Capitolul 9

332 29 121
                                    

|Alege înțelept, nu te lăsa influențat de alții|

|Alege înțelept, nu te lăsa influențat de alții|

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

[...]

Trecuse deja 2 zile din vacanța lor, aceștia au fost și au vizitat anumite locuri, au fost pe plajă s-au bătut cu apă.

Și au mai făcut multe alte activități distractive. Y/N era foarte fericită, dar nu 100%. Ceva o reținea, poate Hyuna, ea nu e învățată să petreacă timpul cu Hyuna în afara casei.

Decât la mall sau la supermarket. Însă încearcă să se bucure de vacanță cât de mult poate, nebăgând în seamă unele fițe ale Hyunei, care s-au întors acum o zii.

Tatăl fetei se bucură și el văzându-și fata cât de bucuroasă e, dar uneori Hyuna reușea să îi strice toată bună dispoziția.

Femeia a început să îi reproșeze indirect că ei doi nu poate să stea mai deloc singuri din cauza adolescentei.

Dar Jungkook încerca să nu o bage în seamă. Fetița lui era singura persoană care îl făcea să fie cu adevărat fericit.

În ultimul timp bărbatul a constatat că se simte ciudat, dar asta nu l-a împiedicat să-și petreacă timpul cu Y/N și Hyuna.

── Bună dimineața, s-a trezit dulceața!

Spune Jungkook către mica făptură care tocmai și-a pus pătura pe cap.

── Hmmmm... Appa...

── Ceeee...? Trezește-teeee...!

O imită el pe fată.

── Dar eu vreau să mai dorm.

Spune Y/N somnoroasă.

Junkook se așează pe pat lângă ea și începe să o zdruncine ușor.

── Haide puiule, trezește-te, trebuie să mănânci.

Spune după ce i-a dat plapuma de pe cap, acum mângâind-ui părul. 

── Dar nu mi-e foame.

Spune fata uitându-se la tatăl ei.

── Ești sigură?

── Da.

După răspunsul fetei, Jungkook se așează mai aproape de capul fetei, așezând-ui capul în poala lui, începând să îi mângâie din nou părul mătăsos.

Când bărbatul a început să îi mângâie parul fetei, aceasta a simțit ceva ciudat în stomac, ca niște furnicături.

Aceasta ales să treacă cu vederea și să se bucure de atingerile tatălui ei care îi transmiteau iubirea pe care el o proastă.

── Astăzi ce ai vrea să facem?

Întreabă brunetul uitatându-se  cu dragoste la fiica lui, care stătea cu ochii închiși și cu zâmbetul pe buze, cu capul în poala lui.

── Îmmmm.... Nu știu, ce vrei tu.

── Ce zici să mergem la acvariu? Cred că ai auzit și tu că aici este unul dintre cele mai mari acvarii subterane.

Spune el iar fata făcu ochii mari.

── Da normal că am auzit.

── Atunci dacă vrei să mergem, dă-te jos din pat fă-te gata și hai jos în sala de mese. Eu cu Hyuna te așteptăm acolo.

── Mbine...

Spune fata după care își dă ochii peste cap.

După ce tatăl ei a plecat din cameră fata a început să se pregătească pentru ziua de astăzi.

[...]

După ce fata se făcu gata, a coborât în sala de mese pentru a putea mânca.

Afară fiind foarte cald și-a luat pe ea o pereche de pantaloni scurți albi alături de un tricou puțin mai larg, o pereche de sandale în picioare și cu parul prins într-un coc lejer cu câteva firicele de par în față.

Când aceasta a ajuns la masa unde o așteptau Hyuna și Jungkook, aceasta i-a dat un sărut pe obraz tatălui ei după care s-a așezat la masă.

Tatăl ei o privea zâmbind, iar Hyuna se uita confuză la el, l-a mai văzut pe iubitul ei zâmbind, dar nu așa.

Nici măcar ei nu îi zâmbea așa, după un moment Y/N a spart liniștea, iar Jungkook și-a revenit având din nou o privire serioasă care te bagă în pământ, dat tot odată una liniștită.

── 'Neața.

── Bună dimineața! Dragă, dar mult ți-a luat să te faci gata.

Spune Hyuna zâmbind ușor.

── Eu cred că e un timp record pentru mine.

Răspunde Y/N după începe să râdă alături de Jungkook.

După ce aceștia au luat micul de jun, au început să vorbească despre ce va face azi.

── Și... Iubitule, ce vom face azi?

── Eu și cu Y/N am decis să mergem cu toții la acvariu. Tu ce zici?

Spune Jungkook, iar Hyuna își lasă capul ușor înclinat într-o parte și cu o privire serioasă, ridică dintr-o sprânceană.

── Tu vorbești serios?

── Da, de ce?

Răspunde bărbatul.

── Jungkook-ah ce să facem acolo? Să stăm și să ne uităm la pești? Serios?

── Nu văd ce nu ți-ar plăcea! Peștii sunt frumoși, noi chiar vrem să mergem acolo.

Spune Jungkook, iar Hyuna se enervă. Ea chiar nu vedea nimic interesant la niște pești. Pe când Y/N-ei i se părea interesant să starea și să se uite la cei doi cum mai aveau puțin și se certau.

── Atunci duceți-vă voi. Eu nu vin!

Spune femeia, după își pune mâinile în sân crezând că Jungkook se va răzgândi și va alege alt loc unde să meargă, dar nu.

── Bine. Îți găsești tu ceva de făcut până venim noi. Hai Y/N!

Spune Jungkook sigur pe el, după o i-a pe Y/N de mână plecând alături de ea, către ieșirea din Hotel.

Hyuna vru să spună că merge și ea, dar s-a încruntat și mai tare și și-a pus mâinile în sân după ce a văzut că cei doi au plecat deja din încăpere.

Nu era prima data când o alegea pe Y/N în locul ei. Dar la ce să te aștepți, doar este fiica lui.

[...]

__________________________________
(scuzați greșelile gramaticale eventuale)
Știu că e cam târziu, îmi pare rău. Totuși sper că va plăcut.

💜ANNEYONG💜

💜ANNEYONG💜

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Ce suntem noi? |JK|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum