Bakasım geliyor

357 31 26
                                    

Heyyooo nabersinizz? 💕
Öncelikle bunu söylemek istiyorum ki, sınavlarım iyi geçti uğur böceklerim💕
Ve şimdi uzatmadan bölüme geçelimm🐿


Bu gün tüm gün onu izleme fırsatım oldu. Sanki evren onunla karşılaşayım,onunla bir olayım diye bir şey yapıyordu.

Matematik hocası iki sınıf için ayrı kitaplardan test çıkarmamı istemişdi.  Bende ilk mızmızlansamda dersde sıkıldığım için razı olmuştum.

Fotokopi odasına gidecekken ilk önce kütüphaneye gitmem gerektiği aklıma gelmişti. Gerekli olan kitabları almış ve aşağıya fotokopi odasına gitmişdim.

Bu oda küçük ve havasızdı içeriğe girmiş, kapıyı kapatmışdım. Yukarıda olan pencereği açmam için sandalye bulup onun üzerine çıkacaktım. Etraf bir az tozluydu. Allah aşkına burayı kimse temizlemiyormu? Sonuçta fotokopi için çoğu öğrenci ve öğretmenler bu odaya geliyordu.

Sıcak olduğu için ceketimi çıkardım ve yere düşmüş olan sandalyeyi görüp onu kaldırıp, pencere olan duvara itdim. Sandalyeye çıkarken bir az sallandığını hiss etdim ama aldırış etmeden pencereyi açmakla meşgüldüm. Bunu kim sıkı kapatdıysa Allah belasını versin. Sanki anasının amını kapatmış.

Tam pencereyi açarken tozlardan dolayı hapşırmıştım ve dengemi kaybetmiştim. Zaten sandalye sallanıyordu birde üstüne ben hapşırmış hareket etmişdim tam yere düşeceğimi sanarken birisinin kollarına düşmüştüm.

Gözümü kapatdığım için kimin kucağında olduğumu anlayamamıştım ve gözümü açamadan yine hapşırmıştım.

"Çok yaşa" dediğini duydum ve duyduğum an bu sesin kime ait olduğunu anladığım için gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.

Evet beni tutan Ender hocaydı. Big Girl,Superwoman,Hot MAMA ahxx her şeyimdi benimm.

E-Yerin çok rahat galiba

Ş-Ah özür dilerim

E-Şşh bekle

Ş-Neden

E-Bir şey yok sadece ayağına bakıcam burkulmuşmu diye

Kısa olan eteğim onun kucağındayken dahada kısalmıştı.Yavaşca beni masaya bırakmıştı. Bırakmıştı çünkü ne tam uzanmışdım nede tam oturmuşdum. Tamamen yarı oturur yarı uzanır bir şeydeydim.
Şu anki pozisyonumuz çok garipdi. Şimdide ayağımı yokluyordu bir an bana baksa iç çamaşırımı bile göre bilirdi.

Umarım ıslanmamışımdır..

"AHH"diye inlerken Ender hoca korkuyla yanıma yaklaşmıştı.

"Çokmu acıdı? Özür dilerim sadece öylesine dokunmuşdum" Saçımı okşayarak dedi.

Masada yarı uzanır pozisyondan bacaklarımı düzeltip oturur bir pozisyonda durmuştum. "Merak etmeyin birden dokununca öyle şey oldu acımıyor zaten" derken kolundan tutmuşdum.

Önüme geçmiş bir kaşını havaya kaldırmıştı "Dersin yokmu senin? Ne işin var burada?"  Hesapmı soruyorsun bana ay seni yerim ben. "Var tabi matematik dersi şimdi ama hoca fotokopi yapmak için kendisi gönderdi beni"

Önüme gelen saçımı tam alıyordum ki, Ender hoca benden önce davranmış saçımı kulağımın arkasına çekmişti. "Burada olmasaydım ve seni tutmasam düşüyordun ya bir yerine bir şey olsaydı?"  Yaptığı hareketle bir az utanmışdım yüzüm kızarmışdı belkide "B-burdaymıydınız ki?" Ah amına koyayım kekelemiştim "Evet" Yüzüme kocaman tebessüm yerleştirerdim "Süperkahraman gibisiniz her şeye yetişe biliyorsunuz"

ÖĞRETMENE SAR(m)AŞIK ●{EnŞah}●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin