|Minciuna are picioare scurte |
[...]
── Appaa...?
── Da, princess?
── Uite ce pește drăguț.
Spune adolescenta și arată către un pește colorat cu albastru și galben.
── Chiar drăguț.
Raspunde Jungkook în timp ce se uita la pestele menționat de fată. Cât timp au stat acolo au văzut sute de pești, care mai de care.
De diferite specii, culori și mărimi. Y/N era foarte fericită să fie pentru prima dată în vacanța asta, doar ea cu tatăl ei într-un loc, fără ca Hyuna să le strice starea de bine.
La fel și Jungkook. Se simte mai liber acum fără Hyuna pe capul lui, se simte mai bine doar în prezența fiicei lui. Poate că femeia s-a schimbat puțin, dar nu îndeajuns de mult.
Uneori face crize de gelozie din cauza Y/N-ei, iar el nu înțelege de ce. Hyuna mereu se plânge că îi dă mai multa atenție fiicei lui decât ei.
Jungkook i-a spus că nu are de ce, Y/N este fiica lui, este normal să îi dea atenție.
── Y/N? Ce spui să plecam acasă, suntem aici, de aproape 2 ore jumătate?
Întreabă Jungkook.
── Bine, și așa mi s-a făcut un pic foame.
── Dar ei mâncat acum 3 ore.
Spune Jungkook și se uită cu o privire confuză la ea.
── Păi nu am mâncat cât a trebuit.
Răspunde adolescenta, după chicotește, iar tatăl ei zâmbește și își clatină capul în sens negativ.
După ce aceștia au ajuns afară din acvariu, s-au gândit să se oprească la o terasă și să mănânce acolo, amândoi câte ceva.
Și-au comandat amândoi câte o pizza mică și au început să mănânce.
După zece minute telefonul fetei a început să sune.
── Cine e?
Întreabă Jungkook.
── Hyuna.
Răspunde simplu fata.
Când a vrut să răspundă la telefon, Jungkook i l-a smuls din mână și l-a pus pe masă lângă el.
── Appa, te simți bine?
── Mă simt foarte bine Y/N, tocmai de aia, nu vreau să îi răspunzi Hyunei.
Spune bărbatul, iar Y/N își lasă capul în jos, începând să se gândească la anumite chestii.
CITEȘTI
Ce suntem noi? |JK|
Fanfikce(Y/N=,,numele vostru") ~Jeon Jungkook un bărbat în toată firea, este părăsit de soția sa din cauza fiicei sale Y/N. Aceasta este o fată bună la suflet și extrem de frumoasă, dar mama ei vitregă nu o agreează de loc... Dar de ce?~ ~Pentru Y/N toată...