FELİX' İN ANLATIMIYLA
Genelde olan her sabahki gibi bir baş ağrısı ile kalkıp banyoya yöneldim , uyuyamamıştım bile ama okul vardı yani ne yapabilirdim. Büyük bir yorgunluk ile banyodan çıkarak Sengumine bakmaya gittim fakat odasında değildi , yarı uykulu bir şekilde mutfaktan gelen koku ile anladığım kadarıyla kahvaltı hazırlıyordu . Mutfağa hiç uğramadan direkt olarak odama gelip önce üzerimi değiştirdim. Biraz ayılmış bir şekilde mutfağa ilerledim.
F- Hazır mı kahvaltı geç
kalacağız.S- Sana da günaydın canım kardeşim felix ayrıca insan ellerine sağlık canım kardeşim der.
Ona baygın baygın bakınca fazla laf etmedi , yemekten sonra kahvaltıdan önce okul kıyafetlerini giymiş olmasına şükrederek kapıya yöneldim. Dışarı çıkınca yanıma geldi ve :
S- Lütfen bugün asosyal çocuğu oynama bizimle gel biraz kafa dağıtalım.
F- Her gün olan düzeni bozma sengumin size iyi eğlenceler.
Bu sözümden sonra adımlarımı daha da hızlandırıp onu geride bıraktım. Her sabah bu konuyu açıyordu ben halimden memnundum ama sanırım inanmamak konusunda fazla ısrarcıydı. Biraz daha yürüyüp okul kapısının önüne geldiğimizde bıkkın bir şekilde sengumine bakarak :
F- Biraz daha hızlı mı olsan !
S- Tamam ya ! Hem zaten okul kapısına kadar beklemeyip okul kapısında niye bekliyorsun ki?
Cevabını fazla umursamadan içeri girdim. Sınıfa girdiğimde gördüğüm ilk şey jisungun telefonundan oyun oynadığı oldu. Yanına geçip oturdum ama beni fark etmedi bile. Bir süre sonra senguminde ön sıramıza oturunca kafasını çevirip bakmayı akıl etti.
S- Günaydın canım arkadaşım , umurunda olmamıza sevindim!
Diyerek gülümsedi. Tabi ben kulaklık ve kitabımı çoktan çıkarmıştım.
HYUNJİN' İN ANLATIMIYLA
Okulun kapısına kadar gelmiştik. Dün gece jeongine ödevimi yaptırdığım için uykusuz ve bana fazlaca kızgındı tabii.
H- Çok yavaşsın küçük kardeşim.
JE- Neden acaba senden küçük olmama rağmen ödevlerini bana yaptırıyorsun ondan olmasın!
Cevabından sonra ensesine vurup kaçarken arkamdan bağırarak ne dediğini duymuyordum bile. Chanı kapıda beni beklerken görünce birlikte konuşarak içeri girdik.
CHAN- Okula yeni öğrenciler transfer olacakmış duydun mu?
H- Evet , popülerlikleri şu an daha okula bile gelmeden bayağı duyuldu ama beni geçemeyecekler!
CHAN- Yürü be kim tutar seni! Bu arada jeongin nerede?
H- onu biraz yolda bırakmış olabilirim.
onunla konuşarak ilerlerken jeongin arkadan bize yetişmişti. Her zamanki gibi kantindeki yerimizi alırken müdürün odasında iki öğrenci gördüm. Sanırım yeni öğrenciler okula gelmişlerdi. Bakalım sınıf arkadaşı olacak mıyız.
CHAN- Sınıflar fazla kişi olduğundan yeni öğrenciler ayrı olacak sanırım.
JE- Evet acaba hangi sınıf.
H- Benimkine düşerlerse cazibeme dayanamazlar orası kesin!
JE- Sen konuşma hyunjin
H- Aa canım kardeşime ne oldu?
JE- Dünden sonra yok oldu!
O sırada chan bize gülerken telefonumu çıkartmıştım. Sonra ikisi bir anda kulaktan kulağa konuşmaya başlayınca ne olduğunu merak edip ilgimi onlara yönelttim.
H- Nedir bu kadar komik ve özel olan?
JE- Seninle bir bahse giriyorum canım abimm~
H- Ne bahsi tam olarak?
CHAN- Sana yan sınıftaki asosyal çocukla çıkamayacağına dair bahse giriyor.
H- Bahis olmasa da çıkmam zaten! Hem benim çıkarım ne olacak bu konuda?
JE- Eğer başarırsan karşılığında 1 ay boyunca senin ödevlerin bende bak söz
H- Baştan söylesene canım kardeşim ne var sanki 1 - 2 hafta bir çocukla çıkmakta! Peki ama sürem var mı?
JE- tabii ki abi 1 ayın var.
H- Tamam! Hem çok kolay hem eğlenceli! İmkansız ama kaybedersem ne olacak
CHAN- Orasını sonra belirleriz. Hadi bakalım hyunjin bey , size kolay gelsin.
FELİX'İN ANLATIMIYLA
Öğle teneffüsüne girmiştik , aç olmadığım için yemek yemeden hemen bahçeye çıktım. Telefonumda gezinirken birden o aptal futbol oyuncuları tekrar gelmişlerdi. Eskiden rakipken oyuncularını kötü bir şekilde sakatlamıştım ve bana sinirlilerdi. Bir çok kez bilerek olmadığını dile getirsem de bakıyorum sakatladığım çocuk şu an yeterince iyiydi. Yüzündeki yıllardır bu anı bekliyormuş gibi duran pis sırıtışı ile telefonuma taktığım kulaklığı zorla çıkarıp kenara fırlattı. Kızmıştım ve ayağa kalktım ama tabii 6 kişiye tektim olay çıkmamalıydı. Tam ben konuşmaya başlayacakken dizime vurması ile yere çömeldim sonra karnıma tekme atmaya başlayınca şok içinde yerde kıvarnıyordum. Kahretsin yemekte yememiştim ve şu an berbat haldeydim. Bilincim kapanmaya başlarken son hatırladığım arkadan gelen bir bağırma ile çocuğun duraksayıp arkasına baktıktan sonra yüzüne indirilen yumruk oldu.
30 Dakika Sonra
Uyandığımda gözlerim ışığa bile alışamadan nerede olduğumu anlamaya çalışıyordum. Revirde olduğumu anlayınca gözlerimi tekrar kapadım ve olanları anımsamaya çalıştım. Dayak yiyordum , arkadan biri bağırarak geldi ve bana vuran çocuğa güzel bir yumruk indirdi. Ama o kişiyi veya suratını görmemiştim. Burada olabileceği düşüncesi ile yattığım yatakta doğrulmam ile kapı açıldı. İçeri yan sınıftan adını bile bilmediğim bir çocuk girince tek kaşım havada ona bakmaya başladım. Çocuk uyandığımı fark edince gülümseyip:
H- Günaydın.
F- Ne oldu
H- İnsan bir sağol der ya. Uyandığı gibi sorduğu soruya bak.
F- Lafı dolandırma da ne oldu onu anlat.
H- Korkma tatlım artık güvendesin.
F- Tatlım?
H- Evet , tatlım. beğenmediysen canım , balım , bir tanem hangisini tercih edersin
F- Daha adlarımızı bile bilmiyoruz bu kadar yakın olmamız doğru mu sence?
H- Peki , sana ne demeliyim çilli çocuk?
SELAMLAR 😃
BU DAHA İLK YAZIM O YÜZDEN KÖTÜ OLMUŞ OLABİLİR EĞER BEĞENİRSEM DEVAMINI GETİRİRİM AMA HOŞUMA GİTMEZSE UZATMADAN BİTİRİRİM. 🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flört (hyunlix)
Romance- daha adlarımızı bile bilmiyoruz bu kadar yakın olmamız doğru mu sence? - peki , sana ne demeliyim çilli çocuk.