Doğru yoldasın

344 34 32
                                    

🐚Oy ve yorumlarınız beni tatmin etmezse bölüm yazmaya üşenirim😶‍🌫️Şimdiden haberdar ediyorumm🤜🏻🤛🏻

Ders coğrafya - sınıftakilerin bazısı derse odaklanmış bazısı telefona dalmıştı. Şahika hem dersi dinlemeye çalışıyordu hem telefonda stalk peşindeydi. Stalkladığı kişi Enderdi...
Eski postlarını ve öne çıkarılanları izliyordu. Fakat beklenmedik bir şey oldu hoca birden Şahikaya soru yöneltdiği zaman Şahika telaşlanıp telefonu saklamaya çalıştı ve tahmin edersiniz ki, telaşlandığı için eli kolu bir-birine girdi buda beklenmedik küçük kazaya yani like butonuna basmıştı...


Şahika ayağa kalkınca aniden sınıfın kapısıda tıklatılmış içeriye 1.80 boylarında,esmer ve baya yakışıklı bir erkek öğrenci girmişti. Bu hafta nöbetçi öğrencilerden biriydi.

-Hocam izininizle Şahika Ekinçi öğretmenler odasına gele bilir mi?

-Gele bilirde kim çağırıyor?

-Ender ve Rana hoca

-Tamamdır Can sen çık Şahikada şimdi geliyor

Şahika Enderin ismini duyunca heyecanlanmıştı bozuntuya vermeden kalkıp sınıfdan çıktı ve Canla birlikde öğretmenler odasına doğru gitdiler.

Can gaydi ve yukarı sınıflardan biriyle ilişkisi olduğu söyleniyordu. Fakat Can okulda en başarılı öğrencilerden biriydi ve babası okula fazla bağış yaptığı için kimse ona karışamıyordu.

Öğretmenler odasında Rana ve Ender hoca kağıtlara bakıp bir şey konuşuyordular Şahikanın içeriye girmesiyle birlikde ikisininde dikkati Şahikanın üzerindeydi.

Şahika selam verip masaya yaklaştı.
"Beni çağırmışsınız hocam"

Ender pür dikkat Şahikayı izlerken Rana hoca konuşmaya başladı. "Evet Şahikacığım seni çağırmamızın sebebi anonim bir anket yapıcaz"

"Nasıl yani ne anketi?"

"Şimdi ben sana sınıftakilerin sayı kadar bir kağıt vericem bunu dağıtırsın. İsim,soyisim gerekli değil sadece sınıfınızı yazıp ve anketi doldurucaksınız. Mesela size ders diyen hocaladın isimleri ve buradaki sorulara uygun 10 üzerinden puan yazacaksınız"

"Ha anladım yani sadece hocalar hakkında bir değerlendirme yapıcaz"

"Evet tam olarak öyle. Şimdi sen sınıftakilerede bunu anlatırsın bu gün okul çıkışı kağıtları bana getirirsin"

"Tamamdır hocam o zaman ben kağıtları alayım ve sınıfa gideyim"

"İyi dersler kuzum"

Şahika tebessüm ederek teşekkür edip odadan çıktı. Fakat Şahika çıktıkdan sonra kapı yine açılıp kapanmışdı. Şahika arkaya bakmadan merdivenlere doğru gidiyordu arkadan gelen topuk sesleri ve Enderin kısık sesini duyunca durmuş arkaya bakmıştı. Ender eliyle gel işareti yapıb onu yanına çağırıyordu.

Şahika tekrar geri dönerek Endere doğry ilerliyordu. Ender Şahikanın yaklaşmasıyla birlikde koluna girip kendi odasına sürüklemişdi.

Şahika bu durumdan memnun olduğu için hiç sesini çıkarmamış Enderin ne yapacağını merak ediyordu.

Ender odanın kapısını açıp ilk Şahikanın geçmesini sağladı daha sonra kendisi içeriye geçip kapıyı kilitlemişdi.

Kapının kilitlenmesi Şahikanı meraklandırmıştı. Ender çapkın bir gülümsemeyle Şahikaya yakınlaşıyordu.
Şahikaysa arka-arkaya gitdiğinden dolayı Enderin çalışma masasına çarpmış ve durmuşdu.

ÖĞRETMENE SAR(m)AŞIK ●{EnŞah}●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin