"Anlıyorum"

402 31 66
                                    

Selam bebeklerim💕 Her gün bir şey çıktı yazamadım yeni bölüm sorry💋 Şimdide ateşim var kafam yerinde değil umarım bölümü beğenirsinizz :)

Şahikadan..

Soruların cevabını bildiğim halde yazmadığıma üzülmüyordum aksine seviniyordum. Acaba görünce ne tepki vericek diye merak ediyordum.

Ders biter-bitmez eve gelmişdim. Karşı eve eşyalar geliyordu. Yeni birimi taşınıyordu? Ama zaten o evin sahibi vardı ve bildiğim kadarıyla taşınmaya niyyetli değildiler. Çantamdan anahtarı ararken karşı eve bir araba yaklaşmışdı. Araba dikkatimi çektiği için modeline bakıyordum fakat içinden ineni görünce o da ilgimi çekmişdi. Kızıl saçlı, uzun boylu,mini etekli biriydi. Yüzünü görememişdim ama arkadan taş gibi olduğundan yüzününde güzel olmasına kanaat getirmişdim.

Hemen üstümü çıkarıp banyo yapmışdım sonra mutfağa inmiş yiyecek bir şeyler hazırladım. Uzun zamandır canım sushi çekiyordu bu gün geçti artık yarın eve sipariş veririm diye düşündüm.

Kendimi koltuğa atmış telefona bakıyordum. Acaba birileri yeni paylaşım yaptımı diye ama hayır hiç bir şey paylaşmamışdı. Galeriye girdim moodluk fotoğraf aradım ve buldum hemen story atdım. Keşke yanıt verse yada hikayeyi falan beğense..

Kahve hazırlayıp balkona çıktım. Uzun zamandır sigara içmiyordum. Hep içmezdim ama ara-sıra kaçamak yapardım böyle.

Karşı komşunun ışıkları yanmıyordu her halde evde değiller diye düşündüm. Sahiden ya yeni eşyalar falan gelmişdi ne iş acaba.

"Afiyyet olsun" diye ses duydum ama etrafda birisi yokdu. Karşı balkonun ışıkları açılmışdı. Bu gün gördüyüm kadındı galiba kızıl saçlı. Çok güzelmiş gerçektende bu niye karanlıkda oturmuşdu. "Teşekkür ederim" diye cevap verdim. "Yalnızmı yaşıyorsun" bu ne şimdi "Eevet neden sordunuz?"
"Hiç sadece merak etdim"

Kahvemi yavaşca yudumladım ve o, yine konuşdu

"Öğrencimisin?"

"Evet"

"Güzel"

Bende bir soru sorayım barii
"Meltem ablalar taşındımı?"

"Hayır sadece bir kaç aylık Londraya kızlarının yanına gitdiler"

"Anladımm sadece yeni eşyalar görünce taşındılar sandım"

"Evet bir kaç eşyamı getirdim kendimle bende Fransadan yeni geldim ev arıyordum ve teyzem şimdilik onlarda kalmamı istedi o yüzden buralardayım şimdilik"

Vauv Fransayı çok severdim ve farklı dilleri öğrenmeyi hep çok sevmişdim. Bir keresinde Babamla iş görüşmesine Fransaya bende gitmişdim ve dillerini öğrenmeyi çok istemişdim. O yüzden babam bana Fransız özel hoca tutmuşdu. "Ne güzel, bende Fransayı çok seve-"  lafımı bitirmeme izin vermeyen çalan telefonla dikkatim dağıldı.  Annem arıyordu buna cevap vermeliydim.  "Pardon telefona cevap vermem gerekiyor"  "Sorun değil,geç işeri iyi akşamlar" 
Kadınla konuşuyorduk ama ismini öğrenememişdim bari adını sorayım öyle geçeyim içeri.   "Bu arada ben Şahika"  Gülümsedi ve ayağa kalkdı "Bende Alev" "Memnun oldum" "Bende canım. 

Kadın tam adını taşıyordu resmen. Kızıl saçları ismi gibi alev-alevdi. Ama ben böyle şeyler düşünmemeliyim benim karım var. Her ne kadar ona bir az küs olsamda..

Annemle konuşdum ve yatağa girmek için hazırlanıyordum. Son kez telefonuma bakıp bildirimleri kontrol etdim ve Ender hocanın hikayemi beğenmesini gördüm. Aşk kadını ya acaba okudumu kağıtları..

ÖĞRETMENE SAR(m)AŞIK ●{EnŞah}●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin