Bovlinge gelmiştik ve hep beraber takımlara ayrılmıştık. Ben Changbin'in takımındaydım. Jisung ise karşı takımda.
Bizim takım kaybediyordu ama Changbin çok mutlu gözüküyordu. Oyun bittiğinde açık ara farkla Chanlerin takımı kazanmıştı. Bizim takım onlara kahve ısmarlayacaktı şimdi. Ben tabii ki Jisung'a ısmarladım kahveyi. Yabancıya gitmesin para.
Kafede oturmuş konuşuyorduk öylesine."Anaokulunda herkes yapmıştır bunu amk."
"Kim teletabiler oynar mal mısın Changbin?"
"Niye öyle diyorsun ben hep Po olurdum ve gayet de eğlenceliydi."
"Gerçek adamlar anaokulunda kızlarla evcilik oynayanlardır. İlk öpücüğümü orada almıştım."
Minho'nun dediğine Hyunjin garip bakmıştı.
Ben de garip bakmıştım çünkü daha önce kimseyle öpüşmemiştim."Ben ilk öpücüğümü kreşte almıştım."
Jisung'un dediğiyle Chan kaşlarını kaldırarak ona baktı.
"Ve erkekti."
Ben biliyordum bu hikayeyi zaten. O yüzden bir tepki vermemiştim.
"Benim ilk öpücüğüm ilkokuldaydı galiba."
Changbin'in dediği beni şaşırtmıştı. Ondan beklemezdim.
"Benim de."
dedi Chan.
"Peki ya sen Felix?"
Changbin'in sorduğu soruyla duraksadım. Ne desem yalan mı uydursam? Acaba ben de ilkokulda mı desem? Tamam o zaman şöyle yapalım.
"Bu mal daha kimseyle doğru düzgün yanak yanağa bile öpüşmedi."
Ve Jisung benim adıma konuşmuştu. Ona gülümsedim. Bu gülümseme "Eve gidelim sikicem seni" gülüşüydü.
Minho'nun bana bakarak Changbin'in kulağına bir şeyler fısıldadığını gördüm. Changbin hafif kızarmıştı artık ne dediyse. Jisung bir anda benim utanç verici olaylarımı anlatmaya başlamıştı. Neyin peşinde bu?
"Ya hem de ben buna iki ay önce falan birinin buldum tamam mı?"
Jisung kahvesinden yudum aldı ve devam etti konuşmaya.
"Adamın profili şu şekilde; orta yaşlarda, olgun, yakışıklı ve boyu posu olan bir adam. Felix'e gösterdiğimde de dedi ki yaş farkı olsa da bir denemeye değer dedi. Ben naptım ettim ayarladım ben adamı bu götü bokluya. Neyse işte bunlar randevuya çıkıyor böyle süslü bir restoranda baya nezih bir buluşmaya çıkıyorlar. Sonra Felix'in eve gitmesi gerekiyor. Bak şimdi asıl bomba geliyor. Bunlar Felix'in evinin önünde duruyor. Adam bunu hani normal olarak randevu sonu veda öpücüğü verecek tamam mı? Felix heyecanlanıyor gidiyor adama kafa atıyor."
"Adam bayılıyor işte Felix beni hastaneden arıyor falan filan."
"Adam dava falan etmiyor mu?"
"Dur devamını dinle. Sonra işte bu adam bir hafta boyunca uyanmıyor. Biz adam uyanana kadar onun yanında falan kaldık. Sonra uyandığında adam ne kararı alıyor biliyor musunuz? Karısına geri dönme kararı alıyor. Aha şu arkadaşımız bu adamı erkeklerden soğuttu hem de geçen karşılaştık işte bana bakmadan yanımdan geçti üstüne bir de 'Pis ibne' falan dedi. Bu mal, adamı homofobik yaptı."
Herkes güldü.
"Şu karısına geri dönme olayını anlamadım?"
"Bu adam evliymiş işte boşanma sürecindelermiş. Adam o yüzden randevulara falan çıkıyordu. Sonra Civcivle tanışınca erkeklerden soğudu karısına geri döndü özür falan diledi şimdi üçüncü bir bebek daha geliyormuş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top||Changlix
FanfictionOkul sahibinin oğlu Seo Changbin, kafasına top atan iki çocuğu kovalamaya başlar.