Öp beni

128 13 5
                                    

"SENİ ÇOK ÖZLEDİM CİVCİVİM."

"Changbin uçaktan yeni inmedin mi?"

"Sen beni özlemedin mi?"

"Ya öyle demiyoru-"

Changbin telefonu suratıma kapatınca iç çektim. Changbin sonunda yatılı okuluna gitmişti ve benim de okulum başlamıştı. Okulun itiraf sayfasına öylesine göz atmak için girdiğimde Changbin ile benim fotoğrafım olan bir gönderi gördüm.

___________________________________

SeoKolejidedikoduu: Okulumuzun tanındık yüzü Changbin, Lee Felix ile çıktığını onayladı!! Üstüne üstlük bazı söylentilere göre Changbin maalesef ki okulunu değiştirmiş ve bir süreliğine şehir dışında olacakmış:(((((

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SeoKolejidedikoduu:
Okulumuzun tanındık yüzü Changbin, Lee Felix ile çıktığını onayladı!! Üstüne üstlük bazı söylentilere göre Changbin maalesef ki okulunu değiştirmiş ve bir süreliğine şehir dışında olacakmış:(((((

K: İbne miymiş

J: Top amk

W: İyi olmuş gitmesi

___________________________________

Okuduğum yorumlara üzülsem de önemsemedim. Changbin de sapa sağlam vardığına göre uyuyabilirim.

Bir gün sonra

Okulda herkes bana garip garip baktı tüm gün. Sonunda öğle arası olmuştu ama sınıftan çıkasım yoktu. Jisung ısrar ediyordu.

"Hadi Felix ya aç kalıcaksın!"

"Of...tamam."

Kantine gittiğimizde Hyunjin hemen bizi masasına çağırdı.

"Ee civciv nasılsın?"

Demişti Minho. Hepsi bana çok iyi davranıyor gibiydi.

"İyiyim. Neden ki?"

Hepsi güldü. Ama gergin gibilerdi.

"Bir şey mi olması lazım?"

Garip bakışmalar yaşadıktan sonra yemek yemeye başlıcaktım ama kafamdan aşağı süzüldüğünü hissettiğim çorba ile ayağa kalkıp arkamı döndüm.

"İBNE!"

Hayatımda ilk kez gördüğüm bir çocuk üstüme çorba döküp bana hakaret etmişti. Arkamda ayaklanmalar olduğunu fark etmiştim. Tüm masa ayağa kalkmıştı. Yanlış anlaşılmasın şu an anlattıklarım sadece birkaç saniyede gelişiyor.

Sinirle arkamdaki tepsiden sodayı alıp çocuğun üstüne döktüm. Çocuk bana yumruk atmıştı. Yumruk o kadar sertti ki dişim kırıldı mı merak etmiştim ama zamanım yoktu. Minho arkadan çocuğa hakaretler edip yumruk atmak için geliyordu ama ben hızlı davranıp çocuğun yakasından tutup kafa attım. Çocuk sersemlemişken ben kafamı tam oturttuğum için gururla konuşmaya başladım.

"Babana selam söyle dün geceden sonra yazmadı hiç."

Dedim gülümseyerek. Çocuk yine bana saldıracaktı ki kimya hocasının bağırışıyla durdu. İkimizi de müdürün odasına çağırdı.

Top||ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin