פרק 12-אליסה

3.1K 98 15
                                    

פרק 12- חדר יפה

לא הלכתי לשיר, כי לא רציתי להיות ליד כריסטיאן.

אז פשוט הלכתי לשבת באחת מהכורסאות ואכלתי את החטיף שלי.

לאחר עשר דקות שיר באה אלי עם חיוך על הפנים.

״הוא הביא לנו חדר עם 2 מיטות זוגיות״ היא אמרה בהתרגשות אני חייכתי והנהנתי במהירות.

עלינו במעלית לקומה 40, כן המלון הזה ו 40 זאת לא הקומה האחרונה יש עד קומה 60.

הגענו לחדר שלנו והוא היה ענקי. 2 מיטות זוגיות עם שידות בצד של כל אחת מהמיטות.

טלוויזיה מול כל מיטה, חדר האמבטיה הייתה בצבע שחור עם שיש לבן ואמבטיה ענקית באמצע.

אחרי שאני ושיר התלהבנו מהחדר וצילמנו אולי אלף תמונות, שכבנו על המיטה מותשות מהיום הזה.

״נו ספרי לי איך את מכירה אותו״ שיר דרשה לדעת וידעתי שאין לי מה להתווכח איתה כי זה בסוף יצא ממני.

לספר לה הכל מההתחלה ועד הסוף גם על זה שהוא ראש מאפיה.

״וואוו״ אמרה היא בפליאה שסיימתי. 

״כן״ אמרתי לה בחזרה.

״הבחור הזה הציל אותך מאונס, אליסה״ היא אמרה לי ואני הנהנתי. 

אני ושיר התחלנו להתארגן לחדר האוכל, התקלחנו ושיר טיפה התאפרה עם מייקאפ וכל זה אני רק שמתי מסקרה ולובלו. כמו שאני אוהבת. 

הלכנו לחדר האוכל שהיה ממש גדול, ואני לא מופתעת. 

ישבנו עם הצלחות והתחלנו לאכול ולדבר, לפתע שמענו יריות בחדר האוכל, כולם התחילו לצרוח, 

אני לא הבנתי מה קורה.

שיר לקחה לי את היד ומשכה אותי.

ניסינו ללכת אבל אז הרגשתי משהו כואב ברגלי ונפלתי. 

״אליסה, היי תשארי איתי״ שמעתי את כריסטיאן, אבל עצמתי עני, הרגשתי חלשה מתמיד. 

ואז כריסטיאן הרים אותי.





תאריך כתיבת הפרק: 16.5.2022

המלאך הקטן שלוWhere stories live. Discover now