|Nu există greșeli dacă nu vem să le facem!|
— Vaza de la mama... Cum, cum ai spart-o? Tu fetito, tu ești conștientă ce ai făcut?
— Da, m-am tăiat la picioare din cauza unei verze stupide.
Răspunde fata răutăcios.
Hyunei îi venise și mai mult nervii și vru să o plesnească pe brunetă, iar acesta își închise ochii strâns așteptând, contactul dintre palma Hyunei cu fața sa.
Dar surpriză, acesta nu a avut parte. Deoarece Jungkook o apucase strâns de mână pe Hyuna uitându-se încruntat la ea.
Y/N își deschise ochii când nu simții nimic, iar ochii i sau făcut cât cepele când l-a văzut pe tatăl ei, la fel și la Hyuna, dar că ei acum îi era frică de bărbat.
Acesta i-a dat mâna cu nervozitate în jos, după începând să vorbească.
— Dacă nu pleci acum din bucătărie și nu mă aștepți în living să vorbim vei avea necaz pare cu mine. Ai înțeles?
Spuse Jungkook, răstit către femeie.
— Dar-
— Niciun ,,dar" du-te în sufragerie și așteptăm acolo!
Spuse el autoritate, iar femeia pleacă nervoasă dar și speriată în living. Îi era frică (,) că o va da Jungkook afară din casă. Ultima dată când a lovit-o pe Y/N, așa a amenințat-o.
— Ești bine micuțo? Ce s-a întâmplat?
Spune el luând-o pe fată de mână și așezând-o pe un scaun din bucătărie începând să îi trateze rănile fetei începând mai întâi să îi scoată cioburile care au rămas în picioarele fetei.
— A-am vrut să fac niște paste să mâncam, mi-a fost foame, plus că.. Ahh... Nici tu nu ai mâncat nimic de când am plecat de acasă. După cum v-vezi am pregătit mare parte, am vrut să iau ceva din dulap, dar am dat din greșeală peste... acea vază.
Îi explică fata gemând și făcând câteva pauze din cauza dureri,în timp ce tatăl ei îi dezinfecta rănile.
— Offf... Altă dată fii și tu mai atentă, ok?
— Da, appa!
— Așteptă un pic aici, mă duc după pansamente.
— Ok.
Răspunde adolescenta, după Jungkook plecă după pansamente.
Y/N aștepta să vină tatăl ei cu pansamente și se uita la sângele care curgea ușor din rănile ei, o dureau îngrozitor picioarele, dar nu avea ce să facă.
Peste 2 minute apare și Jungkook cu pansamente.
— Scuze că a durat atât, dar nu mai țineam minte unde sunt puse.
CITEȘTI
Ce suntem noi? |JK|
Fanfiction(Y/N=,,numele vostru") ~Jeon Jungkook un bărbat în toată firea, este părăsit de soția sa din cauza fiicei sale Y/N. Aceasta este o fată bună la suflet și extrem de frumoasă, dar mama ei vitregă nu o agreează de loc... Dar de ce?~ ~Pentru Y/N toată...