|O zii normală?|
AUTOARE POV
Trecuse deja o lună de când cei doi și-au împărtășit sentimentele unul față de celalalt.
La început a fost puțin ciudat pentru cei doi, aceștia neștiind cum să-și exprime sentimentele, dar și până s-au obișnuit cu ideea că sunt împreună.
Până la urmă sunt tată și fiică, pentru oricare dintre noi ar fii ciudat, nu?
Dar cu toate acestea ce doi s-au obișnuit cu ideea, mai ales Jungkook. Acesta nu o putea vedea pe fată lângă altcineva, chiar dacă acel cineva o iubea și ținea la ea, dar și invers.
Pentru el nu conta, el dorea să o vadă fericită și împreună cu cineva care o iubește, dar totuși... Acel cineva să fie el!
Doar gândul că fata lui ar fii fost împreună cu altcineva îi lasă un gol imens în inimă și îl chinuie atât de rău. Imaginați-vă cum s-ar simți dacă Y/N chiar ar fii împreună cu altcineva.
Un Jungkook care ar fii mereu trist și depresiv, care ar ieși din casa doar ca să se ducă la magazin și la companie. Un Jungkook fără acea sclipire în ochi.
Și nu în cele din urmă un Jungkook care ar urî pe toată lumea, și care ar încerca să își recâștige fiica.
Așa ar fii viața lui Jungkook, dacă Y/N ar fii împreună cu altcineva.
Dar să privim partea bună, acei doi sunt împreună și să sperăm că așa va rămâne.Jungkook începe să țină din ce în ce mai mult la fata, bine înțeles ca iubită a lui, căci ca pe fiica lui de când s-a născut o iubeste și ține la ea nespus de mult. Iar cât despre Y/N, putem spune că este în același stadiu ca și Jungkook.
── Trezirea prințesă!
Spune Jungkook, încercând să o trezească pe mica lui prințesă care dormea ca un îngeraș sub așternuturile albe din camera lor.
Jungkook văzând că această nu se trezește zâmbii și s-a dat jos din pat începând să se îmbrace. Acesta avea de gând să încerce din nou să o trezească după ce se îmbracă.
În schimb Y/N se trezii imediat cum a simțit că bărbatul nu mai este în pat cu ea.
Aceasta se întoarce ușor pe parte pe care se îmbrăca Jungkook fiind somnoroasă chiar dacă era 10 dimineața.
Până la urmă este sâmbătă, de ce să o judecam? Și noi suntem la fel.
Aceasta își deschide ochii ușor și dă de silueta bine făcută și bine conturată a bărbatului. Aceasta când văzu bărbatul pe jumătate gol mării ochi, dar nu a încetat să se uite la bărbat. Ba chiar a continuat să-l admire.
CITEȘTI
Ce suntem noi? |JK|
Fanfiction(Y/N=,,numele vostru") ~Jeon Jungkook un bărbat în toată firea, este părăsit de soția sa din cauza fiicei sale Y/N. Aceasta este o fată bună la suflet și extrem de frumoasă, dar mama ei vitregă nu o agreează de loc... Dar de ce?~ ~Pentru Y/N toată...