Nihayet Sıla hanımın masasına gelmiştim ve Sıla hanım beni buyur etmişti. Sebebini bilmiyorum ama içimde gereksiz bir heyecan vardı. ''Merhaba, Sıla hanımdı değilmi ?'' Diye konuşmaya girmiştim. Evet ne içersin ? Sizli bizli konuşmayalım çok resmi geliyor bana diye devam etti. Resmen bir gecede belkide çok şey değişiyordu hayatımda. Durumum fazla iyi olmadığı için bira ila devam etmek istedim ve Sıla hanım sanki anlamış gibi tebessüm etti ve bir viski daha söyledi. Bu masada işler Sıla hanımın istediği gibi dönecekti belliydi. Bana ne iş yaptığımı sordu ve bende nedensiz ama çekinmeden bir cafede garsonluk yaptığımı söyledim. Ben anlattıkca Sıla hanım adeta gözlerimin içine bakıyordu ve ben gözlerimi kaçırıyordum. Sen ne iş yapıyorsun diye soruyu Sıla hanım a yönelttim çünkü çenem düşmüştü alkolun etkisi yüzünden. Derin bi nefes aldıktan sonra boşver deyip yapmacık güldü. Peki Sıla yaşını sormamda sakınca yoktur umarım, sonuçta kimin masasına oturduğumu bilmek isterim diye devam ettim. Bir bayanın yaşı sorulmaz sence kaç gösteriyorum dedi ve hala gözlerimin içine bakıyordu. En fazla 25 gösteriyorsun dedim. Sadece derinden bi güldü evin ne tarafta ben bırakayım seni diye devam etti. Ama çok sarhoştu kabul edemezdim.''Benim arabam var hemen ilerde sağol''. Diye devam ettim. Ama bi kahve iyi gider ayılırsın en azından dedi Sıla, lafı bitmeden cevap vermiştim. Başka bi zamana.. Çünkü anlamsız bi şekilde Ebru geliyordu aklıma ve sürekli o tarafa bakıyordum. Sıla kalkarken numarasını verdi ve ''Kız arkadaşın sanırım buraya kötü kötü bakan''. Hayır nerden çıkarttın söz konusu bile değil, bu kez Sıla lafımı kesti ve kalkarken kulağıma ''Böyle bir adamı kim istemez'' dedikten sonra güldü ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zengin Sevgilim
RomanceBen maddi durumun orta düzeyin biraz daha altında olan bir ailede gözlerimi açmıştım ve herşey benden 9 yaş büyük bir bayan ile tanışmamla başlamıstı.