Flört- Bölüm 3

70 7 0
                                    

FELİX'İN ANLATIMIYLA

Okul bitmişti ve ben Hyunjin adlı çocuk ile buluşmayı planladığımız kafenin önünde yaklaşık 20 dakikadır bekliyorum! Neden bekliyordum ki? Muhtemelen sorduktan sonra aklına bile gelmedim. Zaten belliydi güvenilmez biri olduğu. Beni alması için Sengumini aramaya karar verip telefonumu ararken bir yandan da kafenin önünden ayrılmaya başlamıştım. Çok değil 5. adımımda falan arkamdan adımın seslenildiğini işittim. 

H- Felix , gidiyor muydun?

F- Evet! Tam gidiyordum! Ne zamandır burada beklediğimden haberin var mı senin?

H- Vay! Tam zamanında gelmişim desene. 

Şuna bak. Hem geç kalıyor hem de böbürleniyor. Tek kelime etmeden gidecektim! Ta ki kolumda hissettiğim ele kadar. 

H- Tamam tamam cidden özür dilerim. Jeongin , yani kardeşim ile biraz tartıştım.

F- Peki , tamam. Ama bu bir daha olursa bu sefer beklemem bilgin olsun.

H- Yani bir daha buluşuruz öyle mi...:)

F- Hyunjin gerçekten sinirime dokunuyorsun. ( Ama bu neden bu kadar hoşuma gidiyor?)

JEONGİN'İN ANLATIMIYLA

Bahçede yürüyüş yapıyordum. Abim Felix ile birlikte Chanda bir proje için okuldaydı. Bende onu bekliyordum zaten. Arka bahçeye geldiğimde bugün adının Changbin olduğunu öğrendiğim çocuğu gördüm. Yanına doğru birkaç adım attığımda oda beni fark edip el salladı. Yanına ulaştığımda konuşmaya başlayan o oldu. 

C- Selam Jeongin

JE- Selam. Ee anlat bakalım , alıştın mı sınıfına?

C- Yani, şöyle böyle. Minho ile ayrılmam kötü oldu. 

JE- Minho?

C- Pardon , ben sana minhodan bahsetmedim. Bu okula geldiğim çocuk, en yakın arkadaşım  olur aynı zamanda. 

JE- Hmm anladım. Ayrılmanız kötü olmuş cidden. Ee peki , sevgin falan var mı?

C- Yok ama olmasını istemiyorum da diyemem , senin var mı?

JE- Benimde yok. Ha bu arada numaranı almadım. Bana ders vereceksin , doğru muyum?

C- Evet evet merak etme. Bu arada dediğim gibi sevgilim yok ama konuşmak istediğim biri var , ayrıca bu okuldan. Bu okuldaki neredeyse herkesi tanıdığını söylemiştin. Beni de onunla tanıştırır mısın?

JE- Pekii.. Adı ne? 

C- Sanırsam..Felix! 

JE- Ne...?

BU BÖLÜMDE BİRAZCIK KAOS YARATMAYA ÇALIŞTIM AMA ARTIK NE KADAR İYİ OLDUĞUNU BİLEMİYORUM.  

Flört (hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin