FELİX'İN ANLATIMIYLA
Abimi yatırmış hyunjin ve bangchana bir şeyler ikram etmiş ve jeonginin benimle konuşacağı konu için bahçeye doğru yürümeye başlamıştım. Bahçeye çıktığımda jeonginin yüzünde endişeli bir ifade vardı. Sanki bana nasıl söyleyeceğini düşünüyor gibiydi. Ona yaklaştım ve konuşmayı başlattım.
F- İstemiyorsan anlatmana gerek yok.
JE- Öyle değil , bilmen gerek felix.
F- Adımı sana hiç söylemedim ama tahmin ediyorum abin söyledi değil mi. Konu o mu? Benim gibi yalnız ve asosyal biri ile arkadaşlık yapması popülerliğine iyi yansımaz değil mi ?
JE- Hayır felix konu asla bu değil , olamazda. Seni henüz çok iyi tanımıyorum. Ama bu olayı duyman gerekebilir.
F- Nedir?
JE- Yüksek ihtimalle tahmin ettin ama bende söyleyeyim. Abim ile seninle çıkıp çıkamayacağına dair iddiaya girmiştim.
F- Ne..
Söylediği başıma her gün üst sınıfların benim duygularım ile oynamak için gelen bir şeydi. Bu yüzden buna alışkın olmalıyım. Ama neden hyunjinin bunu yapmış olması beni bu kadar üzüyor.
F- Peki sen neden abini ispiyonluyorsun. Bu durumda senin de benden bunu saklaman gerekmez mi?
JE- Bak şimdi , biliyorum şu anda gidip abimin ağzını burnunu dağıtmak istiyorsun. Ama bunun yerine benim de iddiayı kazanmam adına ve senin de intikam alman adına abimi kudurtalım , sonuçta ben yapmazsam , abim kesin hile yapacaktı zaten. ( yazar: bayıldım jeonginin bu kurnaz karakterine :D ) Benim sana teklifim şu. Eğer 1 ay boyunca abime aşık olmazsan abim daha da kuduracak ve peşini bırakmayacak. Onu daha da fazla süründürmek için 1 ay boyunca asla yüz verme ama bazen de sende ona kur yap , fakat asla ama asla sana çıkma teklif ederse kabul etme. Transfer öğrencilerden biri senden hoşlanıyor. Seni onunla buluştururum. Ve bir ay sonunda da abimi daha da çıldırtmak için onun yanında takılmaya başlarsın. Ve sende intikamını alırsın.
F- Jeongin senden korkulur falan ama , bu plan başka birinin duyguları ile oynamak olur.
JE- Biliyorum , ama o kişi ile konuştum. Seninle şu anda başka birinin görüştüğünü fakat belki sana yakın davranırsa seni elde edebileceğini söyledim. O da kabul etti. Yani senin hyunjin ile çıkma ihtimalini de göze alıyor. Bu işin sonunda da kararı verecek olan sensin zaten. İster hyunjini ister transfer öğrenciyi istersen de ikisini de seçmezsin.
F- Normalde böyle şeyler bana çocuksu gelir. Ama hyunjin benimle oynadıysa ve her şey tamamsa neden bende onunla küçük bir oyun oynamayayım ki.
Bakalım kim kime aşık olacak ... Hwang ?
...
HADİ BAKALIM ORTALIĞI KENDİMCE KARIŞTIRMA VE BATIRMAMI AYAKTA ALKIŞLAYALIM(:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flört (hyunlix)
Romance- daha adlarımızı bile bilmiyoruz bu kadar yakın olmamız doğru mu sence? - peki , sana ne demeliyim çilli çocuk.