|Începutul unei zi libere|
*Peste zece ani*
Acești zece ani au trecut în grabă, fata a crescut și s-a maturizat, toate s-au schimbat, dar dorul pentru mama ei, nu a trecut niciodată.
Jungkook s-a schimbat și el radical de mult acum având 29 de ani.
S-a maturizat și a devenit un bărbat de invidiat care acum are propria lui firmă, și o vilă cum numai în fime cu oameni putred de bogați mai vezi.
Acum masa musculară a bărbatului este mult mai mare față de acum 10 ani.
Acum are și două pircing-uri, unul în sprânceană și unul în buză.
Are un braț plin de tatuaje, pe care orice femei ar vrea să-l atingă, dar doar 3 femei au avut acest privilegi, și anume: Y/N, mama lui și scorpia de nevastă-sa.
Da, ați văzut bine! Nevasta lui. Ei bine acesta s-a însurat în urma cu 3 ani. El ține la acea femeie, ba chiar o iubește, dar nu încât să poată sta toată viața lui împreună cu ea.
El s-a însurat cu ea, doar pentru Y/N. Pentru ca fata lui să nu tânjescă după o mamă, pentru a nu mai veni acasă plângând și spunând-ui că copii râd de ea la școală din cauza că nu are o mamă.
Dar acum, totul s-a schimbat. Degeaba acum are mamă și nu se mai râde nimeni de ea la școală, când ea stă aproape în fiecare zi numai în certuri cu mama ei vitregă.
Uneori Jungkook chiar regretă că s-a însurat cu acea femeie. De multe ori se ceartă cu ea pe temele: ,, DE CE TE CERȚI TOT TIMPUL CU Y/N?" , „LAS-MI FATA ÎN PACE!" , „SĂ TE PRIND CĂ-I DAI O SINGURĂ PALMĂ, CĂ NU MAI AI CE CĂUTA ÎN CASA ASTA." ,etc.
Lăsând astea de-oparte, astăzi Y/N avea noroc, mama ei vitregă nu era acasă. Asta însemnând că poate face ce vrea ea. Jungkook mereu o lăsa să facă ce vrea ea. El avea încredere în fata lui, doar cu băieți nu o lăsa.
Deși toată lumea îi spunea că fata e mare și are dreptul la un iubit, el mereu zicea: ,,-Ea pentru mine tot mica mea prințesă rămâne, așa că până la 18 ani nici să nu o văd măcar că se ia în brațe cu vr-un băiat!"
A, era să uit... Nimeni, dar nimeni în afară de bunici fetei, Hyuna(mama vitregă), câțiva prieteni de ai lui, câțiva prieteni de ai fetei și câțiva vecin, nimeni nu știa că el e tatăl fetei.
Cauza? Păi este simplu, mass-media(nu știu dacă am scris bine) este pe peste tot, Jungkook fiind un om de afaceri, nu ar da bine ca lumea să știe ca el la doar 14 ani a avut primul sau copil.
CITEȘTI
Ce suntem noi? |JK|
Fanfiction(Y/N=,,numele vostru") ~Jeon Jungkook un bărbat în toată firea, este părăsit de soția sa din cauza fiicei sale Y/N. Aceasta este o fată bună la suflet și extrem de frumoasă, dar mama ei vitregă nu o agreează de loc... Dar de ce?~ ~Pentru Y/N toată...