Ne hissediyorum?

653 45 18
                                    

Enderin anlatımından.

Okulu seviyordum,öğretmenliği seviyordum ve en önemlisi çocukları seviyordum.

Bu okula yeni gelsemde sanki yıllardır burada öğretmenlik yapıyormuşum gibi geliyordu. Çocukların samimiyeti belki beni böyle düşündürüyordu bilmiyorum.

10B sınıfına rehber hocası seçilmişdim.

Sınıfda belki bu okulda çok farklı biri vardı. Şahika...
Şimdi üniversitede okuması lazımdı ama hala 10cu sınıfda okuyordu. Sebebini her kes biliyordu zaten. Babası ünlü bir iş adamıydı. Fakat babasının işlerine göre Şahikanın okulunu aksatmışdı. Bu durumdan galiba Şahika memnundu. Çok zeki bir kızdı isteseydi şimdiye okulu bitirmişdi ama galiba onu burda tutan bir şey vardı sebebini bilmiyordum.

Yıldızla çok yakım arkadaşlardı. Çok samimi çok güzel ilişkileri vardı. Fakat bazen o kadar yakın oluyorlardıki kendi içimde acaba sevgililermi diye düşünmüyor değildim.

Kardeşim Caner o da benimle birlikde bu okula gelmişdi. Galiba o da aşıkdı ama şimdilik gizli tutuyordu anladığım kadarıyla. Bu okulda arkadaşları Yıldız ve Şahikaydı. İyi anlaşıyordular buna sevinmişdim tabi.

Aklım hala Şahikanın geçen ders şiir söylemesinde kalmışdı. Sanki bilerekden o şiiri söyledi ortalarında gözümün içine bakarak ve bastırarak söylemişdi.

Akşam evime gelmiş bana çikolata ve şiir kitabı almışdı.Sohbet muhabbey şarkı derken zamanın nasıl geçtiğini anlamamışdım. Onunla zaman geçirmek çok güzeldi.

Doğruyu söylemek gerekirse Şahikayı ilk gördüğüm andan hiç aklımdan çıkmamışdı. Onu herkesden farklı yapan bir şeyi vardı tam çözememişdim ama bu durum benim için hoşdu.

Sürekli onu düşünüyordum.Bir öğrencim hakkında bu kadar düşünmem benim için garipdi.

Şahikanın bana bakışı,gülüşü çok farklı geliyordu.

Eski okulumdan bana bir öğrenciyi hatırlatıyordu o da bana böyle bakıyordu ilk başlarda tam anlamamışdım ama sonra kendisi bana aşık olduğunu itiraf etmişdi.

Onunla uzun-uzun konuşmuşdum. Benim onun sadece öğretmeni oldğunu söylemişdim fakat hiç bir şey değişmemişdi. Beni kıskandırmaya çalışıyordu. Gözümün içine bakarak sınıfda bir kızı öpmüşdü.

Benim için bir sorun yokdu ama küçük kızın kalbini kırmışdım. Hisslerinin dahada büyümesine izin vermemiştim. Üzülmüşdüm evet ama bu yanlış bir şeydi hem yaşıda çok küçükdü Şahika gibi değildi.

Bir dakika ben Şahika gibimi dedim?
Ne oluyor bana? Galiba onunla bir az xaman geçirirken kendimi çok kaptırmışdım ona.

Şahikaya okuldan 2haftalık izin verilmişdi.
Şarkıya daha rahat çalışması için 3 gün olmuşdu gelmemişti. Sınıfda yokluğu o kadar belli oluyordu ki.

Akşam eve gelince odama geçip o şarkıyı açıyordum.

Bu akşamda aynı şeyi tekrarlamak istiyordum. Gözlerimi kapatmışdım fakat telefona gelen bildirimle hemen gözümü açmıştım.


🍒
-Yazı hatalarım varsa affedin💜

-Beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen🌟

-Yorumlarınız gerçekten beni mutlu hiss etdiriyor 💙

ÖĞRETMENE SAR(m)AŞIK ●{EnŞah}●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin