İlk öpücük

216 17 4
                                    

"Sen salona geç ben üstümü değiştirip geliyorum."

Changbin ile evime gelmiştik. Yol boyu hiç konuşmamıştık. Changbin'i bırakıp odama gittim ve üstüme rahat bir şeyler geçirdim. Changbin zaten okula her gün rahat bir şeyler giyiyor. Babasının malı ya rahat tabi.

Salona geçtiğimde Changbin beni fark etti ve gülümsedi. Biraz durduktan sonra aklıma geleni söyledim.

"Brownie mi yapsak?"

"Malzemeler var mı?"

"Eksik var galiba. Aşağı marketten alırım ben şimdi."

"Tamam o zaman gel malzemelere bakalım."

Changbin ayağa kalkıp yanıma geldi. Beraber mutfağa geçip malzemelere baktık. Olmayan malzemeleri not aldık.

"Tamam ben gidip alırım şimdi."

"Olmaz beraber gideceğiz."

"...Peki."

Reddetmek istemedim. İşime gelirdi gelmesi.
Beraber montlarımızı giyip daireden çıktık.

"Son inen öder."

Diyip merdivenlerden inmeye başladım. Changbin de arkamdan geliyordu. Tabii ki ilk inen ben oldum💪💪

"Hile yaptın!"

"Nasıl hile yapabilirim ki?"

"Basamak atladın."

"Çok mızmızsın."

diyip hoplaya zıplaya apartman çıkıp Changbin'in de çıkmasını bekledim. Çıkınca bileğinden tutup onu markete doğru sürükledim. Market zaten dibimizdeydi.

İçeri girdiğimizde Changbin ellerini benimkilerle kenetledi. Yüzüm hafif kızarmıştı ama belli etmemeye çalıştım.

Beraber market alışverişini yaptıktan sonra kasaya geldiğimizde Changbin yanda duran çikolatalardan birini de aldıklarımızı arasına koydu. Cebinden cüzdanına çıkartıp cüzdanındaki kartı eline aldı. Cüzdanını geri cebine koydu. Bunların hepsini tek elle yapmıştı. İkimiz de bırakmamıştık ellerimizi.

Changbin poşetlerini eline almadan önce aldığı çikolatayı çıkarıp bana uzattı. Çikolatayı elime aldıktan sonra dışarı çıkmamızı bekledim. Changbin poşetleri eline alıp marketten çıktı. Ben de çikolatayı gösterip sordum.

"Bana mı?"

"Hı hı. Ye onu. Hiçbir şey yemiyorsun doğru düzgün."

"Nerden biliyorsun?"

"Belli oluyor."

Diyip beni tepeden tırnağa süzdü.

"BANA ÇELİMSİZ Mİ DİYORSUN?"

"Hayır sadece zayıfsın lix."

"SANA NE BENİM VÜCUDUMDAN?"

"SEN BANA BÜCÜR DERKEN İYİYDİ."

"AYNI ŞEY Mİ AMCIK. BEN ŞAKA YAPIYORDUM SEN CİDDİSİN."

"AMCIK? ŞU AN AYIP EDİYORSUN FELİX."

"ASIL AYIP NE BİLİYOR MUSUN? BENİ YANAĞIMDAN ÖPMÜŞ OLMAN."

"SANKİ SİKTİM AMK NE KADAR BÜYÜTÜYORSUN."

"BANA SORDUN MU ONU YAPARKEN??"

"İSTEDİĞİMİ YAPARIM SANA NE."

"ÖYLE Mİ?"

Diyip ona doğru bir adım attım.

"ÖYLE."

Top||ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin