Rozdział 6 - Mroczna Wizja

7 1 10
                                    

Urszula obudziła się w szkarłatnym łóżku w bogato zdobionym pokoju. Wszędzie znajdowały się pozłacane meble bądź ozdoby. Zaczęła już powoli się do tego przyzwyczajać. Nie miała ochoty wstawać, jednak poczuła głód więc nie miała wyjścia. Przebrała się i założyła buty, po czym wyszła z pokoju. Na korytarzu nikogo nie spotkała. Ani żywej duszy na lewo ani prawo. Poza tym, panowała również całkowita cisza.
"Która godzina?" pomyślała Urszula i sprawdziła swój telefon, który pokazał 3:28 nad ranem. Dlaczego tak wcześnie się obudziła? No cóż, jeżeli już jest na nogach to poszuka kuchni.

Urszula przeszła kawałek korytarzem po czym zeszła po schodach na parter. Znajdowała się teraz w holu naprzeciwko drzwi wejściowych. Był dużą przestrzenią z podłogą z fnafa. Skręciła na prawo i ujrzała blade światło pochodzące zza przymkniętych drzwi w korytarzu. Postanowiła to sprawdzić.

Weszła do środka i ujrzała Akeno, Xenovię i Irinę w uniformach Klubu Okultystycznego siedzące przy stole zajadając kanapki.

-Boże najświętszy, matko maryjo, duchu nieskazitelny i jezusie chrystusie co wy tu robicie jest kirwa 3 rano.

-hihihih Ara Ara 😘😘😆😻😻💕💖 urszulko sama tu przyszłaś ara araa hihihi 😘😘😆😻💕💖

-chce sie zabic

-HEJ ULCIA chodz tu damy ci cos no ogolnie jak jestes demonem to potrzebujesz o wiele mniej czasu regeneracji więc mniej spisz ale jakos sie do tego chyba nie przywyczaiłaś i padłaś wczoraj rano po powrocie z misji więc musiałyśmy cię położyć i spałaś z 20 godzin krejzolko!!! - powiedziała Irina.

-aha L+ratio+fatherless czy coś mnie ominęło? - zapytała Urszula siadając przy stole.

Do kuchni weszła Maja Hirsch w pięknej stylizacji. Wyglądała na zdruzgotaną i przerażoną. Podbiegła do stolika i rzuciła wszystkim obecnym mrożące spojrzenie. Po chwili trochę odpuściła i zrobiła krok w tył.
-Skontaktowała się ze mną moja siostra - Mucha Agata. Ma bardzo złe wieści.

-kto to mucha agata - zapytała Urszula, na co odpowiedziała jej Xenovia:

-Mucha Agata jest siostrą Lady Maji. Ma specjalną moc, która pozwala jej mieć wizje ukazujące jej najbliższą przyszłość. Przewodnicząco, co pokazała Agacie wizja? Czy jesteśmy w niebezpieczeństwie?

-...jeżeli szybko nie zaczniemy działać, cały świat może ulec zagładzie Królowej Widm. Wizja Agaty pokazała jej wskrzeszenie szlachty widm - Dziesięciu Filarów!

Wszyscy byli przerażeni. Oprócz Urszuli. Wiedziała jednak, że zanim dołączyła do rodziny Mai Hirsch słyszała już tą nazwę.

-N-n-niemożliwe..! Przecież 10 Filarów Widm zostały zabite a ich dusze zapieczętowane już wiele tysięcy lat temu!! - krzyknęła Irina wstając z krzesła.

-Ara ara, Xenovia, Natychmiast wezwij tu Borygardę i Gaspera! Musimy jak najszybciej zrobić naradę co dalej z tym zrobić. Lady Maju, proszę nawiąż połączenie z Muchą Agatą. - rzekła Akeno starając się zachować spokój.

Xenovia pobiegła na górę. Maja usiadła przy stole i siłą woli zgasiła światła w pomieszczeniu. Zamknęła oczy i mocno się skupiła. W pokoju pojawił się blady niebieski blask bez widocznego źródła światła. Wszyscy byli już zebrani naokoło stolika, więc Maja nawiązała kontakt z Muchą Agatą.

-Agato, proszę opowiedz moim przyjaciołom co zobaczyłaś w wizji.

Nad stolikiem z powietrza uformował się kryształ, w którym widać było odbicie pięknej kobiety o krępej budowie ciała. Była szara, z podłużnymi liniami na tułowiu i z wyraźnym czarnym paskiem na środku odwłoka i skrzydłami. Na głowie, widoczne były duże 4 tysiące żółtoczerwono-brunatnych oczu i krótkie, trójczłonowe czułki. W sumie zwykła mucha niewazne.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 22, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Urszula x Borygarda : Wieczna Rozpacz czy cośtamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz