FELİX'İN ANLATIMIYLA
Eve giderken hala okulda olanları düşünmekten kendimi alamıyorum. Acaba son davranışım çok mu fazlaydı? Ne olursa olsun yanına mı gitmeliydim? Bilmiyorum , ama nedense bir pişmanlık duygusu içimi sarıyor. Keşke bu iddia işine hiç bulaşmasaydım. Gerçekten hyunjine aşık mıyım değil miyim onu bile kestiremiyorum. Bu tür duyguları ilk kez yaşıyorum. Sanırım sengumine uzun zaman sonra ilk kez danışacağım. Sengumin eve benden önce gelmişti , ve bugünkü kavgadan haberi yoktu. Sakince gidip yanına oturunca bana insan değilmişim gibi bakmaya başladı.
F- Ne?
S- Felix bey ? Sonunda bir abinin olduğunu hatırladın sanırım. Sorun nedir?
F- Nasıl anladın ?
S- Felix , espri mi yapıyorsun şu an ? Çocukluğumuzdan beri bir sorunun olup da içinden çıkamadığında, böyle usul usul yanıma gelip oturursun bana danışmak için. Her seferinde , bu hiç şaşmadı. Şimdi söyle bakalım , sorun ne.
F- Abi ben hyunjinden hoşlanıyor olabilir miyim?
S- Nasıl ?
F- Yani , kendime bile itiraf etmekten zorlandığım konular var hyunjine karşı. Mesela beni kıskanması aşırı hoşuma gidiyor , ama ona başkasının yaklaşmasını sevmiyorum. Bana yaklaşması hoşuma gidiyor , benimle esprili konuşması , sizin yaptığınızın aksine çok hoşuma gidiyor. Beni kıskandığını söylemesi hoşuma gidiyor , beni randevuya çık-
S- Felix tamam ama çok hızlı gidiyorsun. Hiçbir şey anlamadım veya sen sadece bana onun hakkında sevdiğin şeyleri anlattın, lütfen baştan başlar mısın?
Ve böylelikle her şeyi ona anlatmış oldum. Bu iddia olayını yaptığımız konuşmaları ve çıktığımız randevuyu. Bitirdiğimde senguminin ağzı yarı açık algılamaya çalışıyor gibiydi. Daha sonra ciddileşti.
S- Felix duyacaklarına kendini hazırla tamam mı?
F- Peki...
S- Evet Felix sen hyunjine aşıksın , ama anlattıkların eğer doğruysa ve hyunjinin seninle takılma , flört etme sebebi bu iddia ise seni kullanıyor olabilir.
F- Yani şansım yok mu?
S- Bu maalesef çok düşük bir ihtimal.
Bu konuşmayla birlikte nedense üzülmekle birlikte cesaretlenmiştim de. Ondan hoşlanıyor olabilirim ama eğer beni kullanıyorsa , duygularımı bastırıp onu buna pişman etmek istiyorum. Hwang hyunjinin benden hoşlanmasını istiyorum. Ve ben bunları düşünürken telefonuma mesaj geldi.
F- Abi!
S- Efendim?
F- Hyunjin evimizin hemen yanındaki parkta olduğunu yazmış beni çağırıyor!
S- Ee peki sen neyi bekliyorsun? Kalkıp gitsene.
Sengumin böyle söyledikten sonra içgüdüsel bir hareketle aynaya koşup kendime baktıktan sonra dışarı fırladım. Arkamdan senguminin gülüş sesleri geliyordu ama şu an buna takılamazdım. Apartmanın çıkışına geldiğimde uzaktan parka baktım ve saatini kontrol eden bir hyunjin yakaladım. Ayaklarım oraya doğru gidiyordu evet ama beynimin ne yapacağı konusunda hiçbir fikri yoktu. Sonunda yanına vardığımda o da beni fark etti ve bana döndüğünde nedense içimde bir şeylerin parçalandığını hissettim. O konuşmaya başlayana kadar bir iki dakika sessiz kaldık.
H- Bana bir açıklaman var mı Felix?
F- Sen bana bu olayı nasıl yorumladığını söylersen ona göre bir açıklamam olur hyunjin.
H- Daha benden ne bekliyorsun Felix. Hep peşinden ben koşuyorum zaten.
F- Senden hiçbir şey beklediğim yok. Bu saçma oyunun sona ermesini istemiştim ben
H- Beni kullanarak mı?
F- Hayır! Ama seni kullanmamın bir önemi yok ki sende beni kullanmaya çalıştın zaten.
H- Önemi yok mu ? Bu kadar önemsiz Yani senin için bu kadar peşinden koşmam!
F- Ben öyle demedim , bana ima yapma hyunjin!
H- Sana ima yapmıyorum , gerçekleri söylüyorum , çünkü sanırım siz beğendiniz de beğenmeseniz de çalışmalarım meyvesini veriyor felixcim.
F- Ne ?
H- Changbin haklıydı belki de.
F- Ne diyorsun hyunjin , anlamıyorum?
H- Diyorum ki doğru , ben changbinden 1-0 öndeyim , benden etkileniyorsun ve bunu seni hiç tanımayan biri bile anlıyor. Diyorum ki vazgeçmeyeceğim çillim...
İKİ BÖLÜM BİRDEN ATAYIM DEDİM BELKİ BEKLETİŞİMİ TELAFİ EDER VE UMARIM SEVERSİNİZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flört (hyunlix)
Romance- daha adlarımızı bile bilmiyoruz bu kadar yakın olmamız doğru mu sence? - peki , sana ne demeliyim çilli çocuk.