Rozdzial 4 albo cos ig - Nowe Życie jako Demon

12 2 13
                                    


-aha czyli ten wy mnie zabiliscie zebym zyla

-URSZULA ILE RAZY MSM CI KUWRA PWOWTARZAC MAM CIE TAK SREDECZNIE DOSX ZE NIE IEM CO CI ZARAX ZROBIW

Borygarda nie umiała się dogadać z Urszulą, więc zainterweniowała Maja.

-A więc od nowa. Otóż demony istnieją od bardzo bardzo dawna. Wiele tysięcy lat temu na świecie rządziły cztery najbardziej wpływowe rody demonów - rodzina Apupni, rodzina Czesławów, rodzina Bekleidungsgeschaft oraz rodzina Hirsch. Bowiem bycie demonem to nic złego - wręcz przeciwnie. Wiele ludzi z całego świata ma marzenie być demonem, jednak marzenie żadnego z nich nigdy się nie spełni. Urszulo i Borygardo - wy zaś teraz jesteście demonami. Tak jak my.

-aha jestesmy jakims szatanami teraz 

-Ara ara 😘😘😆😻😻💕💕💖 hihi wcale nie po prostu jestescie użytkoniczkami magii hihi ara araa

-Akeno dobrze to ujęła. Różnice pomiędzy demonami a ludźmi to zdolność do korzystania ze skrzydeł, posługiwanie się magią, większa siła oraz ciut inny system przybierania na wieku. Otóż przeciętny demon nie umiera ze starości, a jego fizyczny wygląd po 15-20 roku życia raczej nie zmienia się na przełomie lat. Podobnie jest w przypadku demonów, które kiedyś były ludźmi. 

-czy ty byłas ludziem - zapytała lekko zainteresowana Urszula.

-Cha cha. Nie. Płynie we mnie stuprocentowa krew demona. Otóż jestem córką Andrzeja Hirszcza - króla demonów. Och, prawie zapomniałam powiedzieć wam o królach demonów. Cóż... mój ojciec niestety już nie żyje. Podobnie król demonów Carrion. Natomiast królowie Clayman, Frey, Milim i Leon mają się dobrze i mieszkają w zamku na mistycznym wzgórzu na południu. Tyle że mimo iż są po naszej stronie, lepiej się z nimi nie zadawać. Gdyby jednak zdarzyło się coś bardzo złego, należy powiadomić Frey. Jest ona jedyną z królów demonów z ktorą mam całkiem dobry kontakt. Nasze kółko okultystyczne za wszelką cenę nie chce nic wspólnego z Claymanem. Powody zostają jednak tajemnicą. Ah, teraz nie musimy już chować się przed wami pod nazwą klubu okultystycznego. Witajcie w rodzinie Hirsch!

-Przepraszam, wspomniała Pani o tym, że królowie demonów są po naszej stronie... co to znaczy? Kim jest druga strona? Czy mamy jakichś przeciwników? - zapytała Borygarda.

-Uh... Mów mi przewodnicząco. I odpowiadając na twe pytanie, muszę powiedzieć że tak. Otóż użytkownicy magii dzielą się na demony i... widma. Podczas gdy demony są ludźmi przemienionymi po śmierci w inne demony, widma są osobami które zginęły wskutek przemocy lub niegodziwości. To takie dusze szukające zemsty na swych oprawcach. Tak na prawdę niczym nie zawiniły, jednak po śmierci widma nie kierują się zdrowym rozsądkiem, tylko zemstą. Wyjątkami są 10 filarów widm. Jest to 10 najpotężniejszych widm wybranych przez samą przywódczynię potworów. Są niesamowicie inteligentne i bardzo podobne do ludzi. Natomiast 10 Filarów Widm oraz praktycznie wszystkie wysoko położone lub potężne widma zostały uwięzione w Trumnie Wiecznego Mroku 3000 lat temu w czasie wojny Widm z Demonami. Trumna ta zaś ukryta jest bardzo głęboko pod ziemią, a do złamania pieczęci i uwolnienia Filarów i szlachty widm potrzebny jest specjalny klucz i odpowiednie składniki. W skrócie mówiąc - świat raczej nie będzie miał już do czynienia z Filarami. Dlatego nasze zadanie jest proste - musimy zadbać o to, by pomniejsze widma nie szalały na wolności.  Prawda, Akeno?

-araara😘😘😆😻😻💕💕💖

-a dlaczego nas zmieniłyscie w demo-

-OKI SZYBKO SZYBKO MISJA CZEKA UCIEKAJCIE

-slucham

-XENOVIA I IRINA POPROSCIE ULCIE I BORDZIE ZEBY WAM POMOGLY XOXO RICO - powiedziała w pośpiechu Maja

Urszula x Borygarda : Wieczna Rozpacz czy cośtamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz