Budu moc rád, když si to někdo přečte. :-)
"Zapal mi." řekne rychle a nervózně Lukáš. Cigaretu, kterou měl v ústech natáhl blíž k Honzovi, který pohotově škrtl zapalovačem a nechal ohnivý plamen, aby nechal ohořet dlouhou cigaretu.
"Co je vole? Dneska seš nějakej nervózní?" uchechtne se Dan sedící na žlutém zábradlí.
Lukáš na něho vrhne jen kyselý pohled a popotáhne z čerstvě zapálené cigarety.
Michal, který sedí opodál se zakucká pod přívalem silného kouře.
"No proč asi. Zítra škola." zahuhlá stručně Lukáš a vypustí z úst obláček kouře.
"To už zítra?" vykřikne překvapeně Dan a vykulí oči.
"No už to tak je." odpoví uštěpačně Michal a stoupne si ze schodů, na kterých seděl.
"To utíká." zabrmlá Honza a s kapucí na hlavě se otočí směrem k hlavní silnici, na které hučí desítky jedoucích aut.
"Zdar." zahučí nějaký hlas a všichni ostatní se otočí. Směrem k nim jde v teplákách a mikině Matouš.
"No zdar vole! Kde jsi byl?"
Mat pokrčil rameny: "Trošku jsem se zdržel." Po těch slovech vytáhl krabičku a z ní cigaretu.
Honza mu ji mlčky zapálil a Mates popotáhl:"Tak co kluci, zítra už druhák."
Ostatní zachmuřeně přikývli.
"Zas ta blbá škola." dořekne Honza a odkopne kámen, který ležel vedle něho.
"Už musím." řekne unaveně Lukáš a malý zbytek cigarety hodí na zem a zašlápne.
"Zdar." řekne a po odpovědi ostatních se z rukama v kapsách mikiny rychlým krokem vydá domů.
Do očí mu náhle svitne jasné světlo. Lukáš vzhlédne a spatří slunce, které je rudé a už je vidět jen způlky. Okolo něho je úplné rudo a všude kolem spoustu nazčervenalých mráčků a růžových závojů nebe.
Dřív by se z tohoto pohledu Lukáš zaradoval a hned by byl veselejší. Ale teď bylo všechno jinaj.
"Blbý slunko." zabručel Lukáš a rukou si zakryl obličej.
ČTEŠ
Dark life [CZ] (POZASTAVENO)
AdventurePříběh vypráví o chlapci, který chodí na střední školu do Brna. Náhodou se dostane do špatné party kluků s kterými začne kamarádit. Začne kouřit, dělat špatné věci a mluvit sprostě. Ani jeho rodiče si už nemyslí, že se z toho může Lukáš dostat. Poda...