HYUNJİN'İN ANLATIMIYLA
Arabamdaydık ve felixi evine bırakmak için yola çıkmıştım. Bu sırada felixin telefonu çaldı ve felix odağını oraya yöneltti. Bende müziğin sesini kısıp konuşmalarının bitmesini bekleyecektim ki felixten gelen ses ile dikkatimi oraya yönelttim.
F- Ne ! Tamam bana adresi yolla ben hemen geliyorum
Ona ne olduğunu soran bakışlar atıp yola geri döndüm , o da anlatmaya başladı.
F- Beni yakınlarda bir otobüs durağında indir lütfen yolunu değiştirme sen.
H- Ne oldu ki felix , anlatmayacak mısın?
F- Sengumin , yani akıllı abim. Çok içmiş ve şimdi eve gitmemek konusunda ısrar ediyormuş. Arkadaşım onu zapt edemiyor arayan da oydu zaten , herkese laf atıyormuş kavga çıkmasından korkuyor.
H- Tamam tamam sakin ol nerede mekan ben götürürüm.
F- Şu an sana kibarlık yapamayacağım hyunjin , bir işin yoksa götür.
H- Merak etme çillim , bugün tek uğraşım sensin..
bana göz devirdikten sonra gülerek önüme döndüm ve tarif ettiği konuma doğru sürmeye başladım. Vardığımızda bir de ne göreyim. Benim iki kafadar bangchan ve jeongin de oradaydı. Adının jisung olduğunu öğrendiğim çocuk mekan bizim okula bayağı yakın olduğu için ve sengumin cidden yerinde hiç durmadığı için bunlardan yardım istemiş , sonradan olayı dinlerdim jeonginden.
F- Jisung ben size ne dedim daha evden çıkmadan. Abim fazla kaçırır oturun evde film izleyin işte demedim mi?
Jİ- Ya felix sanki abini bilmiyorsun çok itiraz etti işte.
F- Neyse tamam siz çıkın taksi çağırın ben hesabı ödeyip geliyorum
H- yok canım taksiye falan gerek yok , ben bırakırım sizi.
F- Sen bu yalakalıkları bana başka zaman yaparsın hyunjin ama şimdi yanımda abim ve beyin yoksulu arkadaşım jisung var!
H- Tamam ama bu bence o kadar da büyük bir etken değil.
F- Hyunjin espiri yapıyorsan komik değil.
JE- Bence de sizi biz götürelim hem benim felix ile konuşam gerekenler var.
F- Benimle ?
JE- Evet.
F- Kimsiniz peki?
JE- Hyunjinin kardeşiyim.
Ne olduğunu anlamayarak felixe baktım fakat onun da anladığını sanmıyorum. Arabama doğru ilerledik ve jisung arabaya o kadar kişi sığamayız deyip yanımızdan ayrıldı. Ben ve felix öne geçerken diğerleri de arkaya geçti. Ben felixe çaktırmadan bakıp olayı yüzünden anlamaya çalışıyordum fakat dışarıdan ne düşündüğünü okumak çok zordu. Bu yüzden sanırım ondan uzun süre sıkılmayacağım. Hem bu durum bir yandan iyi olmuştu , felixin hayatı ile ilgili daha yakından bilgi sahibi olabilecek ve evini öğrenebilecektim.
F- Burası hyunjin. Gelip biraz oturun hem kardeşin benimle konuşacakları olduğunu söyledi
JE- Adım jeongin bu arada
F- Peki jeongin siz içeri geçin ben abimi alıp geliyorum.
FELİX'İN ANLATIMIYLA
Abim hyunjinin yolda bangchan olarak bahsettiği çocuğun omzuna kafasını koymuş uyuyordu. Çocuğa yapışmıştı resmen. Onu biraz sertçe çekmek durumunda kalıp dışarı çıkardıktan sonra koluna girdim. Yavaş ilerlediğimiz için jeongin ve bangchan kapıya varmışlardı fakat hyunjin yanımdaydı ve bana imalı bakışlar atıp duruyordu. Ona ne olduğunu sorarcasına baktığımda bana doğru eğildi ve etkileyici bir ses tonu ile konuştu ;
H- (Fısıldayarak) Demek benimle ilk buluşmadan sonra evine çağıracak kadar yakınsın artık, hm~
...
EVET BUDA YİNE KISA BİR BÖLÜM OLDU BURADA ÇOK FAZLA OLAY OLMADI SANIRIM ÇOK BEĞENEMEDİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flört (hyunlix)
Romance- daha adlarımızı bile bilmiyoruz bu kadar yakın olmamız doğru mu sence? - peki , sana ne demeliyim çilli çocuk.