|Inima nu cerere permisiune pentru a se îndrăgostii|
── Ce ți-am făcut să te comporți așa cu mine?
── Tu îmi iei tot ce am eu mai bun pe lumea asta, și anume tatăl tău. Îmi doresc să nu te-i fii născut niciodată!
── E bine să-ți dorești.
Spune Y/N, după pleacă din fața femei ducându-se în camera ei.
Hyuna își dă ochii peste cap, după se uită nervoasă prin jurul ei.
── Off... Credeam că l-am câștigat, credeam că e al meu acum și că va fii bine. Într-adevăr, l-am iubit, dar mai mult i-am iubit banii. L-am câștigat atât de greu, și l-am pierdut atât de repede. Toate din vina mea, dar și a mucoasei ăleia. Dar jur că o să fac tot posibilul să nu îi las să trăiască liniștiți ș-
── Nici să nu te gândești cucoană.
Spune Jungkook trăgând-o pe Hyuna de par și luând-o prin surprindere.
── Știam că e ceva putred la mijloc, și mai știam că ești și proastă, dar nu credeam că ești atât de proastă încât să nu auzi o ușă deschizându-se.
Spune Jungkook în timp ce Hyuna scâncea de durere. O întoarce cu fața la el și îi arată actul făcându-i semn să-l semneze.
── Dar nu am pix.
Spune femeia, iar Jungkook își dă ochii peste cap.
── Nu mă lua cu abureli d'astea. Ia.
Spune și îi întinde un pix pe care la scos din buzunarul sacoului.
Hyuna îl i-a cu o mică reținere, după semnează nervoasă, și aruncă pixul pe jos. Își i-a bagajele vrând să părăsească casa, iar înainte să o facă spune:
── O să regreți, Jeon.
Spune ea, după pășește afară din casă.
După ce Hyuna a plecat Y/N coboară jos pe scări.
── Credeam că nu mai pleacă.
Spune adolescenta.
── Nici eu. În fine, ți-a făcut ceva cât timp am fost plecat?
Întrebă Jungkook îngrijorat, mergând mai aproape de fată, examinând-o din cap până în picioare în timp ce-și punea mâinile pe fața ei.
Y/N POV
Îl văd cum se aproprie de mine și-mi examinează corpul în timp ce-mi punea mâinile lui mari și fine pe față.
Dintr-odata am simțit o căldură în tot corpul și cum inima începe să-mi bată mai repede.
Mă simt ciudat, dar tot odată atât de bine, mă simt protejată lângă el. Offf... Normal că te simți protejată lângă el prostuțo e tatăl tău, nu are cum să-ți placă de el!
CITEȘTI
Ce suntem noi? |JK|
Fanfiction(Y/N=,,numele vostru") ~Jeon Jungkook un bărbat în toată firea, este părăsit de soția sa din cauza fiicei sale Y/N. Aceasta este o fată bună la suflet și extrem de frumoasă, dar mama ei vitregă nu o agreează de loc... Dar de ce?~ ~Pentru Y/N toată...