Capitolul 11

343 33 61
                                    

|Uneori nu ne dăm seama de sentimente|

|Uneori nu ne dăm seama de sentimente|

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

── Hyuna... Îmi pare rău că te-am făcut să-ți pierzi timpul cu mine.

Spune Jungkook în timp ce se uită în jos simțindu-se vinovat.

── Ce vrei să spui?

── Vreau să-ți spun adevărul. Uite... Eu te-am cerut de soție, doar pentru a avea Y/N o mamă, pentru a avea cu cine să vorbească, cine să o înțeleagă. Copii mereu râdeau de ea din cauza că nu avea o mamă. Nu-mi plăcea să-mi văd fiica așa, era ca o tortură pentru mine să o văd în fiecare zii după ce venea de la școală plângând. Dar... Nici măcar după ce ne-am căsătorit nu a primit atenția sau iubirea unei mame, nici măcar pe jumătate. Știu că și ea în primele luni când te-a cunoscut, nu a fost foarte amabilă cu tine, dar doar din cauza că ea credea că tu o să o înlocuiești pe Hea, dar cu timpul s-a schimbat. Nu poți să zici nu. Chiar îmi pare rău Hyuna, dar noi nu mai putem continua așa, acum Y/N a crescut, mentalitatea ei s-a schimbat, acum nu-i mai pasă de părerea oamenilor, așa că noi nu mai putem fii împreună degeaba, și nu spun că nu țin la tine, țin, dar nu ca la o soție. Te înțeleg dacă mă urăști, dar sper că o să mă ierți cândva.

Spune Jungkook, iar Hyuna, doar îl asculta cu lacrimi în ochi. Se du-se mai aproape de el, iar după la luat de gulerul tricoului care îl avea pe el.

── Puteai să-mi spui toate astea de la început, te-aș fii ajutat. Dar tu.. Tu ai ales să-mi irosești aproape 4 ani din viață, ai ales să mă minți spunându-mi că mă iubești, cu ce ți-am greșit Jungkook, cu ce?

Spune femeia plângând și lăsându-se în jos pe podeaua rece începând să plângă și mai tare.
Jungkook a încercat să o ridice, dar femeia i-a spus să i-a mâna după ea.

── Pe deoparte te... Te înțeleg Jungkook, ș-și eu a-și fii făcut la fel pentru copilul meu, da...că a-și fii avut unul, dar a-și fii făcut-o într-un mod cinstit, nu egoist. O-o întrebare vreau să-ți spun. Tu mă iubești măcar? Sau m-ai iubit vreodată?

Spune femeia încă plângând.

── Sincer... Da, dar nu cât ar fii trebuit, chiar îmi pare rău, am încercat să o fac, dar uneori chiar îmi dădeai bătăi de cap. Fără supărare Hyuna, dar noi chiar nu ne potrivim, sper ca în viitor să-ți găsești pe cineva care te merită.

Spune Jungkook, stând jos pe fotoliul din cameră, acesta a mai vrut să mai spună ceva însă s-a oprit.

── De ce te-ai oprit? Spune ce ai de spus, scum că tot le spui lucrurilor pe nume.

Spune Hyuna ridicându-se de jos.

── Voiam să spun să-ți faci bagajul, mâine vom pleca înapoi în Coreea, mă ocup eu de bilete. Nu mai putem sta aici în condițiile astea.

Ce suntem noi? |JK|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum