Flört- Bölüm 13

49 6 1
                                    

FELİX'İN ANLATIMIYLA

F- Hyunjin bu söylediklerin sadece changbinin birkaç saçmalığından ibaretti , ben takmamıştım bile.

H- Öyle mi çillim? Göreceğiz bakalım senin için ne demekti. Peşimde pervane olacaksın Lee Felix...

Ve bunlar o akşamki son sözleri olmuştu. Daha sonra arkasını dönüp uzaklaşırken sadece ona bakabilmiştim. Ve şimdi ne olacaktı. Eve gidip sengumine sorana kadar hiçbir fikrim yoktu.

S- Sana diyor ki pes etmedim ama yaşadıklarımı ve yaptıklarımı sende yapacaksın.

F- Ben de mi onun peşinden koşacakmışım?

S- Sanırım vermeye çalıştığı mesaj bu. Ama bence yarın olacakları daha net anlayacağız.

YARIN SABAH

Okulun önündeyim fakat giremiyorum. Çok korkuyorum ve nedenini bile bilmiyorum. Acaba bu olanlardan sonra bir daha konuşur muyuz? Umarım changbinin yaptığı bu saçmalıktan dolayı beni sorumlu tutmaz. Ben bunları düşünürken biri arkamdan bir anda gelip belime sarılmıştı. Kafamı kim olduğuna bakmak için hafifçe çevirdiğimde hyunjin ile çok yakın olduğumuzu fark ettim. Yüzlerimiz arasındaki mesafe sadece bir kaç santimdi ve o bana yine meşhur piç gülüşü ile etkileyici bakışlar atmakla meşguldü. Vücudumu tamamen ona çevirdim fakat o belimi bırakmak yerine beni daha sıkı sarıldı. 

F- Ne oldu hyunjin?

H- Çok korktum felix..

F- Neyden?

H- Dün changbinle kavga ederken bana aranızda bir şeyler olduğunu söyledi. Bende bütün akşam buna kafayı taktığım için seni görmeye geldim. Ama dün gördüğüm kadarıyla öyle bir şey yokmuş. Sadece bu düşünceye çok kafayı takmıştım ve bu yüzden çok sinirliydim. Sinirim senden çıktığı için çok özür dilerim felix.

F- Sorun değil hyunjin. Yeter ki bana böyle gel. Bir sorun olduğunda açıklama yapılmamasını hiç sevmiyorum. Bu yüzden teşekkür ederim hyunjin. 

H- Bir şey değildi çillim. Peki , ben changbine inanmamış olsam da senden de duymak istiyorum. Changbin ile aranızda bir şeyler var mı

F- Öyle bir şey olmadı. O benim arkadaşım.

H- Pekii. O zaman bu akşam dışarı çıkıyor muyuz?

F- Ne? Hyunjin bir yerinde dur yetişemiyorum sana. Böyle bir şey hiç planlamamıştık?

H- Ne var canım? Seninle "ARKADAŞ(!)" olduğumuzdan beri sadece bir kez randevuya çıktık!

Vurgusuna küçük çaplı bir kahkaha atıp:

F- Peki peki tamam. Kaçta buluşacağız?

H- Hemen okul çıkışı buluşuruz canııım~

F- Peki hyunjin akşam buluşuruz o zaman , olur mu? Ama artık gitmemiz gerek zaten derse geç kaldık.

H- Ne güzel işte. Bence biraz daha böyle kalabiliriz~

O öyle söyledikten sonra hala aynı şekilde hyunjinin belimi sımsıkı sarmış bir şekilde durduğumuzu fark ettim. Anlık yaşadığım şokun etkisiyle hyunjini öyle bir ittim ki çocuk yere yapıştı!

F- Hyunjin , özür dilerim. Dur yardım edeyim.

Diyerek yanına eğildim fakat o beni kolumdan tutup yanına çekerek yüzlerimizi yakınlaştırıp konuştu;

H- İlk buluşmamızdan sonra pozisyonları değişmek istedin sanırım~

Bir kaç dakika ne olduğunu anlayamayıp herkesin bize baktığını ve hyunjinin tam anlamıyla üstüne çıktığımı fark edince yüzümü kapatarak okula doğru koşmaya başlamıştım bile. Tanrım bu piç nasıl utanmıyor!

YAZARIN ANLATIMIYLA

Hyunjinin bugün felix ile gelip konuşması felixe göre tamamen bir mucizeydi bu yüzden o anda ona çok kötü davranmamıştı ve yumuşamıştı. Tabii bu an hyunjin ve felix için belki tatlı ve küçük bir andı , fakat o an dersi ekmiş ve camdan onları izleyen changbin hiç de aynı şekilde düşünmüyordu. Evet , duracağını ve bekleyeceğini söylemişti. Ama artık sabrı tükenmişti. Hyunjin her istediğini yapabiliyorsa neden onunki de masum küçük bir aşk olmak zorundaydı ki.

M- Changbin , neye bakıyorsun sen. 

C- Şu hyunjin denen kendini beğenmişe!

M- Geçende kavga ettiniz changbin. Bana aranızda ne geçtiğini anlatacak mısın artık?

C- Felixi biliyor musun?

M- Evet. Hyunjin ile takıldığı için okulda hızlıca popüler olmuş.

C- İşte sanırım hyunjin felixten hoşlanıyor. Ama sorun şu ki bende aynı şekilde hissediyorum. 

M- Yani sizi birbirinize düşüren felix, öyle mi. 

C- Bir nebze. Felix ile konuştum ve kararına saygı duyacağımı söyledim. Fakat hyunjin istediği gibi davranabiliyorsa tek bir bildiğim var. Bende artık öylece izleyerek sonucu beklemeyeceğim...

EVET BUNU DA SONUNDA YAZABİLDİM. İLERİDE YAZACAĞIM BÖLÜMLER İÇİN FİKİR SAHİBİYİM BU YÜZDEN BUNLAR ŞU ANDA BENİÇ İÇİN SADECE ARA BÖLÜMLER GİBİ.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Flört (hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin