Bırakma

331 33 51
                                    

Tam kapının önünde dururken Şahika "Bırakmam" dedi. Enderin bu hoşuna gitsede anlamadığını dile getirdi.
Şahika yeniden Endere sarılarak konuşmaya başladı.
"Az önce kulağıma söylediniz ya, istediğin kadar sarıla bilirsin diye yani istediğim kadar sarılsam bırakamam ki"

" O zaman hiç bırakma"
Ender Şahikanın saçını okşayarak..

Şahikaya ani gelen cesaretle " Bu gece burada kala bilirmisiniz? Yani korkuyorumda yanımda kala bilirmisiniz? En azından ben uyuyana kadar kalın"

Ender gülümseyerek "Tabiki kalırdım ama yarın okul var-" 

Şahikanın anlık gözleri dolmuştu. Enderin sözünü keserek "Ben şey yani-"

Bu seferde Ender Şahikanın sözünü yarıda keserek "Hazırlan bize gidelim"

Şahika şaşırmıştı "Nasıl yani?"

"Okul formanı,çantanı al,gel. Bu gece bizde kal."

"Yok ben size hiç rahatsızlık vermeyeyim"

"Ne rahatsızlığı canım? Memnuniyyet duyarım. Hadi oyalanma hazırlan gidelim. Hem belki sonra bende sende kalmaya gelirim" 

Şahikanın yüzündeki gülümseme gitgide büyümüştü. İçindeki Enderin dudağından öpmek hisslerini bastırarak yanağına buse konturup odasına kaçmıştı.

Ender ani gelen öpücükle afallamıştı. Her ne kadar bu gece Şahikayı uzun-uzun öpme hissini içinde bastırsada, Şahikanın öpücüğü onu memnun etmişdi.

İki tarafında hissleri git-gide yoğunlaşıyordu. Kütüphanede olanlar ve Ender Şahikayla olan o rüyasından sonra bazı şeylere emin olmuştu.
Evet Şahikadan hoşlanıyordu.. Bir öğrencisinden hoşlanıyordu ve bu tek taraflı değildi Şahikanına hisslerini,heyecanını artık hiss ede biliyordu.

İlk karşılaşdıkları andan beri bir şey vardı onları bir-birine çeken. Ten uyumumu desek, cinsel gerilim mi desek bilemiyorum.

Ender Şahikaya bu gece onda kalmasını söylemişti. Gönül ister ki, ikiside bir odada,aynı yatakda olsunlar ama bakalım görelim ne olacak.

Şahika hazırlandıkdan sonra Ender Şahikanın elinde olan okul çantasını arabasına koymuştu. Şahikaya önde oturmasını  ve kemeri takmasını söylemişti. Fakat Şahiquaamızın kemeri sıkıştığı için süper kahramanı Ender gelmiş kemeri takmıştı.

Ender Şahikanın üstüne eğildiği için Şahikanın bir tık libidosu kalkmıştı ve bu fırsatı kaçırmadan Enderin saçını kokluyordu. Bunu farkeden Ender yüzünü Şahikaya doğru çevirip "Hoşuna gitti mi" diye sordu.
Şahika telaşdan kekeleyerek "N-ne" diye sora bildi.
Ender gülümsedi ve "Koku hoşuna gitdimi onu sordum." 
Şahika kendini düzelterek " Ah evet çok hoş kokuyorsunuz" Ender arabanın kapısını tutarak  "Hımm sende çok hoş kokuyorsun hoşuma gidiyor" dedi ve cevap beklemeden arabanın kapısını kapatdı. Yol kısa olduğundan çabuk eve varmışlardı. Yol boyu sessizliğini koruyan Şahika derin düşüncelere dalmıştı. Ender hocasının onun kokusunun hoşuna gitdiğini söylemişti ve Şahikanın bu durum baya hoşuna gitmişdi.

(Lan o kadar hoşuna gitdi yazdım ki, bir an kelime ağzımda garipsedi akskskskükkzak)

Caner çoktan odasında uyumuştu bile. Ender Şahika için misafir odasını hazırlarken Şahika Enderin odasında üzerini değiştiriyordu.

Şahikacık evden yalnızca okul formasını götürmüştü çünki hanımefendinin aklı uçtuğundan pijamalarını götürmeği unutmuşdu. Aslında onun için sorun değildi yani çıplakta uyuya bilirdi sadece Enderin geceliği ile ve onun kokusuyla uyumak bahane olmuştu.

ÖĞRETMENE SAR(m)AŞIK ●{EnŞah}●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin