"Lütfen burada kal."
"Lix söz vermiştin ağlamayacaksın diye."
Changbin yine siktiğimin okuluna gidiyordu. Ben ise onunla vedalaşmaya çalışıyordum.
"Bir kaç ay sonra yine burdayım. Lütfen ağlama."
Changbin göz yaşlarımı siliyordu.
"Seni seviyorum. Gidince ara beni."
"Ben de seni seviyorum."
Ve gitti. Çok güzel bir yaz geçirmiştik ve asla bitmesini istememiştim. Ama bitti.
Artık 11. sınıfım. O yüzden bu sene sadece derslerime odaklanacağım. Zaten diğerleriyle aram çok iyi değil bu aralar.
Jeongin ve Seungmin hep ikisi vakit geçiriyor. Minho, Hyunjin, Chan ve Jisung hep beraber takılıyor. Tabi Jisung arada benim yanıma da geliyor ama onun dışında herkes gruplara ayrılmış gibi.
1 yıl sonra
Changbin'in yeni evindeki yatak odasında vakit geçiriyorduk. Sonunda tekrardan buraya taşınmıştı. Ve kazandığı üniversite de gayet iyiydi. Hayatımızda her şey güzel gidiyordu. Çok mutluydum.
Changbin ile yorganın altında sarılarak yatarken bir anda kapı açıldı. Çok şaşırmıştık çünkü evde kimse olmaması lazımdı.
"OHA AMK GİYİNİN."
Dedi Minho. İçeri giren Hyunjin ve Minho'ydu. Ve evet giyinik değildik. Ne yani onca zaman çıktıktan sonra hiçbir şey yaşanmayacak mı sandınız?
"SİKTİRİN GİDİN AMK."
"TAMAM BE."
Odadan çıktıklarında biz de giyindik. Changbin odadan çıkmadan önce beni öptü. Hâlâ eskisi gibi olmamız çok güzeldi. Hiçbir şey eskimemişti.
Ama ben sınav senemdeydim ve boş zamanlarımda tek yaptığım şey Changbin'in evine gitmekti. Tek değişen buydu galiba.
Odadan çıktığımızda evde sadece Hyunjin ve Minho'nun olmadığı, aslında herkesin burada olduğunu fark ettik. Jisung yanımıza gelip Changbin'in elini sıktı.
"Hayırlı işler abim."
"Evet ondan."
Diğerleri çoktan oturmuş televizyon izlerken Changbin ve ben sadece onları izliyorduk. Bazen sadece altı çocuk sahibi ebeveynlermişiz gibi hissediyorum.
Birkaç saat Changbin'in evinde öylece vakit geçirdikten sonra evlere dağıldık.
Biraz ders çalıştıktan sonra uyudum.
Bir yıl sonra
"Changbin ne yapıcağım ben şimdi?"
"Sınava girip çıkacaksın aşkım ben sana güveniyorum çok çalıştın."
Üniversite sınavına girecektim bugün. Çok stresliydim.
"Ben giriyim en iyisi okula."
"Tamam oğlum. Dikkatli bak sorulara tamam mı? Heyecan yapma."
"Tamam."
Anneme sarılıp Changbin'i öptükten sonra okulun bahçesinin içine girdim. Hemen okulun içine girdim ve olmam gereken sınıfa gittim. Sıraya oturduğumda sadece boşluğa bakıp düşüncelere daldım. Sınavın başlamasına çok bir şey kalmamıştı. Bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top||Changlix
FanfictionOkul sahibinin oğlu Seo Changbin, kafasına top atan iki çocuğu kovalamaya başlar.