylenenlere göre okulumuzun arka bahçesine gittiklerinde Lee Felix sapasağlam çıkmışken Seo Changbin topallıyarak çıkmıştı. Buna karşın Seo Changbin hâlâ Lee Felix'e bir şey yapmaması nedeniyle Felix okul tarihinde bir ilke ayak basıyor. O yüzden Lee Felix'in artık dokunulmaz olduğunu duyurmak isteriz!!!
***
"Bu ne amk ortaokulda mıyız?"
"Dokunulmazlık ödülünü sana vermişler lan. Untouchable untouchable~~"
Jisung saçma sapan dans hareketleri yaparken ben de gülüyordum.
Biz eğlenirken yanımıza Changbin gelince şaşırmıştım.
"Selam."
"Hm?"
"Ateşkes için geldim."
"Dedikodu sayfasına yazılan şeyi gördün mü bücür? Çok komik değil mi? Kendimi Survivor'da gibi hissettim. Ahahahaha."
"Bizim okulu bilmiyor musun? Hepsi boş insanlar. Bu üne çok alışma yarın daha başka olaylara takılacaklar."
"Vay be bücür. Gerçekten ateşkes için gelmişsin. O zaman kırmayayım seni dimi?"
Ve ona elimi uzattım. O da elimi tutunca nedense garip bir şey hissettim o yüzden elimi çekicektim ama o önce davrandı. Bir anda oluşan garip havayı Jisung bozmuştu.
"Changbin hyung beni affedebilecek misin?"
"Hayır. Sen hareketlerine dikkat etsen iyi olur."
"Tamam abim."
Changbin gülümseyip Jisung'un saçını karıştırdıktan sonra yanımızdan uzaklaştı. İkimiz de birbirimize bakıp gülmeye başlayınca tüm okulu inlettik. Jisung çoktan Changbin'in taklidini yapmaya başlamış ve ben de gülmekten yere yatıcak hâle gelmişken bir anda aklıma gelen şeyle duraksadım.
"Lan."
"Noldu?"
"Changbin okul sahibinin oğlu mu?"
"Nereden çıkardın şimdi."
"Açsana bi o gönderiyi tekrar."
Jisung açtığında başta yazan şeye baktık. Gerçekten öyleydi. Bu sefer ikimizde sinirlerimiz bozulup gülmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top||Changlix
FanficOkul sahibinin oğlu Seo Changbin, kafasına top atan iki çocuğu kovalamaya başlar.