Rüçhan önde oturuyordu ve radyoyu açtıklarında benim barda söylediğim şarkı çalıyordu. Bi an Ebru bana baktı ve yüzü asık bir şekilde önüne döndü. Rüçhan ve Deniz hallerinden memnundu. Ama sarhoştuk. Ebru tam kafasını omzuma koydu gözlerini kapattı demeden telefonum çaldı. Bütün geceyi berbat edecek haber geldi. Mehmet kaza yapmıştı. Bi anda panikle ney diye bağırınca Deniz firenin sonuna kadar basmıştı. Geri döndük hastaneye doğru hızlıca gitmeye başkadık. Denizde sarhoştu ama çok hızlıydık. Kimsenin ağzından tek bi kelime çıkmıyordu. Hastaneye vardık.
Uğur ile Hilal koridorda bekliyorlardı. Koşarak gidip durumu sorduğumuzda doktor geldi ve korkulacak bişey olmadığını o geceyi hastanede geçirmesi gerektiğini söyledi. Içimiz rahatlamıştı ve saat gece 3.40 gibiydi. Taksiye binelim hep beraber bende kalalım dedi Ebru. Öylede yapmıştık bi taksi çağırdik ve yola koyulduk. 15 dakika sonra geldiğimiz ev Ebrunun olamazdı. Çünkü hayal gibiydi ve davet etti. Evet orasıydı. Içeri girdik ve salona oturup derin bi nefes aldık. Herkes odasının yerini öğrenince gitti odasına. Üstümü bile çıkarmadan yatağa serilmiştim. Sanki bir gece değilde 1 hafta da olur bu kadar olay diye düşünürken uyuya kaldım. Saat 4.30 gibi uyandım ve çok susamıştım. Bunun için uyandım olsa gerek. Mutfağa indim ve büyük bir bardağa su koydum. Tam mutfaktan çıkarken Ebruyla carpıştık ve bardak yere düşüp kırıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zengin Sevgilim
RomanceBen maddi durumun orta düzeyin biraz daha altında olan bir ailede gözlerimi açmıştım ve herşey benden 9 yaş büyük bir bayan ile tanışmamla başlamıstı.