Dziś wyjątkowo wstałam wcześniej choć wczoraj zabalowaliśmy do puźnej nocy. Gdy doszłam do siebie zobaczyłam że nie ma Magdy w pokoju a była dopiero 7 więc wątpie że watała aż tak wcześnie a pamiętałam że kładła się stać razem ze mną, gdy wyszłam z pokoju zobaczyłam sztraszny bałagan. Na kanapie spał Michał bez bluzki i spodni fuu. Zastanawiałam się gdzie Magda z Kamilem ale gdy weszłam do pokoju chłopków zaniemówiłam. Zobaczyłam nagą Magde w łużku z Kamilem, wyglądało to tak jakby Magda przespała się z Kamilem. Wiem że ma ona 16 lat ale wiem też że ma surowych rodziców i nie dali by jej żyć jakby się dowiedzieli:
-Ejj wstawajcie !!!
-Nie krzycz tak ja chce stać !
Kamil gadał tak jakby nie miał pojęcia w jakiej znalazł się sytuacji:
-Magda wstawaj.
-Coo? Gdzie ja jestem, czemu Kamil leży obok mne a ja jestem naga??
-Właśnie chciałam się ciebie to samo zapytać. Przecież szłaś ze mną spać.
-Tak ale Kamil napisał do mnie że ma ważną sprawe i chce ze mną pogadać.
-I co dalej ??
-Gadaliśmy....Kamil wstawaj co się wczoraj stało ??
-Kotku spokojnie byłaś wczoraj spaniała.....nie było nawet widać że jesteś dziewicą.
-Coo? My to zrobiliśmy?
-Tak gadaliśmy a puźnien żuciłaś się na mnie, a ja się nie chciałem opierać bo wiedziałem że ty tego chcesz a ja tym bardziej.
-Ty jesteś durny!...ja mam 16 lat rodzice mnie zabiją.
-Ale sama chciałaś!
-Byłam pod wpływem alkocholu.!
-Nie było widać.
-Ej przestańcie. Nie kłućie się nie warto. To wasza wspulna wina, i czeba coś ustalić ale najpierw się ogarnijcie i czeba posprzątać ten bajzel. Idę obudzić Michała.
-Okej.
-chciałem pospać. Moja kicia dała mi wycisk wczoraj
-Zamknij się! Nie chce tego słyszeć to obrzydliwe!
-Ej ogarnijcie się było i nic na to nie poradzicie, nie chciałambym być w waszej skurze ale też nie można wpadać w panike.
-Idę się ubrać itp.
-To ja też pujde się ogarnąć.
-Okej ja idę do Michała.
Ta sytuacja przerosła wszystkich a najbardziej to Magde załamała się i dobrze ją rozumiem jakby moi rodzice się dowiedzieli że strciłam dziewictwo i to w wieku 16 lat i w dodatku z chłopakien którego znam zaledwie 3 dni nie żyłabym!.
-Michał watawaj, czeba posprzątać!
-Spadaj idę spać do chłopaków z 2 nara.
-Ejj ale to też twój syf.
-Nie obchodzi mnie to.
Początek dnia zapowiadał się idealnie, Magda Michał wszytko po kolei bałam się co jeszcze może się wydarzyć.
-Ja już gotowy.
-A gdzie Magda.
-No...płacze w toalecie chciałem z nią ppgadać ale chce zostać sama za 15 minut do nas przyjdzie. W tym czasie możemy posprzątać.
-Okej. Bierzmy się do roboty.
Widziałam że Kamil dopiero teraz się zaczą tym martwić, myślał o tym i zastanawiał się co teraz będzie. Bałam się też o Magde mijała już 27 minuta a ona dalej siedziała w tej toalecie. Postanowiłam pujść i ją przyprowadzić.
-Magda? Choć posprzątałam już z Kamilem, musimy pogadać.
-O czym?! O tym jak Kamilowi było dobrze ze mną w łużku i jaką ma z tego podniete.
-Kamil już się ogarną i też ta sytuacja go dotkneła. A rano działał na niego poranny kac.
-Czuje się upokorzona! Nie wiesz jak to jest. Nie będziesz musiała po powrocie powiedzieć rodzicą że starciłaś dziewictwo z chłopakiem którego znam 3 dni.
-Nie przeżyłam tego ale Kamil musi być wtedy obok ciebie i musi cię wspierać tak samo jak ty go !!
-Wyjdę ale mam do ciebie prośbę?.
-Jaką?
-Nie powiesz nikomu!.
-Oczywiśćie.
Magda cała w łzach wyszła z toalety nie miała sił nawet stać. Gdy weszła do salonu Kamil mocno ją przytulił i podczymywał się od płaczu. Wiedział że teraz musi być oparciem dla Magdy i musi być śilny.Siedzieliśmy tak do 01 gadaliśmy jak powiedzieć rodzicą Magdy i Kamila o tej sytuacji. Magda nie mogła zasnąć całą noc płakała i dostawała widomośći od Kamila, ale nieodpisywała na nie. O godzinie 05 Kamil przyszedł do Magdy i mocno ją przytulił szepną do jej ucha Nie martw się jestem z tobą.
CZYTASZ
Bez Zapomnienia
Teen FictionCześć nazywam sie Marta mam 17 lat i znalazłam sie w okropnej sytuacji,ale może opowiem wam wszytko od początku