פרק 3- את שלי
מתאו אמר למישהו לעזור לי בבר ואפשר להגיד שאני די מסתדרת. היה עומס מטורף אבל אני וסקוט (מי שעובד איתה בבר) הצלחנו להשתלט על העומס הזה.
לאחר חצי שעה היה לי דחוף להתפנות אז פניתי לסקוט.
״סקוט אני בשירותים בסדר?״ צעקתי בגלל שהמוזיקה הייתה חזקה, הוא הנהן והלכתי.
בדרך לשירותים ראיתי הרבה קבוצות של גברים שיכורים בחונים אותי והלבוש שלי לבשתי סריג לבן עם גינס שחור וחגורה( כמו בתמונה)
נכנסתי לתא אחד בשירותים ועשיתי את צרכי. לאחר שיצאתי מהתא שטפתי ידיים וראיתי גבר אחד מאחוריי בוחן אותי יותר מידי לפי דעתי.
הוא נכנס לשירותים, סגר את הדלת והתקרב אליי
״אסור לך להיכנס לפה אלה ה שירותים של הבנות״ שאמרתי לו והוא רק ממשיך להתקרב אליי. הלכתי אחורה לאט לאט עד שגבי התנגש בקיר
הוא העביר את ידו בשערי והתקרב לאוזן שלי
״יש לך גוף יפה״ הוא לחש לי וזה העביר לי צמרמורת בגוף אבל לא מהסוג הטוב.
״בבקשה תעזוב אותי״ אמרתי בקול חלש מהבכי שהתחיל לרדת לפני כמה שניות וכבר הפך לנהר שלם.
הוא התחיל לנשק אותי ואני רק ניסיתי להתנגד אבל הוא לא נתן לי לזוז.
הוא קרע את חולצתי,
מעולם לא הרגשתי יותר חשופה מעכשיו. גבר אף פעם לא ראה או נגע בגוף שלי.הוא התחיל לגעת בי ללא רצוני והוריד לי את החזייה, הבכי שלי התגבר מרגע לרגע.
דלת שירותים נפתחת בתנועה חדה. וכריסטיאן היה שם.
הוצאתי אנחה, והגבר שהיה מולי עף אחורה על ידי משיכה של כריסטיאן.
התכופפתי לרצפה ולבשתי את החזייה שלי. לא לבשתי את החולצה בגלל שהמניאק הזה קרע אותה.
ישבתי על הרצפה מחבקת את עצמי ובוכה.
כריסטיאן הרביץ לו עוד כמה פעמים ואמר לו לקחת אותו למקום אחר.
כריסטיאן התקדם אליי ואני נרתתי וניסיתי עוד טיפה אחורה אך הקיר לא אפשר לי.
״אל תדאגי אני לא אפגע בך״ כריסטיאן אמר לי, הוריד את חולצתו והלביש אותי.
״תודה״ אמרתי לו בשקט, הוא הנהן והרים אותי. אין לי מושג לאיפה אנחנו הולכים
לאחר נסיעה של עשר דקות הגענו לאחוזה ענקית
״איפה אנחנו?״ שאלתי אותו
״בבית שלי״ הוא אמר ויוצא מהרכב ואני אחריו
*אני כותבת את התאריך שאני כתבתי את הפרק הזה, אז אם התאריך לא אותו תאריך כמו זמן הפרסום זה בסדר פשוט כתבתי את הסיפור הזה לפני אז הנה התאריך של הפרק הזה *
*10.5.2022*
YOU ARE READING
המלאך הקטן שלו
Romansaהיא וחברה שלה הולכות לעבוד במסעדה מסוכנת של מאפיונרים כדי להרוויח כסף כי הן רוצות לטוס לחופשה שחלמו עליה כבר שנים. במסעדה מאפיונר מסוכן שם עלייה עין, אך היא לא שמה לב לזה. מה יקרה שהם יפגשו בחופשה של שתי החברות? עמוד טיקטוק של הסיפור- hislittlean...